Moderátor: Moderátori
Nová investícia ružomberských papierní môže vyriešiť dopravu...
„Práve objem a význam strategickej investície môže nepriamo vytvoriť tlak na kompetentných, aby s výstavbou infraštruktúry nepoľavovali,“ uviedol Matej.
Projekt podľa neho urýchli dostavbu problematického úseku D1 medzi Hubovou a Ivachnovou a takisto má napomôcť urýchleniu prípravy a výstavby rýchlostnej cesty R1 z Banskej Bystrice popod Donovaly s napojením na D1 pri Ružomberku.
aquila napísal:a pritom je to taka volovina stat uz na dalsi velky PPP projekt nema peniaze .. a EU to nepodpori, kvoli enviro a plus ked bude uz hotova dialnica okolo ziliny tak akosi sa uz uplne vytrati podstat mat R1 cez donovaly
eric987 napísal: od eric987 » 16 Jan 2017, 08:17
Este cez Vianoce bola vo VVO zverejnena info o tom, ze DPP dostal rokovanim aktualizaciu DUR pre tento usek. Dnes vysla vo VVO sprava, ze UVO ide to z vlastneho podnetu preskumat: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/informacie/detail/436
Povedzme si otvorene, 7 rokov stara EIA bola vydana na zakladne trasu, tzn. pre tunel Kozi chrbat dlhy len 3 km. V sucasnosti sa uvazuje o nasobne dlhsich tuneloch. Ako na to chcu pouzit existujucu EIA?
Banská Bystrica - Slovenská Ľupča
stav prípravy: Proces dokumentácie pre územné rozhodnutie
8,10 km
Slovenská Ľupča - Korytnica
stav prípravy: Proces dokumentácie pre územné rozhodnutie
14,90 km
Korytnica - Liptovská Osada
stav prípravy: Proces EIA
11,50 km
Liptovská Osada - Ružomberok, Juh
stav prípravy: Proces EIA
9,51 km
Ružomberok, Juh - Križovatka I/18
stav prípravy: Proces EIA
2,73 km
Križovatka I/18 - Križovatka D1
stav prípravy: Proces EIA
4,60 km
Lorenc napísal:Požiadavky v 2010 ktoré boli v záverečnom hodnotení, zrejme v štúdii z 2015 doplnili. S variantom Diel a Kozí chrbát bol aj bázický tunel. To čo je dnes navrhnuté je v intencii medzi týmito variantmi.
Jano1 napísal:Skoro 50 km medzi mestami a k tomu tazky teren s tunelmi, nic podobne na nasej planovanej sieti D/RC nie je.
Scitanie 2015 bola intenzita 7784 v./24h, kolko z toho je tranzit co by presiel na RC? Urcite menej ako 90% pretoze je to rekreacna zona, ktora je ciel/zdroj pre cast dopravy. Kolko sa presunie na D1, ked sa otvori Visnove? Samozrejme pretazena I/18 pod Strecnom a skompletovanie R1 po BB pritiahla dopravu na Donovaly, ale otvorenim Visnoveho sa to vrati.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.