johnz, ono to mas recht tam bude kusok problem, lebo tam je max tak 500 metrov na zarytie pod zem ... kolaje do tunelu sa nemozu oddelovat skorej ako od stareho mostu, kedze pred starym mostom je uz zastavba (myslene medzi dialnicou a zeleznicou) a zase to nemozu moct daleko tahat, kedze sa musia stocit k dunaju docela rychlo ..
tunak so nakreslil (podla mojho laickeho nazoru) skici ako by to mohlo ist
http://dialnice.info/album_page.php?pic_id=833
cervenym je stara trat, fialova je (moj laicky) variant A a modry variant B.
variant B (viac menej nadzemny) je utopia, kedze by tam bolo nutne vela burania a halvne by bolo stupanie a potom hned prudke klesanie ...
variant A (hned do tunela) je plus minus realny, ale tam ako som uz napisal, to bude zaujiamve vidiet ako to nakoniec poriesia, lebo tam nie je moc priestoru na manevrovanie ..
ale v bode kde sa krizuje zeleznica a cesta na stary most by mohli ZSR v spolupraci s mestom (ale tunak mesto nebude chciet spolupracovat) urobit velmi elegantny prestupny uzol petrzalka centrum (alebo akokolvek inak to pomenuju)