Moderátor: Moderátori
aquila napísal:Zeleznicny tunel sa ma zvazovat v studio BA uzol. A je aj v uzemnom plane na linke lamac - vychodne.
mino napísal:...a taktiez ci este niekedy bude niekto uvazovat nad pokracovanim od Filialky popod Twin City do Petrzalky
aquila napísal:Chcel by to zistit kde busy robit tretiy kolaj. Ak nebodaj nechaju rezervu pozdlz celeho useku od kutov po hlavnu stanicu tak spadnem z noh.
Ked postavia rovno aj zastavky DNV zastavka a lamacska brana super. Co by sa zislo by bolo namiesto zrusenej zeleznej studienky zastavku razsochy ktora by bola napojena na vyhladovu nemocnicu a aj na zachytne parkovisko pri tescu
mino napísal:Ta studia ma byt tusim hotova uz tento rok, som na nu celkom zvedavy... ktovie ci tam bude riesena aj Hlavna stanica v novej polohe...a taktiez ci este niekedy bude niekto uvazovat nad pokracovanim od Filialky popod Twin City do Petrzalky
jarino napísal:V Štúdii realizovateľnosti je rozobratý aj projekt BA - Štúrovo s odbočkou NZ - Komárno. V blízkej dobe plánujem spraviť z toho výcuc. Ešte neviem, či by sme túto tému rozšírili na "Modernizácia V. PANEURÓPSKEHO ŽELEZNIČNÉHO KORIDORU ŠTÁTNA HR. ČR/SR – KÚTY – BRATISLAVA – NOVÉ ZÁMKY – ŠTÚROVO /KOMÁRNO – ŠTÁTNA HR. SR/MR" alebo založím novú tému.
"V linku od Matesa je Štúdia realizovateľnosti IV. koridoru.
http://www.zsr.sk/buxus/docs/eu_projekt ... rejnit.pdf
Vyťahujem zaujímavosti:
ZÁVERY A ODPORÚČANIA
Ako najprijateľnejší variant sa javí variant „C“ vzhľadom na objem investičných nákladov a rozsah dosiahnutých benefitov. Daný variant je možné odporučiť na realizáciu, nakoľko vo vzťahu k investičným výdavkom prináša najvyššie úspory času, zlepšenie dostupnosti a zvýšenie bezpečnosti dopravy, ďalej skvalitnenie životného
prostredia a v konečnom dôsledku aj zlepšenie konkurencieschopnosti železničnej dopravy v porovnaní s cestnou dopravou. Naviac modernizácia železničnej infraštruktúry realizovaná v zmysle tohto variantu umožňuje dosiahnuť traťovú rýchlosť do 200 km/hod. na celom IV. koridore.
-vo variante A, B aj C sa ráta so zrušením staníc Tvrdošovce, Pribeta, Mužla
-je tam popísaný počet dopravných, manipulačných koľají a dĺžka a počet hrán v jednotlivých variantoch
-nenašiel som nič konkrétne, či navrhujú AB alebo AH (Nové traťové zabezpečovacie zariadenia budú navrhované na báze elektronických prvkov 3. kategórie podľa TNŽ 34 2630. Delenie medzistaničných úsekov na viac priestorových oddielov robiť podľa požiadaviek priepustnej výkonnosti.)
-rýchlosť 200 km/h vo var. C sa nedá dosiahnúť: MÚ št. hr. ČR/SR-ŽST Kúty, úsek Devínske Jazero–DNV, MÚ Šaľa–Trnovec, západné zhlavie ŽST Štúrovo, MÚ Štúrovo-št. hr. SR/MR (Szob), v TÚ Nové Zámky-Komárno–št. hr. SR/MR sa s variantom „C“ neuvažuje.
-počet dopravných koľají sa vo variantoch A/B vs. C líši v týchto staniciach:
Sekule (4 vs 5), Malacky (5 vs 6), Zohor (8 vs 9), Senec (5 vs 6), Galanta (8 vs 10), Šala (5 vs 6), Palárikovo (7 vs 8 ). V ostatných je navrhovaný rovnako vo všetkých variantoch.
Vačšinou ak je viac dopravných, tak na úkor manipulačných.
-počet hrán sa vo variantoch A/B vs. C líši v staniciach:
Veľké Leváre (3 vs 2), Zohor (5 vs 4), Bernolákovo (A3/B4 vs. C2), Senec (4 vs 3), Sládkovičovo (3 vs 2), Trnovec (3 vs 2).
Variant A 140 km/h
Variant B 160 km/h
Variant C 200 km/h
A- nová výhybňa Dúbrava, Záhorie a Malý Háj, Nový Dvor, Paľovce, Strekov-zmena na výhybňu,
-dostatočný počet a užitočná dĺžka dopravných koľají pre vlaky nákladnej dopravy prioritne v žst. Kúty, Zohor, Galanta, Palárikovo, Nové Zámky, Štúrovo, Komárno...v ostatných staniciach aspoň jedna dopravná koľaj bez nástupištnej hrany pre vlaky nákladnej dopravy"
jarino napísal:160 km/h s možnosťou zvýšiť rýchlosť na 200 km/h
devil napísal:ma to zmysel takto stavat, tie dodatocne upravy by stali viac o kolko ?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.