v suvislosti s clanokom o prerobeni MUK nitra zapad mi pri celkovej perspective chyba seriozna optimalizacia tahov co idu cez nitru ..
viewtopic.php?f=35&p=196538#p196538ked som sa pozeral na to ako sa robia cesty okolo jaguaru, tak ma az zarazilo, ze sa trosku neporozmyslalo
je to priam idealna prilezitost upratat v jednickacha privadzacoch okolo nitri a zaroven pri rozmyslani aj konecne niektore veci dat na spravnu mieru
nehovoriac o tom, ze na R1A je exitov nasekanych ako maku ..
aby sme boli koser, tak by sa to malo zmenit a R1A zrusit.
tak isto ako ficov pomnik R8, tiez zrusit bez nahrady..
ale ked nad tym tak rozmyslam, tak pri trosku rozmyslania by sa mohli jednicky a R1 pri nitra mohli trosku poprehadzovat a vlastne aj to napojenie pri lehote by potom bolo ozaj kosher, keby sa z tej cesty spravila jednicka
resp uplne idealne I/64 dat akoze prelozku co bude nova 4 prudovka poza jaguar, a napoji sa az za cakajovcami ..
to ze sa ide rozsirovat I/64 okolo drazoviec povazujem za chybu a minanie penazi ..
ta cesta by sa mala nechat tak resp urobit len jednoduchy obchvat cakajoviec a prehodit to pod kraj.
aj ked toto je zjavne skor pre nejakeho oligarchu miestneho, ktory tam chce stavat vo velkom domy ..
zaroven oficialne zmenit trasovanie I/64 aby nezachadzala az pod zobor, ale len by krizovala terajsiu R1A a isla dalej cez velky kruhac ..
plus terajsia R1A a cast I/64 by bola oficialne po novom I/51, ktora by pokracovala dalej cez lehotu (aspon by stopla nadej, ze sa tam niekedy urobia obchvaty obci a bude tam lepsia udrza ako pod krajom) a by aj sa eliminoval oficialne problem s paralernou jednickou ..
vid nacrtok