z Čadce denne ide cez Ostravu na Prahu 10 priamych vlakov v kategórii EC z čoho polovica sú súkromní prepravcovia, čiže žiadne lobby alebo politika. z Ostravska smerom na Kysuce sú rozostavané (budúci rok budú dokončené) dva úseky 4 prúdovej cesty v kategórii S24,5/100 a posledný chýbajúci 5,4 km dlhý úsek v rovnakej kategórii bude rozostavaný budúci rok. tým bude kompletná 4 prúdovka od Ostravska a teda od Prahy (a ďalej na západ) až po Bystřicu, a od Bytřice po Svrčinovec je 15 km kvalitnej cesty prvej triedy výlučne mimo obcí, výlučne s MÚK a s tretími pruhmi v stúpaniach.
z CA ide na prahu okrem statnych vlakov 5 parov regiojetov/leo expresov. 2 nocaky a denne spoje z vychodu, jeden skoro rano zo ZV. idu na prahu po dvojkalovej trati a ANI JEDEN nema vychodiskovu stanicu v ZA/CA. OK, a co to podla teba dokazuje v suvislosti s D3 ? podla mna vobec nic.
este si zabudol napisat kolko sukromnych vlakov jazdi cez skalite do polska...pockaj hladam a ziadne mi neukazuje....to musi byt nejaky omyl
ceska cesta S24,5/100 sa stavia v cene okolo 10 mil. za km. o par km na nasej strane hranice sa maju stavat niekolkonasobne drahsie useky D3. istotne za to moze geologia ktora sa zmenila na hranicnej ciare.....
http://www.trinecko.cz/aktuality/obchva ... strice.pdfhttps://www.trinecko.cz/aktuality/obchv ... ldrich.pdftvoje vysmievanie sa ukazuje len to, že sa pozeráš iba na geografické mapy a obrázky kysuckej prírody na googli, a nevieš reálne aký je tam stav. že v Čadci bežne doprava kolabuje ako v 500-tisícových mestách, že premávka je hustá na hlavných ťahoch v celom regióne, že je tam skutočne enormný presun ľudí a tovarov. a možno prepojenie regiónov Žilina-Ostrava nie je také podstatné ako Ostrava-Katovice, ale na slovenské pomery sa proste jedná o extrémne dopravné toky a obchodné a priemyselné väzby.
to co ty nazyvas suvisla kolona inde volaju zhustena premavka, dokonca aj na Sk, ja som v takejto "suvislej kolone" isiel od NR smerom na TO, inokedy na NZ alebo vrable. a skus sa pozriet do nejakeho 500.000 mesta ake su skutocne kolony. dopravny tok je extremny ked je extremny min. u susedov. "na slovenské pomery" je presne Sk malomestiactvo.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...