expwy napísal:tá križovatka nie je nezmyselná, má svoj zmysel. Križuje radiálu s intenzitami cez 11000 skv/24 hod, čo je viac ako niektoré cesty I. triedy na celom SK, a navyše nijako nelimituje ostatné stavebné objekty. Už som tu neraz písal, že to, že sa zdvíha niveleta D1 nemá nič spoločné s križovatkou Čierna Voda. Zdvih nivelety D1 je spôsobený požiadavkou MČ Vajnory viesť D4 pod D1. A tá križovatka nemá na tento fakt žiadny vplyv.
keby sme aj pripustili, ze ta krizovatka ma mozno vyznam, tak je kazdopadne uplne katastrofalne navrhnuta a na tej vytazenej radiale budu vlastne tri kruhace za sebou a este ako perlicka to bude dotocene ako paragraf, cize to bude taky dopravny stupel ze az. je tam vacsi zaujem napojit CEPIT ako vychodny obcvhat, ktory by pomohol nielen vajnorom ale aj rybnicnej daleko viac.
samozrejme satelitaci si nebudu aj tak kupovat dialnicnu a budu nadalej jazdit centrom vajnor, takze nic sa realne nevyriesi.
tato krizovatka velmi zle supluje fakt, ktory je aj v ZAKOSe/VYKOSe, kde by rybnicna mala byt 2+2, zaroven vychodny/zapadny obchvat vajnor. vyriesilo by to daleko viac.
cierna voda bude mat realne 3 dialnicne napojenia .. ked uz sa schvalila MUK triblavina, MUK cierna voda mala vypadnut, je to doslova duplicitna vec pre mini metsku cast dediny v poli..
co sa tyka D4 pod D1, tak to osobne povazujem za velmi velmi zlu chybu najma z dovodu, zbytocne predrazeneho riesenie tlakovej vane v bazinach (v tomto je podobne hlupost aj MUK triblavina POD dialnicou)
ked neni problem dat dialnicu na estakadu pri KNM, tak tu bymal byt o to mensi problem mat dialnicu s PHSkami na nasype ..