Ja neviem, prečo tak stále niekomu vadí, že na na Kysuciach stavia... Aj keď draho.
Ja síce Kysučan nie som, ale nepoznám vari ani jedného Kysučana, ktorý by vykrikoval "načo sa stavia R4 na Miškolc", alebo "kašlať na bratislavský obchvat, aj tak ho nebudem využívať", atď.
A osobne taktiež nemám nič proti žiadnemu logicky uprednostnému úseku, akurát som odporcom drobenia diaľnic a RC na krátke polprofily (viď R3 napríklad), a preto tvrdím, že keď už sa D3 rozostavala zo všetkých strán, treba ju čo najskôr dokončiť celú a potom sa presunúť o región ďalej, inak to nemá význam - na chýbajúcich úsekoch sa budú tvoriť lieviky, ako sa už mnohokrát dokázalo inde na Slovensku.
Dokonca, ako Žilinčan som ochotný pripustiť, že oveľa dôležitejšie je dokončiť D1 pri RK, PO a KE, alebo čisto bratislavskú D4, ako postaviť D3 od Brodna ďalej na sever - a to využívam oveľa častejšie trasu budúcej D3 ako D1 pri PO/KE. Takže ak by tunajší Blaváci boli ochotní pripustiť dôležitosť D3 a neprodukovali tu samé absurdné dopravné teórie, ktoré by Kysuce a okolie dopravne odrovnali, určite by sme ani my, Severania, neboli takými tvrdohlavými zástancami budovania D3 za každú cenu. No ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva.