![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mimochodom aj pri Turany-Hubova bola vacsina obci za povrchovy variant.
Moderátor: Moderátori
Prečo teda dal robiť štúdiu za 10 miliónov? A aj tak sa ukázalo že Považský variant je vhodnejší. Z Rajeckého variantu je len konšpiratívna legenda že by to bolo "rádovo" hahaha![]()
lacnejšie a lepšie bez jediného slušného argumentu, kdežto opodstatnenosť Považského bola jasne preukázaná. Ale legendy si žijú vlastným životom a hodia sa do rôznych konštrukcií ako vidím aj tu
aquila napísal:
Povodna koncepcia bola radovo lepsia a aj logickejsia kvoli napojeniu na juzny a vychodny priemyselny cluster ziliny, a aj elegantnejsiu obchadzku mesta od vychodu ... Teraz musi mat zilina dialnicny okruh , ktory vyjde nasobne viacej ako rajecky variant...
aquila napísal:
D1 okolo cadce ma z dlhodobeho hladiska radovo horsi prinos ako rajecky variant, aj financne aj prinosom pracovnych miest, najma uz mohlo byt realne niekde inde ...
Andrej napísal:Pre razenie su tu ovela lepsie podmienky ako Ovciarsko ci nebodaj Zilina.
Andrej napísal:
Pre mna osobne je najvacsia nevyhoda raj.variantu to, co napisal magnus - bola by skoda krasnej doliny v okoli Precina.
fh napísal:Dopravná vhodnosť Rajeckého variantu je sporná, pretože síce by skrátil vzdialenosť k Višňovému, ale tranzit ( a to tu hovoríme o kamiónoch ) na Poľsko a Severnú Moravu by ostal na starej ceste, lebo tam je to určite kratšie a to by znamenalo upchatosť centra PB kamiónmi plus stále plnú starú cestu, lebo ako je známe, jeden kamión nerovná sa jeden automobil.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.