PK napísal:A je to tu. Podla
http://dialnice.info/gallery/image_page ... e_id=37752 co zverejnil nedavno Pedro:
D1 Trnava - Hlohovec priemerne 29865 maximalne 43513 aut/24h,
R1 Trnava - Vlckovce priemerne 46212 maximalne 63065 aut/24h
Kral je nahy, cele to omielanie o spajani dolezitych lokalnych cielov kvoli premavke a stavani hlavenho tahu cez Slovensko naokolo sa zrutilo.
Hlavny tah cez Slovensko je stredom na Zvolen a dalej na Severovychod k Presovu.
Nie je hlavny tah BA - Zilina, ale BA - Nitra.
Dolezitost tahov sa ukazala aj napriek zamernemu znevyhodnovaniu vsetkych strednych a juznych tahov z BA.
Zjavne vam neprekaza, ze kolko dni bolo Strecno zavrete, teda tisice vozidiel v tieto dni isli po R1 namiesto D1. Trnava - Sered je viac vytazena ako Trnava - Piestany, ale dalej uz R1 postupne vyrazne klesa.
Zjavne sa niekomu nehodilo zverejnovat udaje z R1 kde intenzita klesa hlboko pod 20 tisic.
Scitanie dopravy 2015: R1 Bab - NR,zapad 28785 v./24 h, ale dalej na R1 uz len 18502,18041,18549,17998,15505, 14528
D1 krizovatka Trnava - Nitra, zapad je 35 km, intenzita pred Nitrou podla tej tabulky z 2016: 30370 v./24h
D1 krizovatka Trnava - krizovatka Piestany 33 km, intenzita pred Piestanmi podla tej tabulky z 2016: 30125 v./24h napriek Strecnu
Samozrejme sa nehodilo zverejnit ani tak vytazene useky R2 ako Ozdany, kde bola intenzita podla scitania 2015 az 5162 v./24h, ci Tornala s 4007 v./24h
devil napísal:precenovana dialnica je lebo mame suvislu cast ivachnova-presov a intenzity na nej su ledva cez 10.000 denne.
Podla tej tabulky z 2016:
Ivachnova - Spissky Stvrtok 83 km, intenzita 13521-18919, priemer okolo 16 tisic
https://www.google.sk/maps/dir/49.0140312,20.4537617/49.0909602,19.4092495/@49.0355487,20.2095631,10.75z/data=!4m2!4m1!3e0Spissky Stvrtok - Presov, zapad 58 km, intenzita 11894 -14861 priemer okolo 12,5 tisic, tejto oblasti zodpoveda R2 Tornala s 4-5 tisic v/24h