PK napísal:Na 90665 zeby existoval tento vjazd a vyjazd?
https://www.google.com/maps/@48.7465829 ... 5486,16.5z
ten výjazd a vjazd je z/na 90664, lepšie pozri do mapy. je to tam trochu matúce.
Moderátor: Moderátori
PK napísal:Na 90665 zeby existoval tento vjazd a vyjazd?
https://www.google.com/maps/@48.7465829 ... 5486,16.5z
devil napísal:https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/198846-po-sukromnej-r1-preslo-uz-milion-vozidiel/
no veru, kratka pamat....
PK napísal:Pozri sa na tento obrazok, co tu ty presadzujes je pouzivanie cesty Bratislava - Presov o dlzke 417km. Pritom najkratsia vzdialenost Bratislava - Presov je 315km. Preco ma hocikto ci sukromny sofer, alebo sluzobny ist na 315km trase viac o 100km?
devil napísal:ked idem po takej kvalitnej ceste ako som opisal a k tomu su intenzity npr. do 10k tak nemyslim si ze je tak nebezpecne aby som isiel npr. o 20% dlhsiu trasu po dialnici. cize nejake celkove statistiky zubozenych jedniciek nie su relevantne....
PK napísal:Tu vidno podla scitania z 2015, ze na jednom konci cesty 59 aka R1 cez Donovaly v Ruzomberku je 13000 aj na druhom konci v Banskej Bystrici je 13000. Samotne Donovaly maju 8000.
Ak by sa tam momentalne zjavila rychlostna cesta, tak okamzite k 8000 stiahne 4000 z D1, 2000 z Kremnice, 1500 z Certovice, 500 z Vernara a aktualne intenzity by na R1 BB - RK boli okolo 16000 aut/24h. To je v cislach z roku 2015, sucasne predpokladam by boli vyssie.
Daj link na zdroj, ktory tvrdil pred otvorenim, ze na Pribine bude 5-7 tisic v/24h a nie link na magora, ktory si vymysla! R1 Pribina mala v roku 2015 intenzity 15 - 18,5 tisic, co je samozrejme menej nez zapadna D1.
Lenze take prazdne cesty I.triedy su len na trase R2, ale nie na trase D1 BA-KE. Dialnice prinasaju vyrazne znizenie nehodovosti a to najma do okresov, kde su intenzity na cestach I.triedy 15-30 tisic v/24h.
Z okraja BA po okraj PO to bude po D1 397 km. Iba *** moze pozadovat cestne spojenie v trase vzdusnej ciary, ak je tam mnozstvo pohori. To si nedovoli stavat ani najbohatsia krajina sveta.
devil napísal:zial neviem najst link bolo to davno ale ja si tie hlasky o 5000 autacj dobre pamatam. tak aspon toto:
Poukázal napríklad na prednostné budovanie rýchlostnej cesty R1 z Nitry do Banskej Bystrice. „Nie sme proti aby sa R1 budovala, ale najskôr treba urobiť hlavné európske koridory,“ povedal Mišura.
skus si overit kym pustis taketo nieco....na povazi su bezne 4-6.000 intenzity na I/61, vyse 10.000 akurat za TN do dubnice. podobne je to na severnej D1. pre lokalku a v zavislosti od dlzky trasy aj pre regionalnu dopravu je to alternativa. na trase R2 je to ciastocne alternativa aj pre tranzit.
nikto neruší E trasu, len ju vidí výhodnejšie presunúť. južná R3 sa môže tiež presunúť... Štúrovo-HB.
devil napísal:no vidis, tak preco pochybujes ze cesta I. tr. moze byt alternativa voci dialnici ? za LC nie je pocet NA az taky vysoky, na toto prave dost poukazujes....
1/18 - RK-juh: 61
RK-juh - Liptovská Osada: 340
Liptovská Osada - Korytnica: 406
Korytnica - Slovenská Ľupča: 785
BB - Slovenská Ĺupča: 163
--------
Spolu: 1,7 miliardy eur
Zdroj: INEKO
Lorenc napísal:Po týchto udalostiach na D1, je fakt reálne, že sa táto mini úsečka R1 18-Rk juh dostavia naraz s D1. Projekt 2 roky tender 1 rok výstavba 2 roky.
Lorenc napísal:Minimálne 900 miliónov pri dobrom tendri.
Po týchto udalostiach na D1, je fakt reálne, že sa táto mini úsečka R1 18-Rk juh dostavia naraz s D1. Projekt 2 roky tender 1 rok výstavba 2 roky.
Hu-Iv bude hotový zrejme v 2023.
Keby sa R1 dostaví po D1 s tunelom Mních, jednorúrové Hradište a rozšírenie BB-SL, tak za 450 -500mil máme, čo je potrebné do 2040... Ostatok si berte do Ráztočien a do Turca.
Dúfam, že Hradište už pôjde čoskoro na DSP...
jarino napísal:Hradište podľa Štúdie realizovateľnosti malo mať dĺžku 8,385 km. Pri cene tunela niekde okolo 45 miliónov eur/km (pri Hradišti môže byť iná, ale pokladá sa vo všeobecnosti za optimálnu) to vychádza na 377 milionov eur iba za tunel...
Žiadne Ráztočno nie je nutné, stačí D1 Korbeľka prípadne obchvat MT a to je všetko.
Hradište je výsledkom Štúdie realizovateľnosti z 2015, na základe ktorej NDS sa pokúsila o zmenu stavby, prebehlo zisťovacie konanie a MŽP SR rozhodlo, že sa jedná o tak nepriaznivé zmenheje nutné nové posudzovanie podľa zákona. Následne NDS v roku 2016 návrh späťvzala. Otázka: Ako môže ísť tunel Hradište na DSP, keď nemá právoplatnú EIA?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.