od lostrail » 18. Sep 2018 13:45
Tak zas argument, ze ked sa uz ma razit tunel, nech sa razi 2+2, nie je az tak uplne mimo. Tiez sa priklanam k nazoru, ze by sa mala skapacitnit existujuca cesta povedzme na 2+2, ako vrtat do kopcov (namiesto toho potiahnut radsej Turciansku R3) a ak uz vrtat, tak na plny profil, lebo ak by sa mala vrtat neskor, skutocne sa taky tunel predrazi. Branisko funguje ako funguje, ale urcite by som to nepovazoval za standard alebo nedajboze za vyhovujuci stav. Skor, ci neskor tam ta druha rura bude musiet pribudnut a popri tom sa bude musiet zmodernizovat aj ta prva. V pohode to bude stat raz tolko, ako keby sa to stavalo naraz dvojrurove. Druha vec je, ze Donovaly su naozaj past na oko najma, ked taka R3 ma trasovanie ovela vyhodnejsie (tie rury by tam boli urcite kratsie).