Moderátor: Moderátori
A napadlo niekoho, že ak momentálne jazdia autá zo severu na juh v PL po S7 prípadne po A1, tak po dobudovaní S19 prejdú tie autá, kt. cieľová stanica je východný balkán a ďalej, od Varšavy na Lublin (neviem ako je tá prepojka označená tuším S17, dokonca neviem, či už nie je v realizácii) a potom budú pokračovať po S19 a našej neexistujúcej R4, pretože, za PO ich bude čakať D1+R2+R4 a v HU ich už bude čakať M30.
Namiesto tejto trasy https://goo.gl/maps/8uEM4VRgVWs
pôjdu touto trasou https://goo.gl/maps/xjqWCfoPm8q
pre porovnanie si mal doplniť aj top trasu S-J:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... MapaA1.svg
(S7 nie je perspektívna... a nemá pokračovať na SK)
vladik67 napísal:Čiže aj Poliaci budú podľa svojích možnosti tlačiť na výstavbu S19, lebo nechcu zaťažovať svoje obyvateľstvo tranzitnou dopravou a v EU si zabezpečia financovanie aj po 2020.
O tej našej kvalite v SR radšej takticky pomlčíme, lebo prejazd cez nehodový Šariský Štiavnik a mesto Giraltovce sa už nedá komunikovať. Ak by s tým chceli niečo robiť najneskôr do roku 2025 až 2030 by museli už začať na všetkých projektovaných cestách pracovať.
devil napísal:SO je PO je jeden uceleny usek ale to neznamena ze sa musi robit naraz cely inac nema zmysel. praveze zmysel ma. vela usekov sa uz robilo na etapy, PO nie je ziadna vynimka. tu nikto nepopiera ze SO PO treba, tu ide presne o to co sa riesi cez HzP ci je dane riesenie adekvatne, v prip. SO PO ci plny alebo polovicny.
Dopredu naplánované na uhájenie polovičného profilu. Celé zle, účelovo vypracované a podhodnotené. Uzavierka a oprava cesty pri Šariskom Štiavniku, presmerovanie kamionovej dopravy tranzitu na Vranov a v správe vraj zanedbateľné. Vo vlákne Dvorianky doslova oboznámovaní zo súčastnou zníženou intenzitou, ale že sa to zase môže navýšiť. Tiež výstavba vnútorného obchvatu, zápchy pri ZVL a ulice Pražskej. Meraný deň v utorok k zisťovaniu smerového tranzitu, keď hlavna tranzitná koloná po nedeli už prešla.
devil napísal:Dopredu naplánované na uhájenie polovičného profilu. Celé zle, účelovo vypracované a podhodnotené. Uzavierka a oprava cesty pri Šariskom Štiavniku, presmerovanie kamionovej dopravy tranzitu na Vranov a v správe vraj zanedbateľné. Vo vlákne Dvorianky doslova oboznámovaní zo súčastnou zníženou intenzitou, ale že sa to zase môže navýšiť. Tiež výstavba vnútorného obchvatu, zápchy pri ZVL a ulice Pražskej. Meraný deň v utorok k zisťovaniu smerového tranzitu, keď hlavna tranzitná koloná po nedeli už prešla.
merany den by som tiez vybral utorok alebo stredu ci stvrtok. nedela a piatok poobede su vsetko len nie objektivne. keby to malo byt naozaj take ucelove tak si vyberu sobotu a zistia ze vlastne ziadne cesty netreba.
jarino napísal:...Jak počítam, tak počítam a nahádzal som tam všetky Vaše opodstatnené aj neopodstatnené pripomienky, nedostal som sa cez 15 tisíc vozidiel. Skutočnosť tak delené 2. Dajte ďalšie dôvody, prečo to nevychádza
devil napísal:aha, by som nezabudol, tento tyzden bolo v spravach ze PO chce schvalit vystavbu dalsieho nakupneho centra, vraj nejaka studia tvrdi ze to bude prilis velka zataz pre cesty, zato studia od investora tvrdi samozrejme opak. a mesto sa priklonilo k nej, vsetko bude v pohode. cize chovat sa treba podla potreby, ked treba lobovat za obchvat tak je cele mesto v kolapse a ked sa lanaria ksefty tak je vsetko OK.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.