Moderátor: Moderátori
Lorenc napísal:DrX nestáva sa to často ale s tou Rkou po Podbrezovu suhlasim. Píšem do kalendára.
R po Podbrezovú nežiada ani Brezno. Chcú len 4 pruhovú 1-tku a chcú byť R1-R3 napojený na PL, čo by bolo o 15km kratšie ako dnes a kilometrovo také isté s trasou cez Podspády.
Keby R3 pretrasujú na Suchú Horu tak do Krakowa, je to tá istá vzdialenosť ako cez Chyzné. +5km... čo nehrá roľu ak by Trstená-Ts-Námestovo mali priamo diaľnicu do N.Targu tak je to benefit.
Keď sa dokončí do pár rokov S7 z Warsawy do Krakowa a do N.Targu tak to bude zrejme využívanejšia trasa ako dnes a naša R3 bude o to potrebnejšia, lebo celá E77 vzrastie na význame.
A nikoho nenapadlo, že Poliaci o R3/S7 nikdy neuvažovali z dôvodu zachovania Poliakov v poľských a nie slovenských Tatrách?
svaco napísal: od Šebastoviec po Oradeu
Polsko-ceska situacia je podobna (pricom kedze Cesko je vyspelejsie ako Slovensko, ocakaval by som tam hustejsie priechody): s Ceskom ma/bude mat Polsko 3 priechody dialnicneho typu, ale dlzka cesko-polskych hranic je zasa o polovicu vacsia ako dlzka slovensko-polskych hranic (796 vs. 541 km), takze v koncentracii priechodov sme na tom rovnako, dokonca aj vzdusnou vzdialenostou medzi hranicnymi priechodmi sme na tom takmer rovnako (Cesko 192 km medzi Kralovcom pri Trutnove a Novym Bohuminom pri Ostrave, Slovensko 197 km medzi Skalitym a Niznym Komarnikom).
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.