Moderátor: Moderátori
Yoggy52 napísal:R4 Preberie dopravu z mosta Lafranconi aj zo Sitiny, preto by sa mala stavat na plny profil
Dendik napísal:
Neviem Jogi odkial si, ale doprial by som ti robit obchodneho zastupcu pre presovsky kraj. Zvlast pre
okresy BJ, SP, SK, ML, SV, HE, VT aby si videl ako to na I/15,18 a 21 standardne vyzera...
Tvoj ironicky komment nastupuje v case ked dochadzaju argumenty proti "setreniu" (na bezpecnosti) ze?
Ked uz tieto okresy (SK,SP) nemaju ani zeleznicu, tak necudo ze naklad ide cestou ktora nesplna ani parametre jednotky ...
Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony
Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony
devil napísal:TIR chodia kadial chcu, pojdu aj po trojkach ked im to nezakazu. takze ked to nebola ironia tak je to na smiech aj plac.Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony
https://www.google.com/maps/@48.594959, ... 6656?hl=sk
https://www.google.com/maps/@48.2972275 ... 6656?hl=sk
toto mas pri jablonici a hned za NR smer vrable. a kamiony sa zmestia. ide o to aby sa odstranili aspon najvacsie zavady, stiavnik a prietahy. na tie prelozky treba tlacit. na kazdu jednu zvlast aby sa pripravili. samozrejme prinajhorsom v parametroch ktore nebudu v totalnom rozpore s R. pokial sa kazda prelozka neodovnodni a bude sa ziadat 70 km suvislej RC pre 5k aut tak to nema sancu prejst.
Vlados napísal:mireceq napísal:I/18 medzi Kapusanmi a Presovom mala 22341/den v roku 2015.
Je ale trosku demagogia tvarit sa ze vsetka tato premavka sa presunie na II etapu severneho obchvatu...
díky. predpokladal som že to tento (2+2). tu sa nepredpokladá že na R4 sa presunie 10000 vozidiel ak by to bolo cez 10000 tak by plný profil mal opodstatnenie.
Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?
aj postupná výstavba 60km úseku po 5km úsekoch bude drahšia ako keď to postavíme jedným vrzom.
Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?
aj postupná výstavba 60km úseku po 5km úsekoch bude drahšia ako keď to postavíme jedným vrzom.
i15 napísal:Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?
Áno kvôli vysokému podielu kamiónov by mal byť plný profil až po Svidník, ale až za pár rokov a v čo najúspornejších parametroch (R17,5)
Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...
- bude stat madarska M30
- bude stat polska S19 (resp sa budu dokoncovat posledne useky)
- bude stat obchvat KE (R4+R2+D1) alebo bude tiez pred dokoncenim (myslim komplet)
- NAD ktore prechadzali cez slovensko vychodnejsie jednickami sa presunu sem
- motorizacia obyvatelov slovenska narastla za posledych 10 rokov o 1mil. ks vozidiel (a o dalsich 7 rokov?)
- ak do KE dojdu dalsi investori stupne aj premávka cez PO
Jano1 napísal:Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...
Poliaci k nasej hranici k R4 zatial nic nestavaju, resp. stavaju hodne daleko od hranice.
Na sever od ZA kde sa planuje plny profil je trochu ina intenzita (11,5 tisic - 21,7 tisic v./24h). Lipniky - hranica s Polskom je 60 km a intenzita od 2,5 tisic v./24h do 7,5 tisic v./24h, mimo Giraltoviec, kde je na 400 m dlhom useku intenzita 9 tisic v./24h.
Vo Svrcinovci je 4183 NA/24h, v Cadci 4909 NA/24h., v Radoli 5126 NA/24h. Na I/73 je max. NA medzi Svidnikom a Stropkovom a to 2149 NA/24h, druha najvyssia usekova hodnota je 1844 NA/24h.
Nezda sa Ti, ze je to trosku rozdiel?
Jano1 napísal:Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...
Poliaci k nasej hranici k R4 zatial nic nestavaju, resp. stavaju hodne daleko od hranice.
Na sever od ZA kde sa planuje plny profil je trochu ina intenzita (11,5 tisic - 21,7 tisic v./24h). Lipniky - hranica s Polskom je 60 km a intenzita od 2,5 tisic v./24h do 7,5 tisic v./24h, mimo Giraltoviec, kde je na 400 m dlhom useku intenzita 9 tisic v./24h.
Vo Svrcinovci je 4183 NA/24h, v Cadci 4909 NA/24h., v Radoli 5126 NA/24h. Na I/73 je max. NA medzi Svidnikom a Stropkovom a to 2149 NA/24h, druha najvyssia usekova hodnota je 1844 NA/24h.
Nezda sa Ti, ze je to trosku rozdiel?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.