od jarino » 11. Feb 2017 19:08
Vidím, že neexistujúce peniaze na SO PO už presúvame na iné projekty...
Je veľká škoda, že MF SR sa neozvalo tak 10 rokov dozadu, ale musí to robiť až v roku 2017, teda, keď je už hodne neskoro.
Ja by som v prvom rade odporučil upraviť nezmyselné zúženia na cestách 1. triedy, ktoré už x rokov SSC nie je schopná akosi dať do poriadku.
Prerábku križovatky pri Kauflande a MK-3 s MK-5 by nemali začať posudzovať, tam treba začať/pokračovať v príprave. Len narážame na SSC a jej problémy plus občanov.
Inak ako keby som čítal blog z INEKA, len sú tu nejaké čísla navyše. Absolútne nič nové.
Nedozvedel som sa žiadne projekty s tou vyššou pridanou hodnotou ani lepšie využitie verejnej dopravy. Iba suché, že od 7:00 do 11:00 chodia vlaky v 2-hodinovom intervale, bez nejakého návrhu úpravy a čo by to stálo resp. kde by spoje ZSSK ubrala aby pridala tu. Inak po 11:00 je tam hodinový interval a ráno zo SB vlaky idú: 4:34, 5:17, 6:11, 6:34, 7:01, 9:17. Inak, oplatí sa pozrieť, aké fajnové intervaly sú medzi Moldavou a KE, kde ŽSR robila terminál a plánuje elektrifikáciu.
Reálne sa maximálne postaví D1 obchvat, SO PO je dosť veľký otáznik a všetky ostatné projekty v kompetencii ŽSR, SSC prípadne župy alebo mesta budú na dlhé roky až desaťročia.