Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:áno, cez Český Těšín
i15 napísal:RQ15,5 mi príde zbytočne široká na strane, kde je len jeden pruh. Radšej by sa mohol prepracovať ten návrh R17,5, ale nemal by to byť poloprofil klopený na jednu stranu, ale plnohodnotná cesta 2+2 s betónovými zvodidlami v strede, pruhy 3,5m, bez odstavných pruhov a MPR 100 kmh. Na severnú R3/R4 ideál
Vlados napísal:D3 je koridor na sever Slovenska - na Česko a odtiaľ do Poľska. Takto to kľudne mohlo zostať. Druhý koridor na sever Slovenska je na východe - do Poľska. Iný koridor nepotrebujeme ani definovať nieto stavať. Orava potrebuje kvalitnú jednotku, ale určite nie je Rku.
Niekto kto velebí na slovenské pomery nefinancovatelný projekt (R BB-RK) ide prehodnodovať koridor na Poľsko aby sa BB aj RK stali medzinárodným uzlom
K tým 400mil. treba R1 za 2mld. a povedzme R3 za 500 mil. To nás bude stať západný (D2+D4+D3) aj východný (R4+D1+R4) spolu menej ako jeden stredný.
Ďalší človek čo žije na Marse. Na okolie Žiliny sa pernamentne kašlalo lebo to boli tažké a drahé úseky za málo kilometrov. Tak teraz sa čudujme, že dopravná situácia a nutnosť dostavať D1 skoncentrovala investície práve tu. Tvoje ideálne stavy a opisy by platili možno v Nórsku, nie na Slovensku. To je tak ťažké, pozrieť sa z okna a konfrontovať sa s realitou?
D3 Hp-St 150mil
D3 St-Br 250mil
D3 Sv-Sk 420mil
Hodnota za peniaze: Význam hraničného priechodu Trstená na Orave je predovšetkým regionálny, iba 16% dopravy je nadregionálny tranzit.
Podľa citovaných smerových prieskumov NDS predstavoval čistý tranzit cez SR cez hraničný priechod Trstená okolo 900 vozidiel.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.