R4 Prešov, severný obchvat

Štátna hranica MR/SR – Milhosť – Košice – v peáži s diaľnicou D1– Prešov – Svidník – Vyšný Komárnik – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 15. Feb 2018 10:59

devil napísal:nijako, ludia si vybrali. ale s tym ze PO dostal stamiliony a na MK treba zabudnut.


Tak to teda nie, mily Devilku :mrgreen: Už aj niektore posledne dediny maju prelozky jedniciek poriesenie, takze 18tku a 68cku musíme vylúčiť z centra Prešova :!:
A k tým stáámilióoonom :D
To akoze D1 povazujes za investiciu "do" Prešova? Nie je to nahodou dialnica vychod zapad sťa-by prepojenie kostry dopravnej siete Slovenska?
Dokoncenim nabreznej dostal PO po 40!!! rokoch prvu mensiu investiciu do dopravy. Je to len náplasť. Prešov potrebuje zahojiť 8)
Protežuje sa zapad, (je k tomu kopec dokazov) som zvedavy ako zacne "RF developement" basnit o Rke k Topolcanom...
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod vladik67 » 15. Feb 2018 11:28

devil napísal:nijako, ludia si vybrali. ale s tym ze PO dostal stamiliony a na MK treba zabudnut.


Aké stamilióny? Ešte nedostali skoro nič (pár milionov). Ešteže len prebieha súťaž na zhotoviteľa stavby, to neznamená že už bolo investovaných podľa predpokladu 189 milionov, čo môže byť aj menej.
Súťaž na zhotoviteľa úseku druhej etapy obchvatu je zatiaľ v nedohľadne, takže nepočítaj, že Prešovčania dostali aj 235 miliónov.
V skutočnosti dostali zo štátneho rozpočtu na projekty a vykúpenie pozemkov prvej etapy 17 miliónov a druhej etapy do cca 24 miliónov, lebo nie sú vykúpené všetky pozemky.

A nezarátavaj do toho dialnicu D1 POzápad-POjuh, lebo ta by sa stavala tak či tak, ak vlada chcela splniť svoje prográmové vyhlásenie a urýchlenú dostavbu medzi Bratislavou a Košicami.
To, že sa to stavia práve teraz, je len zhoda náhod, lebo sa to mohlo stavať aj skôr, ale nikto by výstavbu tohto úseku nespochybnil. Toto je maslo iného.

Ak by bol naplánovaný a vystavaný obchvat Prešova východom, aj tak by tento dialničný úsek sa staval a postavil sa. Tiež by sa musel riešiť obchvat mesta v smere východ-západ. Myslíš, že by to bolo juhom?
Obchádzka by bola tak či tak a stále nikto nevie čo s by bolo s geologiou pod soľnými baňami, čo by tiež predražilo prípravu výstavby dialnice nielen finančne ale aj časovo (ako tunel Okruhliak).
Alebo vymreli geológovia čo tvrdili , že na soľných baniach sa nedá tavať a ostali len tí, čo tvrdia že sa dá?

Prečo by sa to nemalo spojiť s D1 a vystavať podľa schválenej EIA, podľa schváleného územného a stavebného rozhodnutia, podľa vypracovaných projektov, vykúpených pozemkov?
Už po ixtý krát tvrdím, že v budúcnosti by to bolo iba drahšie a škoda úsilia a peňazí, ktoré už boli investované. pred rokom 2015 trebalo byť aktívne UHP s týmto ich prispôsobeným paškvilom a nie teraz.
A ak sa naozaj chystajú na uzavierku a rekonštrukciu cesty kapušany-Lipniky počas roku 2020, kedy je naplánované celoslovenské sčítavanie dopravy, niet o čom polemizovať (jednoducho lebo východ?)

A s jediným s Tebou súhlasim. Nateraz treba na MK zabudnúť minimálne do 2030, no ak to Prešovčania nemajú schválené v územnom pláne mesta, tak už teraz je neskoro. developeri si budú s nimi robiť čo chcú, hoci vedia zmeniť mocou peňazí aj územný plán mesta.
vladik67
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 295
Obrázky: 75
Založený: 02. Jan 2011 11:34

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod devil » 15. Feb 2018 11:43

ale ano, zaratavam aj JZO. a vies preco ? lebo bude sluzit nielen na odbremenenie mesta - masove protesty ako obchvat "vyriesi kolony" ale ako sa tu tvrdilo aj obsluhu lokalky. uz si nepamatate :?: ze programove vyhlasenie vlady :lol: tam je toho mrte....

cize PO dostal 350M na JZO - schvalena, vytendrovana a podpisana investicia cize nezvratna a bude mat SO 1. etapu co je skoro iste (uznavam nie na 100% ale tak 90%), to uz je vyse 500M. potom sa chysta dalsich 235M na 2. etapu. NR dostala R-ku po 30 rokoch a je to daleko dietnejsie prevedenie ako presovske D1-R4 lebo ujo arpi bol k vam milosrdny a na JZO netlacil na zostihlenie lebo nechcel tahat cas a chcel mat od vas aky taky pokoj.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod vladik67 » 15. Feb 2018 11:55

350M nedostalo mesto ale SR, to by sa stavalo tak či tak, lebo BA-KE.
vladik67
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 295
Obrázky: 75
Založený: 02. Jan 2011 11:34

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod devil » 15. Feb 2018 15:37

nikde nemas iste ze by sa stavalo teraz alebo o dalsich 5-10 rokov. D1 sa stavia hadam aj 40 rokov. tak ako aj dialnice na zapade ci v BA nie su mestske ani tie co idu priamo cez mesto.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Jaro » 18. Feb 2018 22:26

Pán minister sa dnes v o 5 minút 12 šikovne vyhýbal odpovedi na konkrétny termín vyhlásenia súťaže na druhú etapu SO, hoci ostatné termíny suverénne ohlasoval.
Jaro
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 420
Obrázky: 3010
Založený: 04. Máj 2006 14:42

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod jarino » 19. Feb 2018 19:30

Tiež som si to všimol. Pritom nemal problém hovoriť o termínoch na Sorošku a Kriváň - Mýtna, ale to čo hovoril je kus nereálne. No ja to chápem, žeby silou mocou chcel tendre do konca roka, keďže MDV SR má istú výnimku vo výstavbe ciest od MF SR spomenutú v zákone o rozpočte na rok 2018, čo mi R2 Mýtna - Lovinobaňa a stanovisko HzP k nej potvrdzuje.

Posúva sa predkladanie ponúk na 26.3.2018.

Chlapi, dajte mi ešte kus času, kým Vám odpoviem aby sme v debate mohli pokračovať :)
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 875
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod jarino » 22. Feb 2018 15:10

Vceliak napísal:Takže, ak som to správne pochopil, ty navrhuješ zahodiť investíciu do prípravy II. etapy severného obchvatu, a potom hľadať peniaze na prípravu MK.
Ak prižmúrim jedno oko nad financiami, tak ako vysvetlíš ľuďom, že sa o cca ďalších 14 rokov na prípravu MK odkladá riešenie tranzitu cez sídliska Prešova?

Áno, navrhujem okamžite začať s prípravou MK, aspoň nech to má ÚR. Nemusí to byť na úkor SO PO. Prešovu sa to zíde a dovolím si tvrdiť že oveľa viac ako SO PO, ale priority boli a zrejme sú iné...
SO PO II. etapa nie je na tom nejako inak. Tam sa tiež budú musieť nájsť peniaze najskôr na dotiahnutie prípravy a potom na výstavbu. Jediní momentálny rozdiel je pár rokov, t.j. SO PO II. etapa potrebuje dotiahnuť výkup pozemkov a SP, kým MK má tak akurát technickú štúdiu vypracovanú Mestom Prešov a teraz sa robí CBA. Ak sa škrtne tunel Okruhliak, tak ten rozdiel už bude menší aj keď stále v prospech SO PO. Na druhej strane MK pomôžu samotnému mestu oveľa viac. To je ale problém, ako sa tu koncepčne pracuje a myslí pri príprave už x rokov.

Dendik napísal:Praveže stratili! Prepac ale tento usudok nedava pre mna logiku. Odporujes si. Totiz R4ku musia stavat tak ci tak, tranzit NA obytnou zonou s 25.000 obyv
(sekčov -to je jedno priemerne okres mesto) dosiahol neunosmu mieru. MKy pozadujeme ale musime ist po poriadku: 1,Vylucit tranzit, 2) zpriechodnit PO.
Apropó, 18 a 68cka prechadzaju 50m od MPR :? Čuduj sa svete: auta nemaju ako obist Presov. Asi treba zmenit retoriku a hovorit ze necheme MK ale preložky... :wink:

Musíme iba platiť dane a zomrieť :wink:
Problém je, že toho tranzitu je pomerne málo, aby sa tým odôvodnila výstavba SO PO. A keby sa naozaj v tejto republike rozmýšľalo, tak aj MK by dokázali prebrať tento tranzit, čo by mal využívať SO PO (teda okrem tranzitu západ - východ) a Sekčov by bol od tranzitu odbremenený. V Šebastovej by asi nadšení neboli, no to nie sú napr. ani v Žiline v Strážove a asi ani v iných mestách, kde ľudia žijú na vstupoch do týchto miest.
Tie dva body sa budú napĺňať tak 30 rokov.
S 18-tkou sotva niekto niečo robiť bude. S priecestím si nechcú dať rady, tak kto bude robiť nákladné preložky alebo zapúšťať cestu do zeme, lebo ide 50 m od MPR. Áno, tie MK sú vlastne preložky, ale mne je to jedno ako sa to volá, hlavne žeby to malo účel.

Dendik napísal:A to odkial mas ze na MK budu vyssie intenzity? MKy stacia uspornejsie preto ze sa tok aut na mestskych cestach ROZDELI... A momentalne sa s v PO nestava ziadna automobilka ani ina vacsia inesticia ci nejake slusne developerske projekty aby sa do PO nastahovali ludia z okolice - takze masivnejsi narast aut nehrozi...
Na R4 intenzity porastu... Mam za to, ze 2 roky po skompletovani R4 I. a II. etapa tam bude cez 20.000 denne. (Madari dokocnia M30,Poliaci cca 2025 budu mat S19
rozostavane v pokrocilom stadiu.) Ano Carpatia je "len" comprehensive, ale pozri mapu: baltic->balkan isto nepojde cez UA a ani zapadnym slovenskom hoci je core)

MK sú v meste a stali by sa kostrou cestnej siete mesta. Oveľa viac obyvateľov má potrebu sa pohybovať po meste ako ho obchádzať. MK by dokázala prebrať väčšinu áut zo Sabinovskej, ktorú SO PO z dlhodobého hľadiska nerieši a ako píšeš tok áut by sa rozdelil resp. MK by pri vhodnom navrhnutí veľa áut prebrali. Nie je moc vhodné to porovnávať, ale predstav si, žeby ZA bola bez okruhov, kde sú intenzity cca 30 tisíc a doteraz by čakali na D1 a D3. A hoci okruhy majú a používajú sa na presun v rámci mesta, lebo kto by stál na každom semafóre na mestských komunikáciách, samotné mestské komunikácie v centre sú pekne zaťažené, aj keď zasa nie je to nič hrozné... MK v PO by zrýchlili presun po meste, zvýšili kapacitu cestnej siete v meste atď. Ak aj vyženieš tranzit z mesta, uvoľnené kapacity miestny veľmi radi využijú. Preto mnohí hovoria, že D4 v BA toho veľa neporieši.
PO stále zaostáva s počtom áut za západom. To súvisí s tým, že v PO skapal pes. Ale už aj bez toho je dosť problém s parkovaním a počet áut citeľne za tých 10-15 rokov vzrástol. Do okolia sa ľudia nasťahovali, ale práve z mesta a tým sú ešte viac zaťažované vstupy a výstupy v meste v istých časoch. Okrem toho keď si z okolia, spoliehať sa na jednu linku MHD nebodaj SAD je o ničom, takže na pohyb v meste sa používajú zväčša autá, keď sú tie možnosti.
Nehrozí ani masívnejší nárast tranzitu. A už tobôž nie 20 tisíc na SO PO do 2 rokov od otvorenia. Odkiaľ by vznikala taká potreba tak masívne využívať SO PO, keď sa doteraz neprejavila v meste? Via Carpathia?
To by 90% áut na hlavných ťahoch v meste v súčasnosti tvoril tranzit prípadne by SO PO v rámci pohybu po meste používali samotní Prešovčania, čo je veľmi nereálne.
Čo sa týka R4 od Lipníkov ďalej na PL, riešil by som to ako cestu 1. triedy, presne tak ako písal expwy v inej téme. Takto sa len sľubuje niečo, čo dlho ešte nebude, z eurofondov sa vymení povrch na starej ceste a tvárime sa, že nič sa nedeje, pričom tá cesta je nebezpečná.

Dendik napísal:Jaro sorry ale KAZDA investicia v PO BUDE náležite využitá. Podla akej logiky o tom pochybujes? PO je diskriminovane v mnohych oblastiach, pohar trpezlivosti pretiekol, preto "toľko plačeme" :D

Tu ide o efektivitu. Jasné, že aj SO PO mestu pomôže, ale očakávania sú veľmi prehnané.
To že mesto bolo diskriminované tak trošku súvisí aj s tým, kto na jeho čele v minulosti bol. Presne ako TomasPO spomenul v téme PO, zrazu koľko vecí ide a dlhé roky to nešlo. Dlho sme sa načakali.

Dendik napísal: A nabuduce dajme :pivo:

Nemám problém :D

vladik67 napísal:A nezarátavaj do toho dialnicu D1 POzápad-POjuh, lebo ta by sa stavala tak či tak, ak vlada chcela splniť svoje prográmové vyhlásenie a urýchlenú dostavbu medzi Bratislavou a Košicami.
To, že sa to stavia práve teraz, je len zhoda náhod, lebo sa to mohlo stavať aj skôr, ale nikto by výstavbu tohto úseku nespochybnil. Toto je maslo iného.

Pomôže PO D1? Pomôže, aj keď tiež už len obmedzene. V takom prípade by sme Žiline nemohli rátať Brodno - Strážov ani D1. V tomto prípade je jediná chyba, že NK nebola postavená oveľa skôr, tá by PO pomohla už dávno a za lacný peniaz.
D1 sa mohla stavať aj neskôr. Mohla aj skôr, ale zrejme to nebola taká priorita žiadnej vlády, viď nebola ani v PPP, hoci problematický Turany - Hubová tam zaradený bol.

vladik67 napísal: Nateraz treba na MK zabudnúť minimálne do 2030, no ak to Prešovčania nemajú schválené v územnom pláne mesta, tak už teraz je neskoro. developeri si budú s nimi robiť čo chcú, hoci vedia zmeniť mocou peňazí aj územný plán mesta.

Nesúhlasím. Práveže najlepšie by bolo začať s prípravou a už pred 10 rokmi bolo neskoro. Hoci sa postaví SO PO tak aj o 20 rokov sa to Prešovu zíde, keď projekt bude ako-tak pripravený, aj keď Prešovu sa zišlo postaviť MK už tak pred 10 rokmi... No vtedy sme snívali, že raz budú postavené celkom jednoduché projekty ako NK, Kuzmányho atď. Jediná veľká chybička krásy MK je, že Mesto na takú preložku nemá peniaze, takže činiť by sa mala podfinancovaná SSC, ktorá sa roky vyhovára práve na drahé obchvaty PO. Chyba je v niekom, kto by mal kroky NDS a SSC koordinovať, no to by sme chceli veľmi veľa.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 875
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod vladik67 » 06. Mar 2018 00:02

Je už 5. marca a čo je so súťažou na zhotoviteľa prvej etapy severného obchvatu Prešova-
Neviete či sa niečo zmenilo alebo niečo mi ušlo?
vladik67
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 295
Obrázky: 75
Založený: 02. Jan 2011 11:34

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod jarino » 06. Mar 2018 00:41

O 3 týždne sa možno otvárajú obálky Ostatné.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 875
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Jaro » 06. Mar 2018 12:02

Súťaž bola predĺžená do 26.3.
Jaro
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 420
Obrázky: 3010
Založený: 04. Máj 2006 14:42

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod vladik67 » 06. Mar 2018 19:41

Vďaka, no pekne od ministra.
vladik67
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 295
Obrázky: 75
Založený: 02. Jan 2011 11:34

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 09. Mar 2018 10:46

Arpi vraj bol na akutnom vysetreni... musi sa setrit. :)
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod caki » 21. Mar 2018 12:16

Zmena lehot v sutazi:
Lehota na predkladani ponuk 16.04.2018 10:00
Otvaranie obalok "Ostatne": 16.04.2018 13:00

Zaroven je to aj datum na dorucenie ziadosti o vysvetlenie informacii takze sa moze stat a je to pravdepodobne, ze sa este posunie.
caki
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 303
Obrázky: 30
Založený: 01. Júl 2010 12:47

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 22. Mar 2018 08:17

Tak to je blbe. Na pozadi sa nieco deje a nie je to zrejme nic pozitivne...
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod eric987 » 22. Mar 2018 10:57

Nic sa nedeje. Je to bezna prax, ze sa posuvaju lehoty aby sutaziaci mali co najviac na pripravu podkladov a aby potom nemuseli byt vyluceni z "procesnych" dovodov. Pozri si ceske tendre (mimochodom, ovela mensie). Tam sa to oproti prvemu terminu predlzi niekedy az o rok. Vysledkom je vsak, ze pocet uchadzacov je takmer stale dvojciferny.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 93
Založený: 16. Júl 2014 09:16

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Tomas PO » 31. Mar 2018 12:09

Myslim, ze viaceri mate pravdu. MK-3 a MK-5 su dolezite stavby pre Presov. Ale pozrime sa na to realne, cize aj trosku financno-politicky.
Presov desiatky rokov trpel totalnym nezaujmom statu, typickym prikladom coho bola abnormalne parcializovana vystavba nabreznej. A pritom ludia, to je hlavny tah BA-KE (...ano viem, blizsienaokolo...). Co potom ostatne cesty, ostanme pri dolezitych jednotkach ako Sabinovska a Levocska? Na Sabinovskej nevie SSC ani domalovat odbocovaci pruh na Bjornsonovu, lebo v odstavnom pruhu je kanal, ktory by sa prejazdmi TIR prepadol (kuloarny postoj doveryhodneho zdroja z SSC). To kde sme?? :) Dalsia vec krizovatka Levocska/OM, ktora sa ide riesit az teraz, a aj to len kvoli smeru BA(PP)-KE.
Beruc v uvahu tento marazmus, ako ma mesto viac tlacit na SSC kvoli MK? (pozor, vsetky MK, aj existujuce, aj planovane (MK1-MK5) su cesty prvej triedy, teda nazov MK je zavadzajuci). Ved SSC teraz dokoncila nabreznu, po obrovskych peripetiach ci uz s majetkovymi problemami, alebo HANTom, uz robi KO pri OBI, vysutazena je Rusinska/AGS a OM/Levocska. Pri poslednych troch menovanych stavbach sa upravuje aj sirsie okolie. na OM sa vymeni povrch, detto na AGS az po Lubotice, to iste sa urobilo od NK/ZVL az po OBI a to vratane zmeny ZDZ a VDZ nielen obnovou, ale aj zmenou usporiadania pruhov (lepsieho). Mesto navyse hovori, ze MK-5 nemusi byt 2+2, co SSC pretlaca, ale staci 1+1... Proste problem je, ze vsetko naraz, lebo desiatky rokov nic. Ale to predsa vieme.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 939
Založený: 04. Okt 2006 00:43
Bydlisko: Presov

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 31. Mar 2018 13:00

Presne kvoli tomu je nerealne pozadovat vsetko naraz, podme pozadovat to co je NAJBLIZSIE k vystavbe
a tym je R4 II.etapa. Samozrejme Presov potrebuje aj tie prelozky jedniciek (ako pises mylne nazyvane MK)
ale ja myslim ze to do tohoto vlakna nepatri...
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Tomas PO » 31. Mar 2018 18:29

MK-5 sem ciastocne patri, kedze v teoretickej rovine je mozne uvazovat o tom, ze MK-5 by sa stavala skor ako II. etapa R4.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 939
Založený: 04. Okt 2006 00:43
Bydlisko: Presov

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Jaro » 01. Apr 2018 21:38

V teoretickej rovine možno, ale v praktickej by sa pri troche chcenia dal vyhlásiť tender na II. etapu R-4 do konca roka a na MK-5 do piatich rokov.
Jaro
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 420
Obrázky: 3010
Založený: 04. Máj 2006 14:42

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod alfonz16 » 15. Apr 2018 14:08

Zajtra 16.4. o 13. hod. sa budu otvarat cenove ponuky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dok ... ail/969340
alfonz16
nováčik
 
Príspevky: 5
Obrázky: 3
Založený: 14. Mar 2017 17:27

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod robertko » 16. Apr 2018 09:41

to sú len ostatné tj kým ešte príde na ceny tak ešte počkáme pol roka ... alebo bolo len jednoobálkové ?
robertko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 324
Obrázky: 30
Založený: 06. Okt 2013 20:16

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod pedro » 16. Apr 2018 12:00

Jaro napísal:V teoretickej rovine možno, ale v praktickej by sa pri troche chcenia dal vyhlásiť tender na II. etapu R-4 do konca roka a na MK-5 do piatich rokov.

Prešov je nateraz "vybavený." R4 PO SO - II. etapa: Prebieha MPV, ktoré bolo istý čas minulého roka dokonca pozastavené. Stavba bola v DSP naprojektovaná na plný profil. Na základe rokovaní s UHP má byť II.etapa pripravovaná a postavená v polovičnom profile, čo znamená prepracovanie DSP. Zároveň HMG uvažuje s dodaním DP a VO na zhotoviteľa až po vydaní stavebného povolenia. Zatiaľ to vyzerá na DSP do konca 12/2018 (aj to neviem či je podpísané - treba pozerať či sa podpíše dodatok k zmluve... SP 06/2019, DP koniec 2019 a následne VO + doba výstavby 3,5 roka :) a ako optimisti sme v roku 2024. Zdar boh.
pedro
diskutujúci
 
Príspevky: 78
Obrázky: 38
Založený: 26. Apr 2013 19:38

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod nevo83 » 16. Apr 2018 14:14

v 2025 sa dostava a 2027 prideme na to ze to vlastne mohol byt uz plny profil kedze nam stupne tranzit..
nevo83
diskutujúci
 
Príspevky: 235
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod svaco » 17. Apr 2018 10:01

Ináč 2. etapa akoby vypadla z diskusií a vôbec sa nespomína, že by sa s ňou niečo v najbližšom čase riešilo. Aspoň na stránke NDS.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 524
Založený: 29. Jan 2008 12:16
Bydlisko: Presov

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R4

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.