Moderátor: Moderátori
Pascal25Z napísal:Will this section be completed this year? What have to be done to complete this section?
Maxx787 napísal:akoze za toto dat 300 mega je humus. no co uz, smeracka banda zaplatila kysucanom prvotriednu cestu 1 triedy za z 15% nase peniaze. aby kysucania vedeli koho maju kruzkovat...a rozlucte sa s kompletnou dialnicou do roku 2100.
Maxx787 napísal:pri levoci postavili 58 m vysoky plnoprovilovy most a 500 metrovy tunel spolu s 10 km plnoprofilovej dialnice za 13 milionov € za km. a tu mate 11 km dvojpruhovej cesty s dvoma takymi mostami za 30 milionov za km. akoze nehnevajte sa ale to "cena nie je az taka vysoka" si hovorte niekomu kto nema paru o tom o com sa tu hovori. okrem toho ta "dialnica" sa mala stavat dva roky a stavia sa tri, okrem toho by ma zaujimalo ci sveta trojica vyplatila vsetkych subdodavatelov v plnej sume a nacas.
D3 ka je megalomanske politicky pretlacene spojenie ktore ma zmysel iba na cesko, a skoro polovica objemu dopravy z polska ide cez oravu. vy mate dialnicu za miliardu a my dva obchvaty dokopy za ani nie 200 mil. a tranzit chodi cez okresne mesto (argumenty CA nema obchvat neprijmam bude sa podpisovat zmluva, TS nema zacatu sutaz.) potom cez dalsie okresne mesto (KnM je skoro vyobchatovane ako DK ale zato zbytocny okres ktory moze v pohode prejst pod CA) a potom stredom 5 obci. zatial co na kysuciach tak cez dve, (svrcinovec cierne aj skalite vynechajte maju skoro hotovy obchvat.) takze malo muziky za kopu penazi a R3 ktora by dostavbou stala asi polovicu D3ky nechame tak nech ludom padaju domy na hlavu. a je vseobecne zname ze kysucania su bastou smeru...
CA bude mať plnohodnotný obchvat možno za 4 roky, takže to sa nedá zatiaľ počítať, KNM nemá žiadny obchvat - cesta I/11 je vedená cez Radoľu prakticky ešte z čias konskej dopravy, Svrčinovec nemá a do roku 2020 nebude mať hotový obchvat - cesta vedie a bude viesť stredom obce, a cesta I/11 vedie taktiež stredom 5 obcí (Svrčinovec, Čadca, zčasti aj Krásno nad Kysucou, Povina, Radoľa). Takže až tak dobre na tom Kysuce nie sú v porovnaní s Oravou. Z mojich skúseností je na tom Orava s plynulosťou premávky oveľa lepšie, pretože vždy keď som prechádzal z RK cez DK do NO alebo TS, nikdy som nestál v žiadnej kolóne mimo RK, a to ani v špičke. Avšak takmer vždy keď idem zo ZA do ČR, zdržím sa v kolónach pred KNM a pred tunelom Horelica, a pri ceste späť sa ani nedá dostať zo Svrčinovca do Čadce v špičke, nehovorím o ranných kolónach z Krásna nad Kysucou až do Radole (cca 13km)
Opravím ťa: CA bude mať plnohodnotný obchvat možno za 4 roky, takže to sa nedá zatiaľ počítať, KNM nemá žiadny obchvat - cesta I/11 je vedená cez Radoľu prakticky ešte z čias konskej dopravy, Svrčinovec nemá a do roku 2020 nebude mať hotový obchvat - cesta vedie a bude viesť stredom obce, a cesta I/11 vedie taktiež stredom 5 obcí (Svrčinovec, Čadca, zčasti aj Krásno nad Kysucou, Povina, Radoľa). Takže až tak dobre na tom Kysuce nie sú v porovnaní s Oravou. Z mojich skúseností je na tom Orava s plynulosťou premávky oveľa lepšie, pretože vždy keď som prechádzal z RK cez DK do NO alebo TS, nikdy som nestál v žiadnej kolóne mimo RK, a to ani v špičke. Avšak takmer vždy keď idem zo ZA do ČR, zdržím sa v kolónach pred KNM a pred tunelom Horelica, a pri ceste späť sa ani nedá dostať zo Svrčinovca do Čadce v špičke, nehovorím o ranných kolónach z Krásna nad Kysucou až do Radole (cca 13km)
Laky napísal:Tu nie je ziadna priprava na plny profil. Skoda.
eric987 napísal:Zakladny rozdiel medzi Oravou a Kysucami je momentalne v tom, ze zatialco na Kysuciach su zazmluvnene useky v hodnote cca 800 mil. €,
devil napísal:okrem toho sirka cesty ZA-CA 11,5 m, na orave 7,5. ale podla expertov z kysuc to nestoji za zmienku ani nema vplyv na priepustnost
trstena je stale najdolezitejsi prechod do polska, jediny ktory je aspon porovnatelny s najviac vytazenymi na Sk. skalite bude tuctovy prechod
milan_KM napísal:Eric ale na Brodno-KNM nemáš ako inak viesť trasu ako 4 násobným križovaním Kysuce, teda ak sa nechces schovať do tunela. Nie je možné trasu viesť stále paralelne s I/11. Takže podobné nezmysly nie je dobré vyťahovať keď očividne nemáš páru o miestnych pomeroch.
Viem, že Trstená obchvat polprofilový má, preto som ho tam započítal.
Čo sa týka Svrčinovca, ten nevypadne odnikiaľ, práve naopak, keď sa dokončí R5 a české napojenie, predpokladám nárast intenzít pre možné obmedzenie TIR na Makove.
Na Orave su v prevadzke polprofily v dlzke 13,6 km aj realne oznacene ako RC s povolenou 100 km/h.
Si si isty, ze toto je C7,5?
Na polprofiloch R3 su intenzity od 2515 v./24h do 6106 v./24, kym na Kysuciach ma polprofil intenzitu 15 053 v./24h. Polprofily R3 od 858 NA/24h do 2043 NA/24h, polprofil D3 4830 NA/24h.
Tych 1047 NA co je na prechode v Trstenej, da Skalite uplne bez zavahania, ak tam bude povolena doprava nad 7,5 tony.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.