lubos napísal:Tak snáď sa to stanovisko EIA bude aj rešpektovať a teda sa v budúcnosti bude stavať odporúčaný tunelový variant. Ak sa nemýlim, minimálne v jednom prípade sa tak nestalo (tunel Korbeľka). Vôbec sa tam nespomínajú ďalšie obchvaty smerom k Trnave (Biňovce, Boleráz, Klčovany, Šelpice), v dobe výstavby - okolo r.2020-2025, sa budú hádam riešiť aj tieto obce, nech je tento ťah poriešený už od križovatky D1xR1 pri TT. Severne od Senice je to v podstate poriešené ako pozerám do Google maps, po hranice s ČR chýba asi len obhvat Holíča.
Obchvat Holíča a doriešiť treba prieťah v Radošovciach. Tam tá cesta rozdeľuje dedinu na dve časti, je tam križovatka smrti, napriek maximálnym investíciám do bezpečnostných značení a opatrení.
Senica, to je už kritický bod, ale rovnako aj obchvaty Jablonice, Trstína, Bíňoviec, Boleráza-Klčovian, Šelpíc a doriešiť aj Bielu horu, ... výhodou na strane TT okresu je terén (predsa len rovina je rovina), ale aj tak sa bavíme o stovkách mil. € a neviem neviem ... to by nesmelo byť Československo, by sa nepostavila D2 tak ako sa postavila, by existovala len diaľnica BA-MA a hlavný ťah by išiel po I/51 ...
V Jablonici bolo nedávno referendum kvôli obchvatu a bolo neúspešné, ale hlavne ľudia nechcú ponúkané varianty, iné obchvaty sa nepripravujú vôbec na tejto trase. Senica je projektovo myslím pripravená, Holíč takmer úplne, ... o iných sa mlčí.