Moderátor: Moderátori
http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22417
i15 napísal:D1 sa plánuje na 4+4, takže táto RC bohužiaľ stráca zmysel. Preložka 572-ky samozrejme môže byť
DrX napísal:R1 po BA rozhodne cim skor treba. Tych 20km to neusetri len Nitranom, ale v podstate vsetkym minimalne z 4 krajov (NR, BB, PO, KE), ktori pouzivaju R1 na cestu do BA. Skoda, ze sa to nerobi miesto rozsirovania D1ky.
mikeBoss napísal:i15 napísal:D1 sa plánuje na 4+4, takže táto RC bohužiaľ stráca zmysel. Preložka 572-ky samozrejme môže byť
Ako pre koho - z Nitry keď idem tak je to obchádzka cez D1 a robím hm cez 20km navyše.
Laco napísal:mikeBoss napísal:i15 napísal:D1 sa plánuje na 4+4, takže táto RC bohužiaľ stráca zmysel. Preložka 572-ky samozrejme môže byť
Ako pre koho - z Nitry keď idem tak je to obchádzka cez D1 a robím hm cez 20km navyše.
toto ma dostalo. este ze sedim... ze 20km navyse...
1. naozaj je to 20? mas to prepocitane z nejakych studii? 20 sa mi zda vela. mimochodom, ked uz p[ocitas, spocitaj aj kolko km urobi Kosican navyse ked ide do BA cez PO a RK a ZA/BB oproti variantu keby siel juhom.
2. keby to aj bolo 20, no a co? na SK su tisice dolezitejsich usekov co treba porobit. za cenu toho nezmyselneho predlzenia by sa mohla postavit polovica z nich. ide najma o obchvaty obci na tranzitnych tahoch, potom na vsetkych jednotkach, dvojkach atd podla intenzity. toto keby sa spravilo ako prve, zistilo by sa, ze ziadne extra dialnice navyse netreba. krasny priklad z regionu je I/61 BA-SC. keby sa tato cesta potiahla ako 2+2 s MUK a obchvatmi, osadila by sa MPR 110, dnes by o predlzeni R1 nikto ani nesnival. nebodaj keby sa 4 pruhy potiahli az po Sered. Keby boli takymto sposobom riesene vsetky jednotky, na Slovensku by nebol problem. a to uz mohlo byt za cenu niektorych "megalomanskych" predrazenych projektov.
Tvojim systemom by sme dospeli nakoniec do stadia, ze by bolo nutne spojit vsetky vacsie mesta priamou dialnicou...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.