Moderátor: Moderátori
fh napísal:Tak áno Blumental je lievik, 5 ku by mohli prehodiť cez Vazovovu alebo tam neťahať 8-cku
DrX napísal:A tak, ak chceme byt aspon sucastou niecoho zmysluplneho, tak to musi byt v nejakej takejto spolupraci velkych. No a pre nas to zvlast dava vyznam, lebo ako sam pises, potrebujeme znormalizovat nase juzne spojenie a spojenie z vychodu na polsko a madarsko. Akuratze, to vsetko uz jasne definovane je - tu mas nase koridory TEN-T:
https://ec.europa.eu/transport/sites/tr ... -pl-sk.pdf
Cize, tuto SRT mozeme budovat s tym, ze zaroven pretrasujeme nas juzny koridor, ktory je sucastou comprehensive network. Trat KE-PO-polsko mozeme budovat za eurofondy, kedze je sucastou koridoru. A rovnako my a madari mozeme budovat KE-MI, ktore su sucastou koridorov. Podla mna je hlavny problem, ze jednoducho toto nic neprinesie Blave ani nasej preferovanej oblasti BA-ZA, takze sa to nezrealizuje.
DrX napísal:IceFox, ako tradicne, zavadza. Nikto netvrdi, ze sa "na vychod nemoze prekladat". Ale kazdy vie, ze sa nepreklada. Takze systemovo je to zle.
jarino, dik za mapu. Pripomenulo mi to, ze situacia je vlastne este lepsia: lebo aj ta mapa ukazuje, ze v skutocnosti spolocne by sa staval akurat tak usek Lucenec - Levice. Zvysok SRT ma sledovat existujuce juzne trate. Takze, na zapade by netrebalo stavat nic - juzna trat mohla byt spolocna s koridorom BA-Budapest. Na vychode by trebalo len dorobit 2. kolaj a elektrifikaciu LC-KE. A spolocne postavit chybajuci zvysok. A to vsetko by za EU peniaze pre osobnu zeleznicu slo, a za rusko-cinsko-rakusko-slovensko-ukrajinske peniaze pre SRT by sa to cele dalo zlacnit. Resp., ak by to chceli este zlacnit, mozu v useku NZ-LC robit rovno spolocnu pripravu pre SRT, rychlu zeleznicu, a R7 - seriozny koridor po rovine.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.