Moderátor: Moderátori
K najvýznamnejším zmenám navrhovanej činnosti v porovnaní s pôvodným riešením patria: - nové cestné mimoúrovňové prepojenie ul. 1. mája s ul. Uhoľná a následne s cestou I/60 (nový cestný nadjazd v žkm 336,975 namiesto plánovaného podjazdu), - nová cestná infraštruktúra súvisiaca s novým mimoúrovňovým prepojením ul. 1 mája – Uhoľná – Ľavobrežná, - predĺženie existujúceho podchodu pre peších v žkm 337,261 z ul. Národná až za ul. Uhoľná (namiesto pôvodného predĺženia po ul. Uhoľná), - rekonštrukcia železničného mosta cez rieku Váh vrátane doplnenia novej lávky pre chodcov a cyklistov, - vybudovanie parkoviska pri žel. zastávke Nová Žilina (resp. Žilina odbočka), - rekonštrukcia priestorov WC jestvujúcej staničnej budovy a prístavba budovy riadenia dopravy, - rekonštrukcia jestvujúcej trakčnej napájacej stanice (namiesto vybudovania novej trakčnej napájacej stanice), - zmeny v návrhoch protihlukových stien.
jarino napísal:Žiadna preložka nebude.
Na Enviroportali je situácia tohto projektu.
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... j-zeleznic
V dokumente "Text Zámeru ŽSR - situácia 1" z 15.1.2013 je začiatok jasný.
daphne napísal:vramci uz postaveneho useku Puchov-BA sa spravia upravy zo 160 na 200km/h tak aby sa vyraznejsie skratila doba cestovania..
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.