Plány diaľnic a RK do budúcnosti

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod PK » 23. Aug 2018 17:03

No zil som v inej krajine a asi som sa nakazil prilisneho optimizmu a sledoval ako sa problemy riesia a nie tlacia pred sebou.
To ze sa nedokazu opravit any vytlky neospravedlni nemohucnost budovat, udrziavat cesty a dialnice.
Pravda je vacsinou jednoducha, treba to povedat bez prikrasleni a bez strachu.
A mas pravdu to co sa chysta na tie 3 roky je katastrofa, plutie ludom do oci za ich vlastne peniaze.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 864
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 10:47

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 24. Aug 2018 10:35

devil, kľudne povedz na úkor čoho budú opravy jedničiek, súhlasím s tým okrem stavu zvyšovania zadĺženia Slovenska, vlastne my to zadĺženie zvyšujeme aj teraz. až dopadneme ako Gréci, tak ďakujem pekne. tí vraj budú musieť hospodáriť akože s predbytkom 40 rokov.
a súhlasím aj s preložkami mimo fondov, fondy nechať na D/RC. čiže aby to bolo vyvážené až po realizácii opráv a preložiek použiť prostriedky mimo fondov na D/R, t.j. aj Kriváň-Tomášovce presunúť po 2021.


tych par desiatok milionov navyse na asfaltovanie a betonovanie mostov je kvapka v rozpocte. kazdy rok ma stat viac z dani takze prelozky v podstate tiez na ukor nicoho.

minule novinari rypali do erseka ze preco tak zhurta na R2 a povedal im ze preco sa nepytali ked roky predtym sa nic nestavalo. takze krivan-tomasovce je len kompenzacia toho co uz malo byt z fondov ktore isli na tunely a mosty okolo ZA. to iste v kosickom kraji. a je mi maximalne divne ze ked tadial chodim malo ale vidim problemy a ty casto a nevidis. minule som stretol kamiony na figa-batka v tych zakrutach za teskou hore kopcom, tomu sa hovori NEBEZPECENSTVO, oproti tomu je prejazd na sirokej I/11 alebo I/18 tazky luxus.

otazka bude obdobie 2021-27, ak bude tur-hub a dokoncena D3 tak inde by mala byt kompenzacia z rozpoctu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 112
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Yoggy52 » 24. Aug 2018 12:25

Tomu hovoris nebezpecenstvo? :lol: Chod si skusit I/21 alebo I/59 :wink: Inak vies o tom, ze I/16 je momentalne s prehladom najlepsia paralelna cesta prvej triedy na slovensku co sa tyka planovanych R? :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Vlados » 24. Aug 2018 12:55

devil napísal:ked tadial chodim malo ale vidim problemy a ty casto a nevidis. minule som stretol kamiony na figa-batka v tych zakrutach za teskou hore kopcom, tomu sa hovori NEBEZPECENSTVO

vidím ale uvedomujem si že I/16 nie je jediná cesta čo potrebuje riešenie. chviľu nepozerajme na iné cesty. čo úšetríme polprofilom Mýtna-Tomášovce použime na polprofil Figa-Bátka. určte lepšie ako "pýtať" povedzme z rozpočtu viac na I/16, lebo to nie je jediná cesta čo potrebuje riešenie. (aha už sa opakujem :wink: )
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod jarino » 24. Aug 2018 13:49

devil napísal:
tych par desiatok milionov navyse na asfaltovanie a betonovanie mostov je kvapka v rozpocte. kazdy rok ma stat viac z dani takze prelozky v podstate tiez na ukor nicoho.

minule novinari rypali do erseka ze preco tak zhurta na R2 a povedal im ze preco sa nepytali ked roky predtym sa nic nestavalo. takze krivan-tomasovce je len kompenzacia toho co uz malo byt z fondov ktore isli na tunely a mosty okolo ZA. to iste v kosickom kraji. a je mi maximalne divne ze ked tadial chodim malo ale vidim problemy a ty casto a nevidis. minule som stretol kamiony na figa-batka v tych zakrutach za teskou hore kopcom, tomu sa hovori NEBEZPECENSTVO, oproti tomu je prejazd na sirokej I/11 alebo I/18 tazky luxus.

otazka bude obdobie 2021-27, ak bude tur-hub a dokoncena D3 tak inde by mala byt kompenzacia z rozpoctu.

Zatiaľ by stačila poriadna údržba a modernizácia existujúcich ciest poriadne hradená zo ŠR. Preložky nech idú aj z eurofondov, niektoré sú finančne náročnejšie. Napríklad Nižný Hrabovec - Petrovce, kde sa má aktualizovať po novom DSP z financií hradených z OPII a snáď niekedy aj výstavba.

Aká otázka taká odpoveď. Všetkým je jasné, čo Most pretláča a prečo pretláča, ale priznávať to nebudú. Viac-menej mi to ani nevadí, keď prípravu posunú ďalej a bude súvislejšia R2, ale Kriváň - Mýtna sa snáď mohol poriadne posúdiť v procese EIA, či predsa optimalizovaný variant údolím by nebol lepší.
Čo také chýba KE kraju, aby si to zaslúžilo pozornosť MDV SR a NDS? Skús byť konkrétnejší.
Ja som minule videl, ako skoro do nás vybehla z protismeru dodávka pod Strečnom pri konci trojpruhu. Alebo (ne)obiehanie rumunského kamióna v trojpruhu, ktorý zachádza len-tak do vedľajšieho pruhu je tiež adrenalín. Takže ťažký luxus ako kde...
Z rozpočtu v 2021-2027 by sa mohli robiť úseky Kapušany - Lipníky, Bátka - Figa, Zacharovce - Bátka, Soroška, niečo na Orave atď. Most sa snaží pripraviť aj R7 smer Nové Zámky, ale to je viac menej zbytočná RC oproti R2, R3 a R4.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 878
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod DrX » 24. Aug 2018 15:16

Rozpoctove plany 2021-27 vyzeraju skvelo a rozumne. Dufajme, ze tam pridaju aj obchvat Zvolena. Ale aj keby nie, tak takmer suvislo po Tornalu a potom Soroska by bol riadny pokrok pre R2.
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 25. Aug 2018 10:01

inac su to naozaj dobre priority. most by mal snazit urychlit aj obchvat KA a siah.

DrX, suvisle po tornalu zatial asi tazko, LC-RS mi nepripada problematicka okrem velmi zhorseneho povrchu...

Čo také chýba KE kraju, aby si to zaslúžilo pozornosť MDV SR a NDS? Skús byť konkrétnejší.


okrem sorosky bidovce-dargov-pozdisovce. tam naozaj plati ze intenzity su nizsie lebo tam skapal pes. a daleko vacsie okresy ako od PO na sever popri R4 alebo na gemeri ci kysuciach. a kedze bude M30 uz neplati ze bez dokoncenia BA-KE nema zmysel....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 112
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 25. Aug 2018 10:07

Ja som minule videl, ako skoro do nás vybehla z protismeru dodávka pod Strečnom pri konci trojpruhu. Alebo (ne)obiehanie rumunského kamióna v trojpruhu, ktorý zachádza len-tak do vedľajšieho pruhu je tiež adrenalín. Takže ťažký luxus ako kde...


to je vedome porusovanie pravidiel, pri batke v tych zakrutach moze kamion dostat smyk alebo odrthnut naves aj ked sofer dodrziava vsetky pravidla. ja uz naozaj neviem ako vysvetlit rozdiel medzi C11,5 a cestou kde sa na macacie hlavy natiahol asfalt.

https://www.google.com/maps/@48.381981, ... 312!8i6656
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 112
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 25. Aug 2018 12:38

vlastne my to zadĺženie zvyšujeme aj teraz. až dopadneme ako Gréci, tak ďakujem pekne. tí vraj budú musieť hospodáriť akože s predbytkom 40 rokov.


https://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table ... 0&plugin=1

to je zase strasenie, grecko je extremny priklad. co tak rakusko, ma vyrazne vyssi dlh ako Sk a rakusky stat si aj tak moze dovolit daleko vacsie vydavky. nizky dlh neznamena automaticky vyssiu zivotnu uroven ani bohatsi stat vid rumunsko, bulharsko alebo pobaltie. je to fajn vychodiskova situacia ale to je asi tak vsetko.

https://banky.sk/slovaci-su-stale-chudo ... europanov/

toto je horsie ako nejaky dlh/hdp

ked je infrastruktura je vacsi predpoklad ze ludia budu mat pracu, cize budu mat prijem, uspory a potom nebude az taky problem zadlzit sa. cize budovat ju treba aj na to aby napojila uzemia s co najvacsim poctom obyvatelov.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 112
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod nevo83 » 25. Aug 2018 13:43

inak niekto by uz NDS mohol posepnut ze by si mohli zaktualizovat svoju stranku a stavy priprav.../rozdelenie R2 pri KE, R2 krivan-lovinobana atd/ neverim, ze vsetko ostatne stoji v procese ako to bolo pred 3r... :)

Devil: LC-RS podla mna je, mnozstvo divokej zvery, plus stav vozovky tam by to fakt mohol byt 1/2profil

Co sa tyka D1: Dargov -MI /30km/ si myslim ze by cena na vystavby nemusela byt vysoka, kedze sa jedna len o rovinu bez neakych extra mostov /napadaju ma max 2/ a regionu by to vyrazne pomohlo.
Tunel Dargov - myslim na dlhe obdovie vobec netreba aj ked vystavba by bola len cca 1800m
nevo83
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 536
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod devil » 25. Aug 2018 15:30

tunel dargov ma mat len nieco cez 1 km. oba useky su zvladnutelne z fondov po 2020.

LC-RS treba na velkej casti vymenit povrch, urobit odbocenie na kalinovo, pri motoreste treti pruh.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 112
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod rexino » 25. Aug 2018 20:21

Aj keď tomu regiónu by som tú D1 doprial, tak momentálne tam intenzity na to bohužiaľ nie sú a stačí trocha zainvestovať do reko jednotky.
Eurofondy po 2021 by som smeroval hlavne do D3, R2, R3 a R4. Tuším som počul niečo také, že po novom si budú môcť do prerozdelenia eurofondov viac povedať samotné štáty. A u nás sú oveľa viac ako dialnice momentálne zanedbávané železnice a jednotky.
rexino
diskutujúci
 
Príspevky: 141
Obrázky: 2
Založený: 16. Júl 2017 19:05
Bydlisko: PO

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Vlados » 25. Aug 2018 21:08

Predpokladám, že to D1 išlo k predchádzajúcemu príspevku. Vidno, že to tam nepoznáš. Od Pozdošoviec po Michaľovce je denne súvislá kolóna...
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Yoggy52 » 25. Aug 2018 21:14

Tak ale to, ze je tam kruhac dialnica nevyriesi :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Vlados » 25. Aug 2018 21:27

kolóna nie je vďaka kruháču ale tým že je tam tých vozidiel celkom dosť. a nebola by to diaľnica len "rýchlostná cesta" (diaľnica v polprofile) ;)
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod rexino » 25. Aug 2018 21:38

Áno, situáciu tam nepoznám, riadim sa len podľa čísel. Ono ak nezvláda 10 000 intenzity jednotka, tak je na mieste hlavne riešenie samotnej jednotky. Samozrejme preložky a iné riešenia nemusia byť vždy to najvýhodnejšie, takže niekedy sa fakt oplatí stavať diaľnicu. Pri vyhodnocovaní ďalších projektov by sa ale malo vyhodnocovať podľa jasne nastavených kritérií. Hlavné čísla by mali byť samozrejme intenzity, ale aj priepustnosť priľahlej cesty, zástavba v mieste danej cesty a cena možnej preložky. Momentálne sa ale bohužiaľ priority nastavujú podľa toho, aká strana riadi ministerstvo.
rexino
diskutujúci
 
Príspevky: 141
Obrázky: 2
Založený: 16. Júl 2017 19:05
Bydlisko: PO

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Yoggy52 » 25. Aug 2018 21:42

No praveze tych vozidiel tam nie je celkom dost (co sa tyka intenzit) Nemiesaj pojmy, bude to maximalne dialnica v polprofile, nie rychlostna cesta :roll: Sice intenzity tam nie su az take strasne, problem tam robia ale kruhace, vlastne cele Michalovce su poprekruhovacovane :roll: a da sa povedat, ze ked sa oddeli tranzit, tak situacia sa zlepsi, ale ten privadzac tu situaciu vobec nezlepsi, ked bude ustit len par metrov od tohto problemoveho kruhacu :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Yoggy52 » 25. Aug 2018 21:48

Inak podla mna by bolo lepsie riesenie spravit Privadzac po usti rieky Laborec, kde by sa spravila MUK s uzhorodskou do mesta a privadzac by pokracoval na II/582, kde by mohla byt tiez MUK cca ne mieste blizko Konecnej ulice. :)
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod jarino » 26. Aug 2018 17:47

devil napísal:inac su to naozaj dobre priority. most by mal snazit urychlit aj obchvat KA a siah.

DrX, suvisle po tornalu zatial asi tazko, LC-RS mi nepripada problematicka okrem velmi zhorseneho povrchu...

Čo také chýba KE kraju, aby si to zaslúžilo pozornosť MDV SR a NDS? Skús byť konkrétnejší.


okrem sorosky bidovce-dargov-pozdisovce. tam naozaj plati ze intenzity su nizsie lebo tam skapal pes. a daleko vacsie okresy ako od PO na sever popri R4 alebo na gemeri ci kysuciach. a kedze bude M30 uz neplati ze bez dokoncenia BA-KE nema zmysel....

Na projekčnú prípravu obchvatu Krupiny prebieha aktuálne VO. 8.8.2018 mali byť otvárané obálky. Šahy zatiaľ nič.
O Soroške sa už debatovalo dosť.
Bidovce - Dargov - Pozdišovce nemá ukončený proces EIA. Štúdia realizovateľnosti odporúča realizáciu po roku 2030, takže to je viac-menej bez nátlaku verejnosti odpísané na realizáciu v najbližších rokoch. Neviem, ako prišli k roku 2030...
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 878
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod nevo83 » 26. Aug 2018 18:05

jarino: kedze na vychode nic nie je... tak ani cesty nam netreba... Hlavne ze SMER je najsilnejsi na vychode prave v Michalovskom okrese...
nevo83
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 536
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod i15 » 26. Aug 2018 20:57

Okres Michalovce mal v roku 2016 volebnú účasť 43%, to je najmenej zo všetkých okresov na SK. Indikuje to skôr to, že veľa ľudí z okresu neverí nikomu, lebo všetci na nich se**
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Jano1 » 02. Sep 2018 15:29

Velkolepe plany z roku 2014:
Strategický plán rozvoja dopravnej infraštruktúry SR do roku 2020
http://www.ssc.sk/files/documents/rozvoj_cestnej_siete/strategicky_plan.pdf

vystavba str. 154
projektova dokumentacia str.157
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 17. Máj 2013 11:00

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod DrX » 12. Sep 2018 12:01

Aktualne plany do r. 2030 dnes schvalene vladou ( http://www.rokovania.sk/Rokovanie.aspx/ ... rial=27703 , https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... roku-2030/ ). Vyberam info tykajuce sa Cestnej dopravy:

Súčasný stav
Cestná infraštruktúra SR pozostáva z diaľnic, rýchlostných ciest, ciest I., II. a III. triedy, ktoré tvoria cestnú sieť a z miestnych a účelových komunikácií. Cestná sieť však nezodpovedá nárokom a potrebám spoločnosti, predovšetkým z hľadiska dobudovania kľúčových úsekov a zaostávania údržby existujúcich ciest a stavebných objektov. Na Slovensku pokračuje trend nárastu osobnej a nákladnej automobilovej dopravy s negatívnymi dopadmi na plynulosť a bezpečnosť dopravy, na životné prostredie a zdravie obyvateľov.
Prioritou MDV SR je dostavba diaľnice D1 v úseku Žilina – Košice a diaľnice D3 v úseku Žilina – štátna hranica SK/PL. K ďalším prioritám patrí príprava a výstavba rýchlostnej cesty R3/R1, rýchlostnej cesty R4 v smere Prešov – štátna hranica SK/PL a vybraných úsekov rýchlostnej cesty R2 . Investičné náklady na realizáciu vyššie uvedených priorít v období 2018 – 2030 sa odhadujú na viac ako 12 mld. eur.
Technický stav diaľnic a rýchlostných ciest je relatívne dobrý. Naopak, podstatná časť ciest I., II. a III. triedy je v zlom a nevyhovujúcom stave.
Z vyhodnotenia hlavných prehliadok ciest I. triedy v správe Slovenskej správy ciest (vykonané v roku 2017) vyplýva, že 1 275 km (39,4 %) ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave. Z toho havarijný stav predstavuje 227 km (7,0 %). Celkový investičný dlh opráv existujúcich cestných úsekov sa odhaduje na cca. 800 mil. eur.

Želaný stav v roku 2030
Do roku 2030 bude potrebné dobudovať kľúčové úseky diaľnic a rýchlostných ciest zahrnutých v rámci základnej siete TEN-T. Prioritou bude dobudovať diaľnicu D1 v úseku Žilina – Košice, diaľnicu D3, stredoslovenské prepojenie diaľnice D1 s rýchlostnou cestou R1 (alt. R3/R1) a vybrané úseky na R4 a R2. Zároveň bude potrebné vybudovať cestné obchvaty miest s najväčšími kongesciami, predovšetkým okresných miest. Rovnako je nevyhnutné podstatne vylepšiť stav úsekov existujúcej siete, hlavne havarijných úsekov ciest I. triedy a mostov, ako alternatívnych trás k sieti diaľnic a rýchlostných ciest.
V spolupráci s MH SR sa budú realizovať opatrenia Národnej politiky zavádzania infraštruktúry alternatívnych palív a Národného politického rámca pre rozvoj trhu s alternatívnymi palivami s cieľom znížiť negatívne environmentálne a socioekono¬mické vplyvy dopravy.
Bude nevyhnutné zabezpečiť zníženie negatívnych dopadov osobnej a nákladnej automobilovej dopravy na životné prostredie a zdravie obyvateľov prostredníctvom zvýšenej efektivity využívania zdrojov a prijímaním čistých a ekologických technológií a priemyselných procesov, vrátane nízkoemisných a bezemisných foriem dopravy (LNG, CNG a pod.), ktoré naznačujú prechod smerom k elektromobilite a autonómnym a prepojeným vozidlám.


Kľúčové projekty na dosiahnutie želaného stavu

Cestná doprava: Dobudujú sa úseky diaľnice D1 v Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji: Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka (427 mil. eur), Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala (491 mil. eur), Turany – Hubová (945 mil. eur), Hubová – Ivachnová (227 mil. eur), Prešov západ – Prešov juh (356 mil. eur) a Budimír – Bidovce (236 mil. eur). Na diaľnici D3 budú dobudované úseky Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto (412 mil. eur), Kysucké Nové Mesto – Oščadnica (310 mil. eur) a Čadca, Bukov – Svrčinovec (286 mil. eur, len stavebné práce). Na rýchlostnej ceste R4 sa vybudujú úseky Prešov, západ – Kapušany (severný obchvat mesta Prešov, len 1. etapa: 221mil. eur) a na rýchlostnej ceste R2 úsek Košice, Šaca – Košické Olšany (400 mil. eur), R2 Kriváň – Mýtna (124 mil. eur), R2 Mýtna – Lovinobaňa (235 mil. eur), R2 Zacharovce – Bátka (91 mil. eur), R2 Bátka – Figa (73 mil. eur), R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou (304 mil. eur).
Na skrátenie vzájomnej časovej dostupnosti miest a regiónov Slovenskej republiky je potrebné budovanie obchvatov a preložiek ciest I. triedy, najmä v úsekoch s nevyhovujúcimi technickými a kapacitnými parametrami a tam, kde sa neuvažuje s trasovaním ťahov TEN-T (napr. cesty I. triedy I/51, I/64, I/66, I/68, I/74, I/75, I/76, I/79) . Prioritné konkrétne úseky ciest I. triedy budú stanovené na základe štúdií uskutočniteľnosti.
Náklady na údržbu a opravy cestných úsekov budú tvoriť nevyhnutnú súčasť alokovaných rozpočtov, aby nedochádzalo k nadmernému zhoršovaniu stavu cestnej infraštruktúry.
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 08. Feb 2005 20:45
Bydlisko: KE

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod Yoggy52 » 12. Sep 2018 20:18

Nic moc teda :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: Plány diaľnic a RK do budúcnosti

Odoslaťod nevo83 » 12. Sep 2018 20:54

presne nic moc 3/4 sa uz bud stavia alebo tendruje... nevraviac ze obchvat KE sa musi urobit /EU peniaze/ a o Soroske sa basni uz minimalne 5r...
Taky vseobecny blabol...
nevo83
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 536
Založený: 22. Mar 2017 19:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: milan_KM a 4 hostí.