od yombie » 04. Jún 2015 10:20
SSC ani nikdy nebola hore. Ja tú mentalitu proste nepochopím. V ČR sa rekonštruovalo od nevidím do nevidím, kopec rozšírení, bezpečnostných opatrení, desiatky obchvatov len čo človek prekročí hranice. Priechody pre chodcov sú vysvietené, blikajúce, niektoré dokonca menia farbu ak detekujú chodca pred priechodom. Retroreflexné gombíky, akustické čiary, farebný asfalt, odrazky na mostoch, zvodidlách a neviem kde všade ešte.. Na Slovensku každodenne kolabuje doprava v desiatkách miest, počnúc Prievidzou na I/64, pokračujúc cez Hlohovec, Bánovce, Partizánske a neviem čo ešte. Včera som išiel po I/61 trasu TN - NM.. a miesto stredovej čiary tam rastie tráva.. normálne regulérne trsy trávy. Medzi jazdnými pásmi sú také diery, ktoré roky nikto neplátal, že tam normálne na niekoľkých kilometroch (!) rastie uprostred cesty tráva.. A nikoho to netrápi. Zasraná lenivosť a nezodpovednosť "kompetentných" nepoznajúca hraníc. Celá cesta I/64 v celej svojej dĺžke má prakticky jeden jediný obchvat (TO). A o tých ostatných sa tu len 30 rokov básni a ostáva vždy len pri slovách. Toľko sa nabásnilo, že sa postaví R8, obchvat Partizánskeho, Novák, Prievidze, Nitrianskeho Pravna, Kľačna, Fačkova, Rajca.. Koľko obchvatov sa tu vlastne postavilo na Slovensku za posledných 10 rokov (mimo D a RC)? Nejako mám problém to napočítať na prstoch jednej ruky. S prižmúrenými očami dokončenie II. etapy obchvatu TO po 20tich rokoch, aktuálne možno Galanta, mikroobchvat v Čadci a Handlovej, severný obchvat Trnavy a tým končím tvá Máňo.. určite som na niečo zabudol, no napriek tomu mi to za tie roky príde žalostne málo.. Nehovoriac o stave, kvalite a bezpečnosti ciest.. ale to už sme úplne OT..