Moderátor: Moderátori
Pravda.sk napísal:Preprava osôb možná nebude.
DrX napísal:Je rozdiel, ci sa dopravne stavby planuju vo Viedni alebo v Ziline. Ked v Ziline, tak vysledok je ako nasa D1. Ked vo Viedni, tak vysledok je funkcna dialnicna siet, ktora si na svoj rozvoj vie zarabat sama. A rovnako to je/moze byt aj so zeleznicou.
ELZ napísal:Ako je pekne sa ohanat CnT a jej "neotrasitelnym" postavenim a nasim ryzovanim z toho, ale pojde len cisto o obchodne zaujmy, o ktorych nerozhodujeme. Naco prekladat tovar viackrat, to len spomaluje a predrazuje prepravu. Bude sa tlacit na riesenie s minimalnymi prepravnymi a casovymi nakladmi a ked to nepojde cez SR, pojde to cez Madarsko. CnT nie je nenahraditelna. Iste je, ze s niekym sa budu musiet dohodnut - a tu treba nieco rozumne vyjednat.
opäť minister rieši svoj región...
Co sa tyka uzla v BA, tak praveze spravilo sa vela: Figel zastavil nezmyselnu filialku, cim usetril 500mil EUR, ktore by inak skoncili na nepouzitelnej megalomanii. Ked nieco treba riesit v BA, tak je to poriadne prepojenie na VIE, hlavne pre ICcka. Je trapas, ze IC prejde KE-BA za 4h35 a potom BA-VIE mu trva hodinu a pol. Ak by bol vo VIE za 1/2hod, a ak by do VIE sli vsetky styri, tak to dostupnosti SK pomohlo najviac.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.