Moderátor: Moderátori
Pánovi určite koluje v žilách južanská a nie severská krv, keď tu prezentuje takýto vysoko subjektívny a hlavne nesprávny názor... Uznávam, aktuálny tender pre bukovský úsek nie je kóšer, ale tvrdiť, že tu nič netreba stavať ešte 10 rokov, to si dovolí hádam len krátkozraký Bratislavčan.
DRX to je nemierne. Žilina je uzol. Určite má význam okresy ZA-MT naškrabú aj 250 000 obyvateľov. Čo je veľkosť Košíc. Neviem či za socializmu mala väčší význam. Dovolím si tvrdiť, že mesto rastie s prirodzeným potenciálom. Diaľnice v okolí sú ozaj drahé a trasovanie nie príliš optimálne to je fakt.
devil napísal:Pánovi určite koluje v žilách južanská a nie severská krv, keď tu prezentuje takýto vysoko subjektívny a hlavne nesprávny názor... Uznávam, aktuálny tender pre bukovský úsek nie je kóšer, ale tvrdiť, že tu nič netreba stavať ešte 10 rokov, to si dovolí hádam len krátkozraký Bratislavčan.
tak daj usek D3 ktory je koser cize je potrebny a ma aj prijatelnu cenu. no ktory ? kedze o ziadnom neviem tak odsun megalomanskej D3 aj JO PO po 2020 by bolo najlepsie co sa moze stat. namiesto toho nastartovanie hlavne x-krat slubenych usekov R2 a R3. ale obavam ze karty su uz rozdane...
Jednoznačne D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec (+ R5), ten je momentálne až zúfalo potrebný. Skutočnosť, že ty o žiadnom nevieš, ešte neznamená, že žiadny taký neexistuje.
Miro napísal:Podľa mňa okrem úseku CA-Bukov - Svrčinovec, ktorý je potrebný bez debaty, treba ešte obchvat Radole a Poviny, ktoré sú obmedzujúce na tejto trase. Ďalej je to už relatívne v pohode.
devil napísal:tam by stacil poloprofil a urcite by bol vyrazne lacnejsi. zvysok cize CA-KM-Brodno -ako som uz parkrat napisal- netreba D3 ale rozsirit I/11 na 2x2 pruhy. D3 je megalomansky nezmysel.
Áno, polprofil, jasné... Ktorý zase nič nevyrieši a akurát sa kolóny/nehody presunú z I/11 na polprofil. To je nápad, očividne vôbec nepoznáš tamojšiu dopravnú situáciu, počet smrteľných nehôd, 24-hodinové kolóny v zime pri prudkom snežení, a úžasnú transportnú rýchlosť zníženú na nadväzujúcom polprofile na 60km/h.
Rozšírenie by malo význam v časti Brodno - Oškerda, resp. Kysucký Lieskovec - Krásno nad Kysucou, keďže existuje paralelná miestna komunikácia v prípade zablokovania hlavného ťahu. Ale v úsekoch Oškerda-Radoľa, Povina-Kysucký Lieskovec a Čadca,Bukov-Svrčinovec žiadna alternatívna trasa pre možný odklon dopravy NEEXISTUJE. Preto prichádza do úvahy jedine plný profil D3, smerovo rozdelený s poriadnou zábranou medzi prúdmi, aby nehoda v jednom smere nezablokovala dopravu v druhom smere. A pre miestne traktory/víkendových šoférov treba zachovať cestu I/11 v celkom úseku. Bodka.
devil napísal:to je zase tvoj nicim nepodlozeny nazor plny klamstiev a polopravd. klasicky ZA prispievatel. Čadca,Bukov-Svrčinovec mal pred par rokmi stat menej ako 100 mil, teraz to bolo 200 mil. a ponuka strabagu bola tusim 240 mil. toto je velmi problematicka oblast vo flysovom pasme kde poloprofil vyrazne setri. v 2010 bolo pri svrc. 13.200 aut denne co urcite je tranzit len scasti. ak je to naozaj take strasne ako pises tak aj 1/2profil s plnou ciarou by bol radikalne zlepsenie. plny profil vzhladom na cenu bol odovodneny cim, narastom premavky o 200 % ? ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze
paralelna cesta existuje prakticky vsade okrem par kratkych usekov ako pri povinej. tam aj tak treba obchvat. je jedno akej je kvality pretoze sa da opravit tak ako sa opravuju mnohe cesty III. tr., stale je to lacnejsie ako megalomanska D3. ide o paralelne cesty pre OA, pre kamiony nie je paralelna cesta npr. popri R1 konkretne budca-ZH, ZC-h. benadik a soporna-lehota co je vyse 50 km, je tam len cesta III. tr., co je dlzka cca. ako cela D3. existujuca cesta + D3 v plnom profile znamena min. 60-70.000 kapacitu pre 13-22.000 aut v roku 2010 a k tomu strazov-brodno kde bude jedna z najhonosnejsich dialnic vedla jestvujucej stvorpruhovej cesty. zase otazka ako toto prechadza cez metodu hodnotenie za peniaze
zasmial som sa na traktoroch, doteraz som si myslel ze tie jazdia len na juhu.
Bohužiaľ, sme tranzitná krajina, a okrem toho i čoraz viac automobilistická, keďže železničná doprava postupne stráca význam.
Z hľadiska intenzít dopravy považujem tebou uvádzané údaje za čisté klamstvo. Podľa miestnych sčítaní dopravy, ktoré si nechali vypracovať starostovia dotknutých obcí na zakázku, sa čísla v roku 2015 pohybovali na I/11 v niektorých úsekoch (centrum Svrčinovca, centrum Radole, tunel Horelica) až okolo 30-tisíc áut za 24 hodín. To je údaj, ktorý strčí do kapsy odôvodnenosť už budovaných plných profilov R2 a R7, a možno aj iných tebou uprednostňovaných úsekov.
Východná časť R2 by na plný profil mala intenzity max. po LC, resp. RS a potom ešte od RV po KE. Medzi RS a RV plný profil najbližšie roky ani náhodou..
Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné.Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
KN.SK napísal:O. T.:Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné.Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
Yoggy52 napísal:KN.SK napísal:O. T.:Len jej pokračovanie smerom na juh, juhovýchod je polovičné.Yoggy52 napísal:Ako, ze nemame? a D2 je co?
Ved ked niekto pojde z Ostravy do Viedne, tak pojde po ceskej D1 a nasej D2, ziadnu D3 netreba naco ako sa uz spominalo vyssie, namiesto drahej dialnice, tam mohla byt kapacitna jednotka, presne ako DK7 (v Polsku) od Krakova na Myslenice
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.