D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 06. Dec 2016 10:35

Dunaj, samozrejme som za zrusenie aj tej krizovatky Triblavina. Bez pochyby. Ale plati to, co som napisal vo svojom prispevku vyssie. Tie kolektory nemaju zmysel. A nema zmysle ani rozsirenie na 4 pruh v celej dlzke ale len max po Senec alebo Blatne. Alebo po Triblavinu ak ju nezrusia, Urcite netahat 4 pruh az na ZP! Ked sa planovali kolektory to boli megalomanske oci, A dopravní experti boli od SDKU. To vsetci vieme, kto im sefoval a kto tam posobil. Vajnory nech si spravia poriadny vyjazd na dialnicu pri Jurkii pumpe aspon. Neviem preco sa to tam brzdi. Treba dufat, ze ZSR spravia tie slubene zastavky v BA. Hned by som chodil vlakom aj ja.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 06. Dec 2016 10:40

Dunaj prosim ta nerob s OZ Triblavina hrdinov ze bojuju so Starlandom. Kazdy ma zalusk na to svoje a obcania su im u prdelky. Nie je to tak? Povedz? A na rovinu. OZ Triblaina tam ma svoje pozemeky alebo nema? Ma tam Mrva pozemky alebo nema?
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 10:42

Laky, ja si napr. myslím, že celá automobilová doprava v BA je pred kolapsom a malo sa radšej investovať do metra, alebo nejakej nadzemnej formy koľajovej dopravy.
Lenže tu sa veci riešia za pochodu a niektoré sa ovplyvniť nedajú. Takže človek ľahko skĺzne ku kompromisom, kde sa snaží podporiť niečo, čo sa zdá aspoň menej zlé.
Súhlasím s tým, že doprava by mala fungovať je úplne jedno ako. Lenže ono to teraz vyzerá na presný opak. Fungovať nebude a budeme presne vedieť ako.

Inak ja chodím do Prahy rád vlakom a po Prahe metrom a jediné čo mi tam chýba je metro až po letisko:)

Ad: Mrva a pozemky. Ja naozaj neviem. Budem len rád, keď sem niekto hodí nejaké LV, alebo výpis z OR SK. Tiež by ma to zaujímalo.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 06. Dec 2016 10:46

Starosta možno nie, ale skoro všetci pôvodní obyvatelia obce Vajnory, ktorí sú združení v urbárskom spoločenstve. Čiže bojom za zhodnotenie pozemkov pre urbár si akýkoľvek starosta zabezpečí doživotné voličské hlasy...
Takže opätovne nejde tu o blaho verejnosti ale zase len o pozemky, ich zhodnotenie a ďalšie využitie za účelom zisku, takže OZ je to isté čo Starland, a navzájom si blokujú svoje aktivity, môžu si podať ruky.
Miesto toho aby sa spojili za jednu spoločnú vec a profitovali z nej všetci, tak každý chce mať svoju križovatku, choré...
A dopadne to tak, že nebude mať križovatku ani jeden ani druhý.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 10:59

dunaj napísal:aguila, mám návrh. Či máš pravdu Ty, alebo ja uvidíme za pár rokov. Počkajme si na to a potom sa sem kukneme, že čo sme popísali.
Mám x dokladov, ktoré preukazujú, ako sa tá schránka vehementne usiluje, aby sa na Triblavinu nik nedostal a od všetkých dookola pýta za napojenie peniaze.
Toto podľa mňa nie je v poriadku.


a preco by to preboha malo byt zle ? sukromni vlastnici pozemok ak chcu mat vyssi vynos musia sa dohodnut s dalsimi sukromnymi vlastnikmi pozemkov. ci tam zrazu chcete komunizmus ? :)
keby bola sitiacia opacna, situacia by bola presne taka ista. je len a len chyba tych ludi, ze sa spoliehali na to ze stat zaplati aj pristupove cesty.

dokonca aj majitelia novych domov/pozemkov sa skladaju na pristupove cesty z tych IBVeciek.

mame tu vec zvanu kapitalizmus, zvykajte si :)

dunaj napísal:Čo je ešte horšie, mám doklady, ktoré preukazujú, že starostovia obcí idú tejto schránke po ruke lebo sa jej buď boja, alebo je za tým niečo ešte horšie.
Zbieram tieto dokumenty iba od marca, takže zbierka ešte nie je kompletná, ale stále sa rozrastá.
Nech má OZ Triblavina akékoľvek pozadie (fakt ho nepoznám), v tejto situácii je to jediná inštitúcia, ktorá sa snaží o vytvorenie protiváhy, aj keď vzhľadom na jej možnosti v porovnaní s možnosťami schránky samozrejme bezvýsledne.


OZ triblavina nie je ziadna protivaha, alebo nebodaj institucia. su to rovnaki oligarchivia ako starland, akurat tahaju za kratsi koniec, tym to hasne. svojim sposobom chvalabohu. lebo starland je sice ciste zlo, ale navrh OZ triblavina, je ciste peklo.

expwy napísal:A dopadne to tak, že nebude mať križovatku ani jeden ani druhý.


osobne si velmi velmi velmi prajem, aby to nakoniec dopadlo takto, a MUK triblavina sa zrusi, ale som realista, nebude to tak. v "lepsom" pripade bude dokoncena 2020, v horsom budu aj tie hlupe a zbytocne kolektory.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 06. Dec 2016 11:15

zaujmy Mrvovcov resp OZ Triblavina sem dal aquila 5.jula. tohto roku na obrazku. je to v tomto vlakne. Inak cudujem sa ludom preco volia Mrvu. Sak on z namestia ani stare telefonne budky neodstranil. Len to tam psy ostavaju. A svojmu kamosovi len bilboardy dovoli stavat. Pnaumatiky su na kazdom rohu. Nema cas toto riesit, Ma ine starosti.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 12:08

aquila, so škodoradostný, nič moc. Ale porovnávať SH s OZT je už trošku prisilné.
1. SH je v utajení, OZT ide s kožou na trh.
2. SH robí protiprávne kroky, OZT postupuje zákonne
3. SH je podstatne zákernejšia, "nepozerá ani doprava, ani doľava"

Pozri si napr. parcelu 5109/5. Aký je je účel? Prečo sa z pôvodne obecnej cesty stala zrazu blokačná parcela?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laco » 06. Dec 2016 13:27

pozrel som si tie "blokacne" parcely
5109/5 si myslim ze vznikla za jedinym ucelom - a to blokovat pristup k buducemu napojeniu na D1 a tak ziadat vysoku cenu za buduci pristup k danej ceste od mozneho buduceho developera (parcela 439/3). na druhej strane cesty si to SAKON, MATEP INVEST a OBORA poriesili - kazdy z nich ma vlastny pristup.
na severnej strane "blokacna" parcela 5140/3 tiez blokuje vlastnikov pozemkov 1042/17 - tam ich je mrte, blokuje aj pristup z parcely 5142 (obec bernolakovo; okrem toho ta parcela usti do toho kruhaca dost blbo), jedine zo zapadu je pristup na buduci kruhac cez parcelu 5139, ale ta je aj tak obklucena parcelami SH. [url]link http://mapka.gku.sk/mapovyportal/?basem ... light=true[/url]

co to znamena? SH si poistil vyhradny pristup a mozny vysoky zisk v buducnosti. ked ale niekto niekedy zacne stavat, bude to prave SH, alebo iny developer, co su vsetko sukromne firmy a tie si to pekne budu riesit medzi sebou. preto nechapem preco sa tu riesia blokacne parcely.

jedine co mi sakra vadi je stavba zbytocnych kolektorov, resp. zbytocnej a zrejme aj nebezecnej MUK (blizkost s D1xD4) za statne peniaze pre zopar sukromnikov. je zrejme ze keby to mal financovat SH, tak by tie naklady musel premietnut do ceny pozemkov a tie by sa razom stali nepredajnymi.

v prvom rade treba rozsirit I/61 a porobit obchvaty ako tu bolo x krat spomenute. vysledny efekt tohto by bol taky, ze na kolektory by si za mesiac od zmien nikto ani len nespomenul... resp. by si ludia uvedomili, ze problem je dalej v BA. Cast dopravy sice D4 odvedie (ale nieco aj "dovezie" od Race), ale kolko to bude tazko povedat.

inak chapem ze ludia od Vajnor po Slovensky Grob maju plne zuby toho cestovania, ale je to vysostne ich vina. Ked kupovali, museli vediet do coho idu, museli vediet ze sa tam neplanuje ziadna rozumna infrastruktura, obchvat, nic... a developer by bol blby keby to robil, ved blbi ludia kupia aj tak. takto mohol spravit x dalsich "lukrativnych" pozemkov. tymto ludom by ale kolektory nepomohli. resp. mozno by pomohli do takej miery, ze by nestali 30 minut vo Vajnoroch, ale "len" 20 na kolektoroch ci D1. samozrejme ti, co doteraz stali na D1 "len" 10 minut by sa im patricne podakovali, kedze po novom by cakali spolu svorne 20 minut.
Laco
diskutujúci
 
Príspevky: 203
Obrázky: 9
Založený: 10. Feb 2016 07:06
Bydlisko: NZ

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 13:51

Laco, na 90% súhlas.
Tie pozemky SH sa budú tak či tak predávať za trhové ceny, bez ohľadu na to, kto zaplatí Triblavinu. Resp. aj SH s ňou mal istý výdavok. Nazvime ho "vedľajšie náklady".
Áno, kolektory aj Triblavina by boli zbytočné, ak by existovali iné, normálne cesty. Ale neexistujú. Takže sa znásilňuje Triblavina, aby akože napojila obce a podobne sa znásilňujú aj súbežné komunikácie. Rozdiel je len v tom, že pravdepodobnosť prístupu na tieto dve stavby by v prípade ich realizácie bola diametrálne odlišná (viď mapka GKÚ).
Tých ľudí z obcí by som sa rád zastal. Keď kupovali pozemky, developeri im mávali pred nosom obrázkami rekonštruovanej D1 so súbežnými komunikáciami a super dopravou. Mali tomu neveriť? Mali predpokladať, že štát zmení koncepciu dopravy za pár dní a všetko škrtne z mapy? Nemyslím. Ak by sme takto uvažovali, tak by sme si nemohli ani v obchode kúpiť chlieb, lebo by v ňom mohla byť zapečená myš. A občan tiež nie je odborník, aby vedel, že aj keď súbežné komunikácie budú, že to nepomôže. To ostatne poriadne nevieme dodnes, iba sa to domnievame. A nezabúdaj aj na starousadlíkov.

PS: Aj SH je súkromná firma! Len nevieme koho, čo je ešte obludnejšie.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Brutus » 06. Dec 2016 14:31

Ak niekto uverí, že je reálne v normálnej krajine pripojiť účelovú komunikáciu (Triblavinskú cestu) na diaľnicu, je to jeho problém. Odporúčam si prečítať cestný zákon 135/61 § 3b odsek 2. Ak si niekto myslí, že obíde zákon cez nejaké "kolektory", ktoré ak majú byť súčasťou diaľnice, tak sa na nich vzťahuje § 3b odsek 2, alebo ak "kolektory" nie sú súčasťou diaľnice, tak ich podľa toho istého zákona nemôže stavať štát, chcem vidieť ten orgán, ktorý takúto stavbu povolí.

Citujem z cestného zákona 135/61
§ 3b
Pripájanie pozemných komunikácií

(1) O pripájaní pozemných komunikácií, zriaďovaní vjazdov z cesty alebo miestnej komunikácie na susedné nehnuteľnosti, o úpravách alebo zrušení pripojenia pozemných komunikácií a vjazdov z cesty alebo miestnej komunikácie na susedné nehnuteľnosti rozhoduje s ohľadom na ochranu dotknutej pozemnej komunikácie a na bezpečnosť premávky na nej príslušný cestný správny orgán.

(2) Je zakázané zriaďovať vjazdy a výjazdy z diaľnic na susedné nehnuteľnosti alebo pripájať na diaľnice účelové komunikácie s výnimkou účelových komunikácií, ktorými sú na diaľnice pripojené objekty a zariadenia pre správu a údržbu diaľnic alebo objekty a zariadenia umiestnené na odpočívadlách.

(3) Ak konanie podľa odseku 1 súvisí s umiestnením stavby alebo využitím územia, o ktorom rozhoduje stavebný úrad v územnom konaní, je konanie podľa odseku 1 súčasťou územného konania. Cestný správny orgán má v územnom konaní postavenie dotknutého orgánu, 2aa) ktorý v konaní uplatňuje svoju pôsobnosť pri ochrane pozemnej komunikácie záväzným stanoviskom.2ab) Na vydanie záväzného stanoviska sa nevzťahujú všeobecné predpisy o správnom konaní.1)

(4) Na povolenie cestného správneho orgánu podľa odseku 1 je potrebný predchádzajúci súhlas dopravného inšpektorátu; ak ide o diaľnice a rýchlostné cesty, predchádzajúci súhlas Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.

Čiže tu niekto kričí, že štát porušuje nejaké zákony, ale ak by ich porušil v záujme OZ, tak je všetko v poriadku. Mimochodom v tom istom územnom rozhodnutí, ktorým sa OZ obháňa, je jasne napísané ako podmienka pripojenia Triblavinskej cesty na nadradenú infraštruktúru, že bude zaradená do cestnej siete. Do dnes obec a najmä developeri, ktorí ju vlastnia nedokázali, spolu s BSK túto cestu zaradiť do cestnej siete. Presne tí, čo teraz najviac kričia si nesplnili ani len elementárnu povinnosť, aby sa s Triblavinskou mohlo aspoň čosi diať.

Odporúčam si prečítať nasledovné články, ktoré toho dosť objasňujú a aj to, že štát hľadal možnosti a snažil sa situáciu okolo Triblavinskej vyriešiť ako aj k spokojnosti občanov aj developerov okolo Triblavinskej cesty.

http://chorvatania.sk/profiles/blogs/st ... -holding-a

Je to síce trochu dlhšie čítanie, ale veľa vecí to objasňuje. Oplatí sa prelistovať aj prílohy.
Čiže vyjadrenia, že všetko sa dialo pod rúškom tajomstva, je lož. Všetko bolo komunikované od prelomu rokov 2013/2014 s dotknutými subjektmi aj na pôde obce ešte pred komunálnymi voľbami 2014, keď z najnovších dopravných prieskumov pre D4 a D1 bolo jasné, že cestou kolektorou to zrejme nepôjde.

Len sa to niekomu hodilo ako predvolebná kampaň pred parlamentnými voľbami 2016 a teraz pred župnými voľbami.
To je tak, keď miesto odborníkov začne projektovať politika a vlastné záujmy.
Obrázok používateľa
Brutus
nováčik
 
Príspevky: 9
Založený: 02. Dec 2016 13:56

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 14:55

Brutus, pokiaľ ja viem, Triblavinská cesta, ktorá vedie cez mostík nad D1 sa mala napojiť na súbežné komunikácie a mostík sa mal zbúrať.
Kde si prišiel na to, že by sa mala napojiť na diaľnicu?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Bager3 » 06. Dec 2016 15:03

K blokacnim pozemkom - Ak stat (mesto, VUC, obec) nechcelo aby tam ten blokacny pozemok vznikol tak, mohli pri UR ziadat posunutie kruhacou na hrany pozemkov. Druhy bod ak sa jedna o liniovu stavbu, stale je tu moznost vyvlastnovania (bohuzial vdaka ficovi aj jednoduchsia), len to bude stat peniaze bud VUC alebo alebo obec.
Moj nazor kolektory zbytocnost, 4+4 max po Senec. I/61 urychlene rozsisrit aspon po Metro. UP Ivanky je dokonca vyriesene aj MUK Metro bez potreby stavania noveho mosta. Ale myslim ze to sa tak skoro nestane pretoze, VUC a obce niesu ochotne investovat do novych komunikaciu ale kazda strana sa snazi aby to urobil niekto iny nie zo svojich rozpoctov ale ked pride investor a stavia nove haly daju SP aj bez toho aby sa vybudovala infrastruktura. Preto si myslim ze zlyhava hlavne VUC a Obce aj ked uznavam ze I/61 je cesta I. triedy v sprave SSC( aspon myslim ze to tak je) tak rozsierenie I/61 na 4+4 by malo realizovat SSC.
Ked to zhrnieme kazdu cast krizovatky Triblavina by mal realizovat iny subjekt (NDS, SSC, VUC ,Obce) zjavne kazdy z nich chce platit 0 EUR(okrem NDS), paradox je ze vsetci su plateny z nasich dani a, ked sa to postavi aj tak sa to postavi len z dani.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 15:09

Bager3, územný plán nerieši také detaily, ako sú hranice výkupov, to už skôr pozemkové úpravy. V tomto prípade ale bývalý starosta kolaboroval a pozemky zamenil zámerne, čím porušil asi 5 zákonov. Ale prešlo...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Bager3 » 06. Dec 2016 15:15

Dunaj sam si to zhrnul takze na vine nieje Developer, Ale URADNIK (voleny). A viem ze UP to neriesi ale UR+SP pre krizovatku Triblavina ano. A VUC a obce boli ucastnikmi konania a mohli ziadat posunutie kruhaca tak aby nemohli vzdniknut blokacne pozemky.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 15:28

Bager3, nie. Na zámenných zmluvách sú dva podpisy. Starostu aj developera. Pozri si ich na nete. Veď logicky, na každú zmluvu treba aspoň dvoch:)

https://bernolakovo.digitalnemesto.sk/z ... o/ZML/2014

položky 14/126 a 14/127 (niekde ešte nájdeš aj dodatok)

UR+SP sú už len frašky, lebo úradníci na stavebnom sú na tom ešte horšie ako bývalý starosta (a to nehovorím o nadriadenom úrade).
Proste na tom, čo sa deje má záujem niekto poriadne, ale poriadne vysoko...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 15:31

ano treba dvoch, ale je to vina toho uradnika, cize nezvaluj vinu na developera. ten by si mohol dat zmluv kolko chcel, keby mu ho voleny uradnik nepodpisal. a co robilo miestne zastupitelstvo ? samozrejme ze to muselo schvalit, kedze bez jeho schvalenia je to neplatne.

dunaj napísal:Brutus, pokiaľ ja viem, Triblavinská cesta, ktorá vedie cez mostík nad D1 sa mala napojiť na súbežné komunikácie a mostík sa mal zbúrať.
Kde si prišiel na to, že by sa mala napojiť na diaľnicu?


a toto je presne kamen urazu :) kedze majitel tejto ucelovej komunikacie sa zatal a vie, ze jeho cesta a pozemky nebudu napoejen na dialnicu ani na hlupe kolektory, tak si najal par tajtrlikov a uzitocnych idiotov (sorry za vyraz, ale inak sa to neda povedat) aby za neho bojovali. kedze sam velky to velkopan pozemkovy taha zrazu za kratsi koniec.

sam vie, ze keby presunul ucelovu komunikaciu kraji alebo obci alebo nebodaj statu, tak uz sa jeho pozemky priamo nenapoja vobec. lebo vie, ze ta ucelova komunikacia bude slepa ulicka bez obsluznosti. Tolko k uzavretiu faktov, ze OZ triblavina je rovnake zaujimove zdruzenie ako starland. to je proste fakt, ktory tu neoklames.

cize po sty krat zopakujem, stara nenazrana partia realitnej oligarchie okolo SDKU/exSiete na cele s Mrvom teraz tahaju za kratsi koniec, tak kopkaju nozickami, lebo boli zjavne prilis glgavy a vo svojej bohorovnosti si zabudli zabezpecit pristup na nadradenu infrastrukturu.

ale opakuejem, to je len a len komercny vztah, jeden developer vs. druhy developer. stat s tym nic nema. OZ triblavina aj starland sa spravaju chrapunsky, teda pardon trhovo.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Bager3 » 06. Dec 2016 15:50

Aku vinu na tom niesie developer nechapem (on nieje charita)? Developer ma v prvom rade svoje zaujmy, nech su akekolvek (vratane zameru vytvorenie blokacnych pozemkov), preto tu mame stavebne konanie aby bol stavenik usmerneny tak, aby bolo vsetko v sulade zo zakonom a (v zaujme) vsetky zucastnenych. Myslim si , ze ani ani starosta nepochybil, ked zamenil pozemky.
Otazka znie kedy a od koho kupovala pozemky NDS? Ak kupovala pozemky NDS od Developera necudujem sa ze developer chcel mat blokacne pozemky (mozno to bola podmienka aby predal statu pozemky) ak by ale NDS trvala na tom aby nemohol vzniknut blokacny pozemok a Developer by v takej variante nesuhlasil s odkupenim pozemkou musela by NDS vyvlastnovat a do toho sa nikomu nechcelo tak si to zjednodusili.

Otazkou zostava kto vlastne inicioval vytvorenie Kryzovatky NDS? Obec VUC alebo Developer?
Osobne si myslim ze developer ma prsty v tom aby stat staval krizovatku (tahal nitky) ale iniciatorom bol stat. A uradnici sa (museli) nechali vmanevrovat do tohoto stavu.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pichalsi » 06. Dec 2016 16:27

otazka mimo aktualnej debaty, ale Voderady sa stavali na nejaku vynimku ked to je tusim cesta III. triedy?
pichalsi
diskutujúci
 
Príspevky: 70
Založený: 03. Máj 2013 15:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 17:02

nie je to mimo debaty, je to v spravneom vlakne :)

a ano voderady bol podobny v podstate protinormovy priklad a ohybavnie zakonov pripad ako triblavina, povodne to bolo akoze rozsirenie, potom sa priamym zadanim nabalila cela krizovatka a vsetko s vyhovorkou, ze treba napojenie pre Samsung ..

pricom podstatne lacnejsie a rozumnejsie by bolo vyyuzit uz existujucu MUK vlcvkovce na R1 a urobit privadzac k priemyselnemu parku pre Samsung, ale to je uz o inom ..

Bager3 napísal:Aku vinu na tom niesie developer nechapem (on nieje charita)? Developer ma v prvom rade svoje zaujmy, nech su akekolvek (vratane zameru vytvorenie blokacnych pozemkov), preto tu mame stavebne konanie aby bol stavenik usmerneny tak, aby bolo vsetko v sulade zo zakonom a (v zaujme) vsetky zucastnenych.


toto je presne to co je priam chrapunske na OZ triblavina a v mojich ocoiach je OZ triblavina ozaj ako som napisal ciste peklo a farizejsky pristup, kedze oni by sa zachovali urcite tak isto ak nie horsie.

navyse na rozdiel od starlandu, ktory je sukromna developerska spolocnost sa nesnazi skryt alebo zatajovat svoj ciel a to je dosiahnutie zisku.

kym nechutne na celej OZ triblavine je to, ze oni sa tvaria ako nejaka nezavysla iniciativa, pritom su to zastupcovia rovnako bezskrupulnych oligarchov ako starland, akurat tato stara garda pozekovych lokalnych oligarchov zaspala dobu a myslela si, ze im staci ako kedysi spravne motivovat niekoho na kraji, ministerstve a bude im postavene vsetko.

tak ako na ich popud sa dostala do planov zbytocna MUK triblavina, a detto kolektory. cize obe tieto akcie su len a len na popud tych lokalnych oligarchov a developerov, ktori teraz tahaju za kratsi koniec, a kopu nozickami.

preto tvrdim, ze OZ triblavina je radovo horsia ako starland, lebo si ako spravni teroristi zobrali rukojemnikov obcanov, ktorym este svojimi klamstvami vymyvaju mozgy. ale zjavne je ich velmi malo tych co im uverili, vid podpora na tom velkom proteste, kde bolo 25-30 ludi.

to ze sa boja a ze len klamu horsie ako fico a SMERaci dokopy, ze tvrdo cenzuruju vsetky prisevky, ktore odhaluju ich klamstva. fakt mi pripadaju ze OZ triblavina je na urovno zem a vek, ci jak sa vola ta konspiratorska stranka.

Bager3 napísal:Otazkou zostava kto vlastne inicioval vytvorenie Kryzovatky NDS? Obec VUC alebo Developer?
Osobne si myslim ze developer ma prsty v tom aby stat staval krizovatku (tahal nitky) ale iniciatorom bol stat. A uradnici sa (museli) nechali vmanevrovat do tohoto stavu.


ako som napisal vyssie, ironia osudu je, ze tuto zbytocnu MUK ako aj este zbytocnejsie kolektory, si vydupali / vymotivovali ti isti lokalni oligarchovia, ktori teraz zrazu zaspali dobu a kopu nozickami, ze aby mali zisky budu musiet zaplatit dalsiemu developerovi za pristup :) v principe si hovorim, tak im treba.

horsie je to s ludmi v okoli, pre ktorych dosiahli oneskorenie krizovatky o 4 roky a idealne dostanu nieco az v roku 2020 .. cize bravo OZ triblavina, well done :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 07. Dec 2016 15:41

Bager3 napísal: Myslim si , ze ani ani starosta nepochybil, ked zamenil pozemky.


Počujte vy dvaja, točíme sa dokola, lebo píšete stále to isté a do toho takéto hlúposti.

Prosím Ťa, pozri si zákon o majetku obcí, kde zostal osobitný zreteľ? Kde boli zámenné zmluvy zverejnené 15 dní pred schválením? Kde bol osobitný zreteľ zdôvodnený? Kde je znalecký posudok na zamenené nehnuteľnosti? Pozri si zákon o pozemkových úpravách a rozhodnutie o schválení ich projektu. Kam sa stratila obmedzujúca poznámka z listu vlastníctva obce? Ako to, že kataster zapísal zámenu napriek usmerneniu z ÚGKK, že sa to nesmie? Pozri si aj zákon o ochrane pôdneho fondu. Kde je právoplatné rozhodnutie o odňatí poľn. pôdy na tie pozemky, kam sa teraz preložili cesty? A pozri si aj Zhodnotenie zákonnosti GP SR v postupe katasra a pri vkladovom konaní. Garantujem Ti, že taký nezmysel ako vyššie viac nenapíšeš.

PS: všetko je na nete
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Bager3 » 08. Dec 2016 07:37

Ok ak Starosta pochybil a dokonca porusil zakon a ty o tom vies ze porusil zakon tak by si mal podat trestne oznamenie je to tvoja zakonna povinost. Ak to starosta urobil standartnym sposobom pod klauzulkou "ziaden zakon som neporusil" ale je to zjavne neeticke spravanie inu moznost ako medialne na to upozornit a pri volbach volit niekoho ineho nemas. (Bohuzial nase politicke elity presne toto ucia nasich obcanou spravat sa neeticky dokonca to davaju za vzor (gorila,Kalinak , Lajcak ...)

Priznam sa ze pozadie prevodu pozemku a celeho humbuku okolo krizovatky Triblavina nemam vobec nastudovane (a ani nemam zaujem to studovat). D1 vyzivam pravidele (nastastie nie denne).
Kolektory povazujem za nepotrebne nic nevyriesia ( nanajvys posunu miesto kde ostanem stat v zapche) a to nepokladam za riesenie.
Blokacne pozemky pokladam za irelevantne pretoze VUC aj obce, ked budu chciet pripojit infrastrukturu na krizovatku maju stale moznost vyvlastnovat.

Mam za to ze platim dostatocne vysoke dane na to aby bola za ne vybudovana infrastruktura. Ked tam ma byt mestka komunikacia nech to plati obec ak krajska nech plati VUC a ak celoslovenska nech plati stat.

Zapchy v BA nevyriesia dalsie cesty ( je taka teoria cim viac ciest postavis tym viac aut na nich budes mat) a niektore staty uz na to prisli, za dobri priklad davam Svajciarsko.(ale to uz je OT)
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 08. Dec 2016 07:47

Bager. Iba k prvému bodu, lebo zvyšok sa tu už omiela dokola. Naozaj ma nemusíš poučovať.

Trestné oznámenie sa podáva v prípade, ak existuje podozrenie z trestného činu, nie porušenie zákona. Trestný čin vyžaduje objektívnu aj subjektívnu stránku, ale to teraz nebudem rozoberať.
V tomto prípade bolo takýmto prípadom najmä vymazanie obmedzujúcej poznámky z katastra na základe žiadosti bez právneho titulu a bez podpisu. Áno, takúto žiadosť niekto vložil do katastra a odblokoval obecné pozemky na cesty - všetky, čo sa dá kvalifikovať ako falšovanie verejnej listiny, kde na základe nepravých dokladov boli vydané pravé.
TO som samozrejme podal a polícia v Senci vykonala všetky procesné úkony a vypočula všetkých vrátane bývalého starostu. A predstav si, že ten do zápisnice vypovedal, že zámena pozemkov bola vykonaná na základe žiadosti spoločnosti Starland. Mám tú výpoveď písomne, ako aj tú žiadosť. To bude asi ten Tvoj nevinný developer.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 08. Dec 2016 08:17

no proste starland ziska rovnako podvodom pozemky ako niektori zainteresovany v pozadi OZ triblavina a tych to stve, ze im niekto prebral business model :) opakujem, ked oni sa tak dostali k pozemkom pri ciernej vode, ivanke, berneloakove, tak to bolo OK, ale teraz ked si neustriehli toto, tak kopu nozickami.

opakujem uz po neviem kolky krat, Starland sa aspon netvari ako spasitelska organizacia, preto je OZ nebezpecnejsia a horsia ako starland. OZ triblavina nezastupuje beznych obcanov, ale lokalnych oligarchov, ktorym nejde o nic ine len o zhodnotenie ich pozemkov a tym to hasne.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 08. Dec 2016 08:25

aquila, na konci prvého riadku som sa zarazil, kde sú nožičky!
Ale chvalabohu dorazili:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Bager3 » 08. Dec 2016 10:21

Dunaj: Ok nie som pravnik, spravne si to tu pomenoval odborne (porusenie zakona este nemusi byt trestny cin moze to byt len priestupok ospravedlnujem sa (aj ked aj priestupok sa da nahlasit policii)) a tesi ma ze si podal trestne oznameni a ze sa to riesi.

Vobec neobhajujem Developera je mi ukradnuty dokonca si myslim, ze ma v tom celom prsty. Len som chcel, tym celym povedat ze Samosprava vobec nekonala v zaujme obcanov! a od Developera sa ocakava ze bude hrabat co najviac sam pre seba na hrane zakona a myslim ze toto chcel povedat aj aquila

A som rad ze pozadie sporu sa otvara a pravdu ma aj aquila ze spor o kolektoroch nieje o tom ci kolektory ano alebo nie ale ide tu o pozemky a s tym suvisiace peniaze (ako vzdy)

PS vysetrilo sa kto podal tu ziadost na kataster ? prosim odpovedat do posty lebo je to uz OT
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.