Moderátor: Moderátori
garip napísal:bohuzial, to uz nie je pravda a dalsi rok necakajte, ze sa zacne razit od zapadu, jednak este nie su vybavene vsetky povolenia ...
Do kolko metrov mozu razit od vychodneho portalu?
garip napísal:udaje mam bohuzial z minuleho mesiaca:
STR (26.9.) - 358 m
JTR (20.9.) - 396.5 m
tieto udaje platia pre kalotu.
Lorenc napísal:garip napísal:bohuzial, to uz nie je pravda a dalsi rok necakajte, ze sa zacne razit od zapadu, jednak este nie su vybavene vsetky povolenia ...
Mali na to času až až. Projekt na DUR na dlhší tunel som videl už v 2015. Tak skeptický by som nebol, ale ani optimistický ako uvádzajú 6/19 tak 9/19 by mohli začať raziť odhadujem. V tom čase by mohli byť v polovici razenia týmto tempom.Do kolko metrov mozu razit od vychodneho portalu?
Aj celé to môžu vyraziť, keď im to bude dlho trvať s projektom. (trvalo by to cca 2,5 roka) Ibaže by ich obmedzili Hrboltovci s dakým odklonením trasy v druhom kilometri. Som si takmer na 100% istý, že bude poslankyňou tá istá pani. Nemá totiž zásadného protikandidáta.
nemas pravdu Lorenc, zatial maju z vychodneho portalu povolene razit tunel ako geologicku ulohu len do urcitych metrov, aby mohli pokracovat dalej, potrebuju dalsie povolenia...
braino.swk napísal:Len pre info .. dňa 31.10.2018 boli na zasadaní MsZ v Ružomberku schválené zmeny a doplnky k Územnému plánu mesta (zmena trasy dialnice) a teda môže začať územné konanie.
Viktorius napísal:Tunel Presov je ina kava. Cely ten usek mozu vyhlasit za mega rychlu stavbu v celej historii SR.
Vlados napísal:Dlhšie mosty sú drahšie než násypy, aj v cene stavby aj pri prevádke (pri prevádzke je ten rozdiel ešte väčší). Niektoré mosty mohli byť kratšie a neboli by potrebné ani vysoké násypy, ak by sme nechceli diaľnicu rovnú ako zrkadlo. Vôbec nevyužívame možnosti klesania a stúpania, aj keď dnešné vozidlá nemajú problém s výkonom... a potom že máme drahé diaľnice.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.