Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Peterman » 06. Júl 2018 11:38

Ale veď som napísal, že nikto nie je dokonalý, nie každý názor musí akceptovať väčšina; ...každý ma svoje názory, každý s niekym spolupracuje ... kde tu presadzuje niečo co sa mnohym nepáči .. tých 'mínusov by sme našli u každého kandidáta dost / na kolektoroch to nestojí /

Ale z toho čo sa ponuka su títo dvaja urcite najmensie zlo
Peterman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 502
Obrázky: 17
Založený: 02. Okt 2013 20:38

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 06. Júl 2018 12:46

V pohode, to som mieril otázkou na aquilu :)
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod aquila » 06. Júl 2018 13:57

fh napísal:A spojenie Mrva- kolektory nevadí?


jasne ze vadi. vsak to som tu aj tusim pisal, ze medzi uspechami v jeho video dava triblavinu :)
teda nieco cim chce stovky tisic ludi naladovat do bratislavy a ide to proti zaujmom bratislavy. cisty oxymoron.
dalsi mrvov blud je plytke metro na dostojevskeho s napojenim na filialku ako aj samotna filialka a to v zdvojenom rozchode tram-train.

preto hovorim, ze mojho pohladu je ten vyber taky isty ako minule teda ako vyberat si medzi morom a cholerou :) ale zaroven si nedovolim odsudzovat ludi, ked toho ci onoho budu volit. fakt je to dost zle na vyber. a neviem ani koho by som odporucil.

paradoxne mozno tu liskovu, ale ta je velmi slaba, ked si pozries diskusiu kde bol mrva, vallo a ona.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod mb1000 » 06. Júl 2018 17:43

fh napísal:A spojenie Mrva- kolektory nevadí?


Vadi. Neviem si predstavit, ako po presadzovani ober-nezmyslu (kolektory) bude v inom pripade pri rozhodovani inej dopravnej stavby kvalifikovany/motivovany spravne rozhodnut.
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 06. Júl 2018 18:31

Všimol som si že pri voľbe do VUC Sulík bil do Kusého hlava nehlava, ale Mrva mu nevadil ani slovo proti nemu, ladili si s Drobom... taký dvojaký metrík :D
Ako starosta Vajnor ho zaujíma skôr táto časť Bratislavy, tak uvidíme čo, či kto je za ním, po kolektoroch a Triblavine som skeptický.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Vlados » 06. Júl 2018 20:32

voliť kanditáta, ktorý viditeľne klame? kanditáta, ktorý pre svoje osobné záujmy dokázal roky blokovať rozšírenie cesty do Senca? ďakujem pekne.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Miro » 11. Júl 2018 14:13

Na Mlynských nivách začínajú stavať podzemný kruhový objazd

viewtopic.php?f=35&t=23573

Sú k tomu dostupné nejaké podrobnejšie informácie? Kde presne to bude, ako to bude vyzerať?
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod pohodak » 21. Aug 2018 11:13

chlapci nechcem vam brat iluzie, ale kym sa D4 sprevadzkuje tak pribudne tolko aut, ze aj po odkloneni tranzitu na D4 bude D1 vyzerat presne tak isto ako vyzera dnes...uz sa to tu omielalo x krat, na to aby sa zlepsila doprava v BA kraji treba riesit uplne ine dopravne projekty
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 21. Aug 2018 12:27

To sa vravelo aj ked este bola D1 2+2. Potom sa to zrazu dalo rozsirit za "lacno" na 3+3 a predstav si pomohlo to.
Rovnako ako dnes existuju desiatky lacnych vylepseni ktore by vedeli uplne vyriesit situaciu na okrajoch Bratislavy.
A len prosim ta nezacni spominat hromadnu dopravu. Ta je len doplnkom osobnej, nikdy ju plne nenahradi.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod pohodak » 21. Aug 2018 14:09

sorry ale nemas pravdu resp. porovnavas jablka s hruskami, momentalna situacia v BA je taka ista aka bola pred premalovanim na 3+3 a mozno je este aj horsia a moze za to celkovy narast dopravy, navyse 3+3 pomohla akurat na vyprazdnenie 2 smerov (avion, roznavska) pricom na roznavskej je rovnaky bordel ako tam bol predtym...cize to co ziskas dobudovanim D4 ti zabije narast dopravy a za tym si stojim...ja som inak hlavne mieril na projekty typu severna tangenta a vsetko okolo toho, mimourovnova bajkalska, predlzenie tomasikovej, bojnickej ci obchvat vajnor

a mozes sa hadzat o zem kolko chces, ale verejna doprava je to co treba v BA kraji riesit prioritne...to ze ty si potrpis na cestovanie autom vsade je tvoja vec, ale moderny svet sa hybe uplne inde
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 21. Aug 2018 14:45

pohodak, vidis rozdiel v doprave cez prazdniny a cez skolsky rok? Asi 70% poklesu cez prazdniny je sposobene nerozvazanim deti do skolok, skol, jasli.
Z tychto ludi ti absolutne nikto neprejde do MHD a nemozes im to vycitat.

co sa tyka severnej tangenty a zbytku, suhlasim s tebou.
Ja by som sa osobne venoval drobnym bodovym zavadam ktore momentalne obmedzuju premavku a vyriesenim ktorych sa da ziskat vela muziky za malo penazi.
Kruhovy objazd vo Vajnoroch, semafor v Ivanke, kruhac v Bernolakove, krizovatka pred Mostom pri BA, ukoncenie Popradskej semaforom, rozsirenie Slovnaftskej na 2+2, kruhac vo Vrakuni na Hradskej, semafor na Starej Seneckej pri ovocnych sadoch.
Co som vymenoval by zvysilo kapacity ciest do a z BA o zhruba 70.000aut/24h a fakticky by vyriesilo dopravne problemy smerom na severovychod, vychod, juh.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod fh » 21. Aug 2018 16:13

pohodak napísal:sorry ale nemas pravdu resp. porovnavas jablka s hruskami, momentalna situacia v BA je taka ista aka bola pred premalovanim na 3+3 a mozno je este aj horsia a moze za to celkovy narast dopravy, navyse 3+3 pomohla akurat na vyprazdnenie 2 smerov (avion, roznavska) pricom na roznavskej je rovnaky bordel ako tam bol predtym...cize to co ziskas dobudovanim D4 ti zabije narast dopravy a za tym si stojim...ja som inak hlavne mieril na projekty typu severna tangenta a vsetko okolo toho, mimourovnova bajkalska, predlzenie tomasikovej, bojnickej ci obchvat vajnor

a mozes sa hadzat o zem kolko chces, ale verejna doprava je to co treba v BA kraji riesit prioritne...to ze ty si potrpis na cestovanie autom vsade je tvoja vec, ale moderny svet sa hybe uplne inde


Riešenia ktoré spomínaš by ďaleko viac s kombináciou efektívnej VHD pomohli k ukludneniu dopravy v Bratislave. sateliťáci dopravu v Bratislave až na výnimky vidia len zo svojho pohľadu presunu zo satelitu do práce a späť, čo nič nerieši len zhoršuje dopravu. Bohužiaľ tu sa okrem opravy povrchu vozoviek aj to stylom neskoro a všetko naraz nič nepohlo dopredu už dlhé roky.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 21. Aug 2018 16:23

Len pre porovnanie. Klasicka slovenska dedina, 2000 ludi, cesta stredom. Kapacita tejto cesty zo stredu dediny von je okolo 2000 aut/h.
Bratislava ma na vychod realne 5 vystupov:
1. Rovinka - obmedzena semaformi v Podunajskych Biskupiciach na 500aut/h
2. Vinohradnicka - obmedzena v Podunajskych Biskupiciach stopkami a semaformi na 500aut/h
3. Odeska - obmedzena kruhacom vo Vrakuni na 500aut/h a dalej krizovatkou pred Mostom na 250aut/h
4. Most pri BA - obmedzena kruhacom vo Vrakuni na 500aut/h a dalej krizovatkou pred Mostom na 250aut/h
5. Stara Senecka - obmedzena semaforom v Ivanke na 500aut/h

Celkovo 2000aut/h.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod Vlados » 21. Aug 2018 16:42

PK, Ty by si bol schopný do BA skokovo dotrepať všetkých satelitákov a potom by celá BA skolabovala. Takto tie úzke hrdlá reguľujú prísun áut do mesta.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod devil » 22. Aug 2018 07:19

pohodak, vidis rozdiel v doprave cez prazdniny a cez skolsky rok? Asi 70% poklesu cez prazdniny je sposobene nerozvazanim deti do skolok, skol, jasli.
Z tychto ludi ti absolutne nikto neprejde do MHD a nemozes im to vycitat.


tak nech ich nerozvazaju, mozu ist tiez MHD.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod Vlados » 22. Aug 2018 09:09

ráno začali pokladať ten čierny asfalt čo sa nedal pokladať v noci lebo je čierny
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 22. Aug 2018 09:11

Vlados napísal:PK, Ty by si bol schopný do BA skokovo dotrepať všetkých satelitákov a potom by celá BA skolabovala. Takto tie úzke hrdlá reguľujú prísun áut do mesta.


Vlados:
Koncepcia mesta a predmesti je normalna a vsade to takto funguje.
Nemozes nikoho nutit sa stahovat z domova kvoli akemukolvek dovodu. Dochadzanie do prace je normalne, ci 5 min, alebo 50 minut.
Teraz si predstav tych 150.000 ludi co dochadzaju za pracou do BA, ze by sa pre nich museli vybudovat domy v BA rovnocenne s tymi v akych byvaju.
Nie je na to jednoducho priestor.
Tiez nejaky inteligent v meste ktore je zo severu blokovane horami, z juhu riekou, zo zapadu hranicou navrhol vybudovat na vychodnej strane letisko a rafineriu, ktorymi zablokoval moznosti rozsirenia a dopravy.
"Regulovanie" pristupu do mesta je jednoducho len prasproste obmedzovanie ludi. Spytaj sa qui bono? Napoviem ti realitne skupiny a developeri, ktorym blokovanie pristupu do mesta zabezpecuje trvalo vysoke ceny nehnutelnosti v BA.
Dufam, ze uz mas rodinu a deti a mas moznost si kupit dom priamo v Bratislave. Pre toto blokovanie dom v BA stoji 300.000+ namiesto co ja viem 200.000.
Ekonomicky priestor Bratislavy siaha jednoducho do 100km okolia. Je to normalne, treba sa s tym zmierit a vybudovat infrastrukturu.
Uz som tu spominal, ze kazde mesto generuje dopravu okolo 30% poctu jeho obyvatelstva. Bratislava s okolo 600.000 realnymi obyvatelmi potrebuje infrastrukturu na 200.000 aut denne do vsetkych smerov. Momentalne mame na asi 140.000.
Sprav infrastrukturu na tych 200.000 a nic ti kolabovat nebude. Viac netreba. Hore som napisal lacne riesenia ktore by to zabezpecili.
Pokial si si nevsimol, par prispevkov vyssie som rozpraval stale o smere von z mesta. Smerom do mesta mozes chabo argumentovat, ze sa zaplni
mesto nie je tam miesto, ale pre smer von z mesta neexistuje ospravedlnenie.
Smerom do mesta, ak mam rezervovane parkovacie miesto u zamestnavatela tak co ta to trapi. Nikomu nezavadziam, neobmedzujem, chcem len neblokovanu cestu z bodu A do bodu B. Je to len otazka ekonomiky, ak je na nejakom mieste praca, tak generuje financie na postavenie infrastruktury k nej.
Preplnene parkoviska a cesty okolo bytoviek si vyrabaju sami Bratislavcania ktori tym, ze ziju priamo v meste, maju MHD by nemali pouzivat auta a pouzivaju.
Takisto ako preplnenost mesta generuju sami Bratislavcania masovymi presunmi k obchodnym centram.

devil:
kolko mas deti, skusil si niekedy ist s rocnym az 8 rocnym dietatom ktore nemoze ist same MHD do skoly a potom este ty MHD do prace? Rovnako ako ho poobede vyberat? Toto je kategoria sci fi.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod Vlados » 22. Aug 2018 09:45

Si predstav, že tých 150.000 ľudí by bývalo v BA. Išli by tam ich dane a mesto by sa muselo postarať o dopravu v meste. BA bola počítaná na 1 mil. takže priestor tu stále ešte je.
A k tej doprave a rodine. Škola/škôlka by bola v pešej dostupnosti, detto krúžky a iné voľnočasové aktivity. A ak nie na pešo tak dostupné MHD alebo auto tak s desatinovo najazdenými km. (vyťaženosť ciest nerobí len počet vozidiel ale aj počet najazdených km)
Kedysi som chcel ísť mimo mesto a keď som si spočítal koľko by som strávil km v aute tak mi to vyšlo efektívnejšie odchádzať len na víkendy kľudne aj na druhú stranu republiky. Pre deti 5-50 rokov je lepší/aktívnejší život v meste a výlety mimo mesta.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod fh » 22. Aug 2018 09:59

PK napísal:
Tiez nejaky inteligent v meste ktore je zo severu blokovane horami, z juhu riekou, zo zapadu hranicou navrhol vybudovat na vychodnej strane letisko a rafineriu, ktorymi zablokoval moznosti rozsirenia a dopravy.
"Regulovanie" pristupu do mesta je jednoducho len prasproste obmedzovanie ludi. Spytaj sa qui bono? Napoviem ti realitne skupiny a developeri, ktorym blokovanie pristupu do mesta zabezpecuje trvalo vysoke ceny nehnutelnosti v BA.


Tak teraz tu miešaš hrušky s jablkami a konšpiruješ. Slovnaft sa staval za komančov keď Bratislava mala ani nie 200 tis. ľudí a končila niekde na Ziegefelde (Tehelné pole) čo je dnes širšie centrum. Bratislava nemala vtedy.postavenie ani hlavného mesta, len krajského. Slovnaft bol proste ďaleko za mestom a súdruhovia ani netušili kam pôjde mesto. O jej rozmachu sa rozhodlo až po vytvorení federácie 1969. Letisko nápodobne. A do toho zamiešaš developerov. A čo sa týka suburbanizacie je to problémová záležitosť, prináša len komplikácie. V Bratislave máš priestor kľudne na ďalších 200 tis. ľudí, Južné mesto, Bory, Vajnory, všetko mestské časti s infraštruktúrou. Kto chce bývať na dedine je jeho vec, jeho dane pôjdu tam, nemá čo žiadať na Bratislave niečo naviac keď ničím neprispieva na rozdiel ľudí ktorí tam žijú a prispievajú daňami za nehnuteľnosť a mesto z nich má podielové dane. Ušetril si na dome, buď rád :D
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 22. Aug 2018 10:18

Vlados:
pozeras sa na to len z pohladu mesta. Teraz sa na to pozri z pohladu vsetkych dedin na Slovensku. Bez toho aby ludia z dedin dochadzali za pracou dediny nepreziju.
Toto chces? Vymretie dedin ako na severovychode? Ak tretina ludi z dedin ktori robia v meste nedonesu domov peniaze, tak neprezije dalsia tretina v dedinach ktori su na nich zavisli - sluzby, obchod, stavebnictvo. Zvysna tretina, dochodcovia deti to nepotiahnu. Takisto ako to nepotiahne len polnohospodarstvo. Turizmus je len na par miestach.
Z coho maju zit ludia od Mostu pri BA po Nove Zamky?
Praca, priemysel, vyvoj ti prichadza len do centier. Podla tvojho nazoru vyvojar vo VW nemoze byt z co ja viem Tesedikova?
Okolo miest si nakresli kruh ktoreho velkost je priamo umerna velkosti mesta a praci co ponuka. Tymito kruhmi musime pokryt cele Slovensko. A v ramci tychto kruhov vybudovat infrastrukturu.
Ina moznost nie je.

fh:
To co pises je jednoducho vyvoj. Mas pravdu vtedy o tom netusili. Ale zaroven je pravda co vravim ja, ze to momentalne blokuje.
Riesenie je jedine postavit kapacitne radialy ktore spoja mesto pred letiskom a rafinerkou s mestom za.
Uz sa na tom pracuje, D1 je taka radiala, R7 je vo vystavbe, este chyba R1.
Samozrejme odblokovanie obycajnych ciest ako som pisal.
Predstav si, to ze mas v obcianskom trvaly pobyt z teba nerobi nadcloveka. Zijeme este stale v slobodnej krajine a kazdy si moze byvat kde chce a pracovat kde chce. Odvadzanie dani a ich nerovnomerne prerozdelovanie je zlyhanie statu ako celku.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod Vlados » 22. Aug 2018 10:30

Pozerám z pohľadu od koho očakávaš že bude riešiť tvoje potreby. Chceš sa prepravovať v meste, chceš parkovať v meste, chceš školu/školku v meste. Na všetko plne alebo čiastočne financovať mesto. Mestu neodvádzaš dane tak od neho nič nežiadaj.
Nie som za vymretie dedín, to si skôr ti lebo si sa možno odsťahoval Tešedíkova.
Ak k tým kruhom OK, ale neriešme infraštrukuru ale na okraji kruhu ale aj v jeho strede, čo sa žiaľ v prípade BA nedeje. Netrdím, že robme to od stredu ale rovnomerne v celej jeho ploche... aha to by sme nemohli stavať D1 ako 4+4, D4 na plný profil atď. a stavali by sme napr. severnú tangentu.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod fh » 22. Aug 2018 10:35

PK žiadny nadčlovek, len obyvateľ mesta kde žijem a prispievam. Slobodne sa každý rozhodne kde žije a nesie za to zodpovednosť len on a nikto iný. No taxation without participation. To plati aj obrátene.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod PK » 22. Aug 2018 12:06

Vlados:
Co potrebuje clovek od mesta do ktoreho dochadza za pracou? Iba cestu. A tu cestu si bohato plati v spotrebnych daniach z paliv. Tak kde je problem?
Zbytok odpad, elektrinu a pod. plati zamestnavatel. Rovnako ako dane mestu. Minimalne z nehnutelnosti.
Plus este zamestnanec minie nejake peniaze na uzemi mesta, obedy, nakupy...
Mat zamestnavatela na uzemi mesta je vzdy len cisty zisk pre mesto.
Ak je niekde problem, je len v prerozdeleni financii.

fh:
Co sa tyka radial a okruhov v tomto mame uplne rovnaky nazor.
Miliardy sa vydrbu na megalomanske projekty D4, R7, ktore prenesu jednym smerom 4000aut/h.
Pritom ako som pisal vylepsenie existujucich radial von/dnu, ktore su blokovane stopkami, semaformi, kruhacmi 500aut/h na 2000aut/h za sumy radovo v tisicoch sa uplne ignoruje.
Kazda radiala von zmensuje pocet km najazdenych na uzemi mesta.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod Vlados » 22. Aug 2018 12:31

To čo si platí v spotrebných daniach nejde mestu ani žiadnej obci. Jasné?
Z danej z nehnuteľnosti bude problém zabezpečiť už len zimnú údržbu... počkaj do zimy a uvidíš. Po novom majú povinnosť samosprávy udržiavať aj chodníky.
Na prerozdeľovaní financií sa zhodneme.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

Odoslaťod pohodak » 22. Aug 2018 12:45

za odpad / elektrinu konci za teba v mestskej kase presne nula eur, rovnake to je aj so spotrebnymi danami takze places na hodne nespravnom hrobe...potom si pozri kolko su dane z nehnutelnosti za priemerne business centrum, vydel to poctom ludi co tam pracuje a snad pochopis ze ty nemas absolutne ziadne pravo nieco ziadat od mesta pre svoj komfort
inak o tomto tu uz neraz debata bola a viac ludi ti vysvetlovalo ze bratislave nechybaju radialy ale tangenty, ale ty sa na vsetko pozeras cisto zo svojho subjektivneho pohladu (rovnako vid debaty o tunely cez certovicu lebo ty chodis z BA na severovychod a je to najkratsia priamka na mape :roll: ), lebo nemas radialu z mesta presne na svoj smer tak je vsetko zle a treba nove radialy :roll: vstupov do mesta je dostatok a su +/- aj v pohode rozvrhnute, chybaju ale rozumne prepojenia medzi nimi takze ked ide clovek od PK napr na patronku musi sa trepat az do centra a potom zase von a x takychto pripadov, co zas treba povedat ciastocne vyriesi aj D4, ale dalo sa to spravit ovela rozumnejsie a za zlomok penazi...inak novy vstup do mesta bude aj R7, akurat ze vyusti na bajkalsku ktora bohuzial nie je mimourovnova takze to bude zase iba polovicate riesenie
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.