Moderátor: Moderátori
nevo83 napísal:barbar,
-mestsky variant - že tento variant vytvorí vizuálnu a fyzickú bariéru v urbanizovanom prostredí a vyskytne sa aj zvýšená hluková záťaž.
- dalsia vec kt sa tam pise NDS by musela budovat navyse aj cesty a veci, kt ma budovat mesto....
Tento rozdiel kt sa bavime sa da pouzit na vystavbu useku Batka-Figa
Plus si nemyslim ze NDS ma suplovat veci teda vystavbu za mesto ZV, to nech na to pouzije svoje financne prostriedky a EU fondy.
relatívne rýchlo by sme mohli rozšíriť najviac vyťažený úsek - peáž I/16 s I/66
Vlados napísal:chýba odbočovací pruh na BB, t.j. most cez Hron
Wza0S napísal:Príprava výstavby úseku rýchlostnej cesty R2 Zvolen západ - Zvolen východ v dĺžke takmer 11 kilometrov je v štádiu verejného obstarávania na dokumentáciu pre územné rozhodnutie stavby. Predmetom tendra je podľa Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) severný variant trasy na základe záverov štúdie realizovateľnosti spracovanej v marci 2017. (sme.sk - Na obchvat Zvolena robí diaľničná tender pre územné rozhodnutie)
DrX napísal:Super sprava. Dufajme, ze sa to pohne dalej. ZV ma velky podiel tranzitnej dopravy, tak bude iba dobre ked ta pojde mimo mesto. Ked je niekde zbytocny obchvat okolo mesta, tak skor v BA a KE, kde je drviva vacsina dopravy cielova (resp, realne ten obchvat budu zaplnat miestni zo satelitov, a nie tranzit).
vladik67 napísal:DrX v tom s Tebou nesúhlasím. Nie všetka doprava je cieľova ako v BA a že je dosatočne nevyužitý obchvat Košíc? Asi si to myslel ironicky vzhľadom k častému prekladaniu termínov výstavby D1/R2 Budimír-Šaca. Ak myslíš súčastný vnútorny obchvat cez mesto s nie málo početnými semafórmi, tak je jazda na ňom úplná katastrofálna, najmä v čase špičiek a vetvy v smere z D1 na juh do Barce sú preplnené aj tranzitujúcimi kamionmi a častou nehodovosťou nedisciplinovanými vodičmi obmedzujúcimi svojou jazdou kamiony v pravom pruhu (keď tesne pred čelo kamiona sa vsúvaju do pravého puhu OA bez ohľadu na ich krátky čas reakcie vodiča viactonového vozidla). Vnútorný obchvat sa čiastočne odľahči výstavbou R2 Košické Olšany - Košice Šaca, ktorý bude tiež dostatočne vyťažený dostavbou M30 s pokračovaním na PL, ale dovtedy v meste stúpne ako miestná doprava, tak aj cieľová, keďže juh Košíc je zväčša priemyselná zona (cela ľava strana obchvatu od D1 s pokračovaním na Krásnu, ale aj Barcu). Zabudol si, že U.S-Steel Košice je presne na opačnej strane od D1 a aj to je problém, ktorý v súčastnosti zahlcuje cesty subdodávateľmi či už pre nich alebo priemyselý park Kechnec a o plánovanej Haniske, ak sa vôbec zrealizuje ani radšej nespomínať.
Na margo nového nicku DR.DX len toľko, už si prekuknutý pod starým nickom, tak si si založil nový ? Alebo si ho založil nato, aby si tu osočoval svojími vstupmi diskutujúcich? Zo štyroch dva príspevky s .....???
Jano1 napísal:Stabilizovat hlboky zarez moze byt drahsie nez to vykopat, zabetonovat tunel a zasypat. Zavisi to od hlbky a terenu, ale ked je zarez vedeny vo svahu a je hlboky 17 m, tak hlbeny tunel bude pravdepodobne lacnejsi. Ale ked rozkaz bude "bez tunela", tak to bude bez tunela, lebo sa to da.
DrX napísal:Dufajme, ze bez tunela. To bude okrem ineho znmenat bez kazdorocnych odstavok, tak ako na tych 10 tuneloch na naokolo blizsie.
Teoreticky to moze byt drahsie. Ale teoreticky je mozne vsetko. Prakticky urcite vykopat a zastabilizovat svah bude v pohode. A tipujem, ze aj nejaky ekodukt tam naplanuju, tak ani s tym nebude problem.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.