Moderátor: Moderátori
doktorandfei napísal:téma stále nie je mŕtva, snáď sa to v ďalšom progr. období postaví celé a zapracujú rozumné zmeny. Ja osobne by som to riešil podkopaním Karadžičovej a spojil zastávku Nivy a centrum do jednej....tym by sa ušetrilo,
viewtopic.php?f=35&t=17819
aquila napísal:andrej aby sme boli presny, ak by chcel presmerovat vsetky vlaky zo SC a PK, tak si na urovni 4 vlaky v spiecke a 2 vlaky v sedle .. samozrejme zabijes tym aj moznost robit nieco na styl viedne, teda vlaky MA - hlavna - PK/SC
lebo nie kazdy chce vystupit ci uz na filialke aleob na hlavnej, ale by vystupil niekto z MA dajme tomu az na novom meste, alebo predmesti, vajnoroch .. cize filialka je zla velmi zla alternativa
najma ked sa ZSSK ako tak snazi robit prepoje medzi 110 120 130
Andrej napísal:aquila napísal:andrej aby sme boli presny, ak by chcel presmerovat vsetky vlaky zo SC a PK, tak si na urovni 4 vlaky v spiecke a 2 vlaky v sedle .. samozrejme zabijes tym aj moznost robit nieco na styl viedne, teda vlaky MA - hlavna - PK/SC
lebo nie kazdy chce vystupit ci uz na filialke aleob na hlavnej, ale by vystupil niekto z MA dajme tomu az na novom meste, alebo predmesti, vajnoroch .. cize filialka je zla velmi zla alternativa
najma ked sa ZSSK ako tak snazi robit prepoje medzi 110 120 130
Smer GA-MA aj TT-MA uz funguje aj dnes pri mnohych osobakoch, napriek tomu na hl.st. vystupi viac ako 90% ludi, cize cielova doprava do mesta. Keby sa len 60% z nich presunulo na Filialku, je to velmi vynosny projekt, ak sa ovsem nenaprojektuje za cenu 150 mil. € a viac. Viem, ze tu strasi mantra polmiliardoveho projektu s podzemnou stanicou daleko od Trnavskeho myta, ale teraz mame moznost prakticky len zrekonstruovat uz _existujucu_ trat + stanicu a rapidne urychlit statisicom ludi denne dochadzanie do prace. Alebo peniaze z unie zase prejest na spotrebny tovar ako trolejbusy ci elektricky.
expwy napísal:Ide sa urobiť studia realizovatelnosti bratislavského zeleznicneho uzla. Jedna z možnosti ktora sa bude posudzovať bude nová hlavná stanica v miestach predmestie/vinohrady/nové mesto tak, aby umozňila vsesmerove prestupy a zároveň urobiť priechodnosť vlakov aby nemuseli začínať a končiť ako dnes na hlavnej stanici. Z hlavnej stanice by bola stanica Bratislava-mesto. Z pomyselnej filialky by islo kvalitne priame elektrickove spojenie na novu hlavnú stanicu s priamym prestupom na vlaky.
Medzistaničný úsek Bratislava-Lamač – Bratislava hlavná stanica
Modernizáciou železničného úseku zvýšiť rýchlosť s ohľadom na:
- Výstavbu novej železničnej zastávky Patrónka v zmysle záväzného pokynu, ako terminálu integrovanej osobnej prepravy v rámci IDS a spolupracovať so Zhotoviteľom PD na TIOP BA.
- Prehodnotenie opodstatnenosti súčasnej železničnej zastávky Bratislava-Železná studienka,
- Zámer vybudovania tretej železničnej koľaje.
Výhľadové napojenie letiska M. R. Štefánika v ŽST Bratislava-Vajnory na oba smery, t.j. smer uzol Bratislava a smer Galanta.
Zámer zrušiť, resp. nahradiť úrovňové železničné priecestia zvlášť na Ivánskej ceste.
Zámer riešiť rekonštrukciu ŽST Bratislava UNS ako terminálu integrovanej osobnej prepravy v rámci IDS a spolupracovať so Zhotoviteľom PD na TIOP BA so zachovaním podchodu a nástupíšť. Systém P&R, B&R.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.