Moderátor: Moderátori
mike75 napísal:Svaco, máš úplnú pravdu, zdôraznil by som však že to negatívum niekoľkonásobne zatieni to pozitívum, to som si uvedomil až po tvojom príspevku, doteraz som iba pár krát mesačne ponadával na semafor na výjazde na diaľnicu. Teraz by som bol radšej keby sa semafor odstránil až po odovzdaní JZO PO...
svaco napísal:Predpokladám, že doprava bude už len stúpať na intenzitách a v rokoch 2020, keď sa to má dokončiť (ak Boh dá) to bude na križovatke pri Lidli dosť brutal, keďže už bude dokončená aj NK a pre intenzity to zrejme pôjde len hore. Po dokončení NK sa stane ďalším kritickým miestom pre tranzit PP-KE a spať úsek ulíc OM-Levočská, kde na dvoch križovatkách pri Kauflande a Lidli vzniknú šialené zápchy, keďže to bude lievik, ktorý zabrzdí obe smery.
Daj Boh aby košičania nezačali jazdiť do BA cez Prešov, lebo situácia sa ešte viac zhorší. Možno je aj "dobre" pre Prešov, že úsek Hub-Iva sa posúva na 2020, lebo inak by tranzit cez PO z KE bol asi ešte väčší. Pred 2020 by nemal byt ani obchvat Žiliny, ale ak sa spustia úseky, ktoré som vymenoval a v danom čase nebude obchvat PO, potom bude PO v totálnych sračkách.
Tomas PO napísal:treba si uvedomit, ze krizovatka pri LIDLi pusta smer od druhe najvacsieho sidliska v PO - sidliska 3. predlzenie zeleneho signalu od PP, ci od VT by znamenalo predlzenie cakania 20 000 sidliska. a teraz je otazka, co je dolezitejsie - tranzit, cielova doprava ala cezpolni, alebo lokalni?
Tomas PO napísal:treba si uvedomit, ze krizovatka pri LIDLi pusta smer od druhe najvacsieho sidliska v PO - sidliska 3. predlzenie zeleneho signalu od PP, ci od VT by znamenalo predlzenie cakania 20 000 sidliska. a teraz je otazka, co je dolezitejsie - tranzit, cielova doprava ala cezpolni, alebo lokalni?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.