Moderátor: Moderátori
Úsek je počtom mostov podobný s Dubná skala - Turany, a tam reálna ponuka čo viem bola okolo 170M myslím.
BoroZA napísal: nezačnú stavať celú D3 naraz za akúkoľvek cenu.
plny profil do kazdej dediny ach jaj.. usek od brodna po oscadnicu je zbytocne robit. tym duplom po cenach pri svrcinovci... dufam, ze sa zacnu konecne robit skutpcne CBA a tam potom ledva vyjde rozsirenie I/11...
aquila napísal:ehm myslis ten polprofil svrcinovec skalite za 32 mio eur za kilometer cesty prvej triedy, kde sa div nie na polku useku nebude dat predbiehat? a to pri intenzitach par tisic za 24 hodin?
heh a ze mojich kriterii 9 z 10tich chybajucich obchvatov na jednickach ma vyssi IRR , o nejakom value for money nehovoriac...
superpredrazeny usek cadca bukov svrcinovec s cenou za netunelovy usek skor o polovicku vyssou za km ako visnove je skoda sa pri tych intenzitach bavit...
alebo D3 strazov brodno. asi najzbytocnejsi usek na dialnicnej sieti ale pred dokoncenim je uz len taka ceresnicka na torte zvanej superpredrazena D3, ktora by nemala sancu pri normalnom posudzovani sa dostat dalej ako technicka studia.
A to ani nezapočítali škodové udalosti, tých sú určite stovky ročne. Hanba, už dávno mala D3 stáť v plnom profile. Dúfam, že KIA zatvorí fabriku a odíde z tejto banánovej republiky, ak sa na ministerstve nespamätajú a nezačnú stavať celú D3 naraz za akúkoľvek cenu.
Hádam sa bavíme o úseku Brodno - Oščadnica, ktorý je odsunutý. Ako som tu už viac krát rozoberal, za ceny ostatných úsekov nesie zodpovednosť zlodejská vláda, tak choď plakať k úradu vlády. Ďalej som chcel vedieť, ktoré úseky diaľníc, nie ciest I. triedy, by sa na Slovensku dali podľa tvojich kritérií dali postaviť.
Ja som mal vzdy vacsi pocit bezpecnosti pod Strecnom pri 20t ako pri Moravciach pri 15t. Prave preto, ze pocet samovrahov bol pri Morovaciach vacsi.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.