Moderátor: Moderátori
Rasťo napísal:Možno vymenia dvojposchodáky za tieto nové a dvojposchodáky pôjdu do Košíc a podobne.
jarino napísal:Nikto zatiaľ nemá dostatok nových súprav.
rexino napísal:Tiež si myslím, že to vyriešia takto. Zobrať všetky poschoďáky je podľa mňa somarina. V špičke treba väčšie vlaky, aby zvládli nápor. A ten je v špičke všade.
rexino napísal:jarino: na mnohých linkách na západe už premávajú výlučne Push-Pull a 671. Menší podiel je obsluhovaný starými koženkami. Oproti trasám Ke-Čierna nad Tisou, Ke-Lipany a Ke-Poprad je to nepomer. Pri prvých dvoch istú dobu premávali výlučne pantografy a staré koženkové vagóny. Pri tretej to bol mix starých a nových vagónov. Mnoho 671 čo sú v oprave ale majú ísť vraj po oprave práve do KE, tak uvidíme.
jarino napísal:Východ nie je v tom jediný, čo sa vozí v starých krámoch. Teraz ako pridali spoje, tak staré krámy obsluhujú viac liniek. Celkovo sa to zmení až po dodaní 25 ks EJ, čo by žilina robila s 25 ks Regiopanter a 10 ks 671. Push-pullov je 10, pri tých úsekoch preto zrejme lepšie obslúžia spoje, viď mapa:
http://www.slovakrail.sk/uploads/tx_mai ... py__02.pdf
jarino napísal:Jasné. Pôvodne som si nebol istý, či 913 alebo 861. Potom mi trklo, že 861 ešte len prídu. Nezávidím tieto skvosty zo ŽOSiek, aj keď 861 posúdiť neviem, nešiel som s tým.
Išiel som bagetou namiesto 671 a skoro ma z toho trklo. V 671 pohodlie jazdy je úplne inde. Aj rýchlosť, bageta taký jazdný čas nedá.
Mravce pôvodne mali ísť na Oravu, ale smejú sa, že radšej si ich nechali blízko producenta.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.