Moderátor: Moderátori
racto napísal:R2 Pstruša - Kriváň za celý r. 2016 bola intenzita 8 700 skv/24h (oba úseky sa moc od seba nelíšia).
A pred spoplatnením bola intenzita 11500 skv/24h
Yoggy52 napísal:Stale vela ludi nechape, ze uz sme na vrchole motorizacie (skoro), ked uz ludia zacinaju pocitovat, ze tych aut je uz vela a presadnu do inych prostriedkov alebo zacnu chodit viaceri v jednom aute, takze to, ze tam narastie dopraa rocne o 10% je velmi precenene...
Maxx787 napísal:zabudate na dolezitu vec a to je demografia, v ziadnom modeli nedostanete vyssiu intenzitu dopravy ako je pocet aktivnych obyvatelov.
Názov stavby Dopravná intenzita voz./ 24 hod. ( sčítanie 2000 / 1. rok prevádzky ) Stupeň výnosnosti (IRR) %
D1 Bratislava, Viedenská cesta-Prístavný most 27 091/38 739 20,51
D1 Svinia – Prešov západ 8 244/14 880 10,66
D2 Bratislava, Lamačská cesta – Staré Grunty 22 516/37 057 10,90
R1 Rudno – Žarnovica 10 659/22 010 12,21 (Posudz. úsek Olichov - Žarnovica)
R3 Oravský Podzámok - obchvat 6 878/10 317 7,00 Bodová závada
D1 Mengusovce – Jánovce 11 593/13 370 11,64 (Posudzovaný úsek Važec - Jánovce)
D1 Vrtižer – Hričovské Podhradie 12 681/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
D1 Sverepec – Považská Bystrica 13 947/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
Privádzač Poprad – Kežmarok 9 011/16 639 13,38
D1 Jablonov – Behárovce, 7 562/13 370 11,64 (Posudzovaný úsek Važec – Jánovce)
úsek Studenec – Behárovce
D1 Považská Bystrica – Vrtižer 13 999/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
D1 Hričovské Podhradie – Žilina – Strážov 12 466/13 220 9,87 (Pos. úsek Hr. Podhradie – D. Skala)
D1 Višňové - Dubná Skala 16 926/18 900 9,87 Pos. úsek Hr. Podhradie – D. Skala
D3 Svrčinovec – Skalité 2 180/5 610 8,99 Pos.úsek. Čadca Bukov - Skalité
R1 Žarnovica – Šášovské Podhradie, 12 134/22 010 19,73 Pos. úsek Žarnovica – Š. Podhradie
R4 Svidník – preložka 4 436/6 041 5,72 Bodová závada
Privádzač Košice, Prešovská – Sečovská, III. et. 22 531/40 568 28,89
D1 Dubná Skala - Turany 14 859/19 900 14,09
Privádzač Žilina, Strážov 16 792/21 534 11,46
R2 Ožďany - obchvat 5 821/8 500 9,69 Bodová závada
Maxx787 napísal:napr. by som za majitelov aut nebral tych ludi ktory nemaju vodicak, cize do 17 a nad 70 uz tiez tazko niekomu vodicak nechaju, cize sa to skoro zhoduje s ekonomicky aktivnym obyvatelstvom. to som mal na mysli. nasa demografia vyzera tak, ze vymierame, oznamujem vam krutu realitu. do roku 2030 sa nasa populacia stabilizuje ak nebudeme na nasej plodnosti pracovat, a teda sa zacne aj ekonomicky aktivna populacia zmensovat co povedie ak k tomu ze sa bude registrovat menej aut, to zase povedie k celkovo k nizsiemu poctu aut, a to k nizsej mobilite.
devil napísal:cize cisla na R1 ktore sa vseobecne velmi spochybnovali neboli az tak daleko od reality ked sa dokoncila.
Názov stavby Dopravná intenzita voz./ 24 hod. ( sčítanie 2000 / 1. rok prevádzky ) Stupeň výnosnosti (IRR) %
R1 Rudno – Žarnovica 10 659/22 010 12,21 (Posudz. úsek Olichov - Žarnovica)
D1 Vrtižer – Hričovské Podhradie 12 681/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
D1 Sverepec – Považská Bystrica 13 947/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
D1 Považská Bystrica – Vrtižer 13 999/14 930 12,45 (Pos. úsek Sverepec – Hr. Podhradie)
D1 Hričovské Podhradie – Žilina – Strážov 12 466/13 220 9,87 (Pos. úsek Hr. Podhradie – D. Skala)
R1 Žarnovica – Šášovské Podhradie, 12 134/22 010 19,73 Pos. úsek Žarnovica – Š. Podhradie
To boli hodnoty, ktore mali byt v prvom roku prevadzky a nie po 5-20 rokoch prevadzky. R1 nadhodnotene a zapadna D1 riadne podhodnotene. Ked teda zoberieme suvisle casti zapadnej D1 a suvislu R1 a prve scitanie tychto ucelenych casti:
ano opat sa podarilo vybrat najnizsiu hodnotu. par km dalej to bolo 23.165.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.