Moderátor: Moderátori
devil napísal:ale tu nejde o par ludi pri SA alebo NZ. mimochodom vlaky z NZ su rano plne, poznal som odtial ludi co chodili vylucne takto. tu ide o obyvatelov BA a potom blizkeho okolia co stratia nejaky cas ale v principe sa to zvladnut da. aj to neznamena ze 5 prac. dni dni v tyzdni bez auta. tu je proste masa ludi kt. z principu nepojde do auta lebo su lenivy alebo co je este horsie si myslia ze oni su viac ked chodia autom. slusne sa tomu hovori spolocensky status. a toto nie je ziaduce.Toto je realita a nie mokré sny vychodňara žijúceho na okraji nejakej dediny v satelite okolo Bratislavy ktorý po nejakej praxi v USA vnucuje svoju predstavu dochádzania z vidieka do mesta.
poznam 2 ludi z jedneho teamu, jeden BA druhy zemplincan obidvaja ziju v priamo meste. jeden len autom druhy len MHD....bingo vychodniar len MHD...
PK napísal: Zakazy vstupov do mesta, clo na vstup do miest, poplatky za parkovanie, 70% dane na paliva, tisicove registracne poplatky. Je to len vypalovanie obyvatelstva a jeho drzanie pod kontrolou. Kto toto schvaluje, ma myslenie na urovni fasistov.
Vlados napísal:v našej krajine spotrebné dane z palív platili iné služby poskytované štátom, napr. "dodácia" železníc alebo zdravotné odvody za dôchodcov.
fh napísal:Fašizmus máš v hlave tak ty keď vnucuješ zvonka niečo čo obyvatelia mesta nechcú.
V podstate mas pravdu Devil a doplnas ma. V predchadzajucom prispevku som mal chut napisat, ze VD ma zmysel do urcitej vzdialenosti, do 20km ako Senec, Pezinok, Samorin nie je az taky problem dojst do mestecka aj z okolitych dedin a v rozumnom case dojst do BA.
Pri NZ je to uz ine, ziadnej VD sa neoplati zbierat ludi po okolitych dedinach a aj keby to robili, tak vysledne casy dopravy su neakceptovatelne. Priamo z NZ sa to este da.
Ja by som z takeho rozpoctu dokazal ufinancovat kompletnu infrastrukturu okolo a v Ba bez problemov...
IceFox napísal:. Keď to dosiahneš zákazmi tak to dopadne tak ,že na zastávke bude čakať 150 ľudí na jeden 50-miestny bus, pretože VHD na to nebude pripravená.
PK napísal:Jarino, ako som pisal, Bratislava pri 580.000 terajsich ludoch vygeneruje asi 190.000 aut/den premavky. Aby sa ti centrum nepreplnalo autami tak je ziaduce aby z okruhu/obchvatu co je D4 mohol zist kazdy smerom do centra priamou najkratsou ciarou.
To vsak znamena, ze tych 190.000 aut/den sa ti bude miesat na okruhu dookola, moj odhad je, ze priemerne kazdy spravi asi 1/4 az 1/3 okruhu, co je 47500 az 63000 aut na kazdom useku okruhu v terajsom stave, s rezervou do buducna treba 100.000. To je na 3+3 s odratymi usami.
D4 pokial viem ti z mesta nebura, ide cez polia. Ludia v autach maju tieto sluzby zaplatene. 60% spotrebne dane z paliv to v pohode pokryvaju. Za take dane by tieto cesty mali byt osvetlene, kryte a vyhrievane.
IceFox napísal:Napr. V Prahe to funguje. Ak sa chceš pohybovať po meste, tak ti je OA skôr na príťaž - a to aj bez nezmyselných zákazov.
okorec napísal:Je utópia, že zákazmi, obmedzeniami a prekážkami sa dá zvrátiť prirodzený vývoj.
fh napísal:okorec napísal:Je utópia, že zákazmi, obmedzeniami a prekážkami sa dá zvrátiť prirodzený vývoj.
Zrušme zákazové dopravné značky nech prirodzený vývoj v uliciach a na cestách darwinovsky rozhodne.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 30 hostí.