Moderátor: Moderátori
Dendik napísal:ta pozyvam na sidlisko sekcov-obytna zona aby si tu prisiel byvat aspon na jeden den a povinne by som
ti dal manualne pocitat vsetky RU,EE, LV, LT,FIN, UA, PL, BY, HU, RO, SRB, SI, BG, TUR a slovenske kamiony
devil napísal:bozemoj zase ta mapka ma dokazovat akoze co ? taku mapku ti nakreslim po E77 kde poctom obyatelom, priemyslom, sluzbami krakow prekryje rzesov a vsetko naokolo a na BP prekryje niekolkonasobne cele SV madarsko s miskolcom aj debrecinom. mate siroko daleko jediny prechod do polska pre ND a mate tam cez 1500 kamionov. tak sa netvar ze tadial chodi cele polsko.Dovolím si upozorniť, že D1 a polovičný profil v úseku Poprad - Prešov je veľmi zlý príklad. O tejto koncepcií sa síce veľa hovorilo hlavne v nultých rokoch, reálne to ale dopadlo celkom inak. Ak opomenieme Branisko tak na Spiši v polovičnom profile boli rozostavané iba dva úseky a to cca.5km Jablonov - Studenec, ke bola výstavba druhého profilu zahájená prakticky ihneď po dokončení prvého profilu, druhým úsekom je Poprad/Východ - Jánovce, cca. 11km, kde bola dostavba druhého profilu zahájená pokiaĺ si spomínam správne ešte počas výstavby prvého profilu.
super, potom neexistuje priklad kde postavili poloprofil a za 1-2 ci 3 roky prisli na to ze bol treba plny. to ze tento usek by sa staval s pripravou na plny profil beriem ako samozrejmost. ale je to vasa vec, nielenze nebudu MK vo vnutri mesta ale znizujete si sancu aj na kapusany-lipniky.
svaco napísal:Tiež si myslím, že príspevky typu J-V obchvat Prešova by bolo potrebné rovno mazať, pretože je to už dlhšiu dobu OFF-TOPIC, jednoducho 1+1 = 2 a nemá zmysel rozoberať aké by to bolo, keby to bolo 3, 4 alebo iný výsledok.
devil napísal:jednoducho nemate argumenty ze preco treba pre 6.000 aut postavit plny profil.
devil napísal:kuzmoviny ma nezaujimaju. vy dvaja co ste tu 10 minut s registraciou sa ukludnite, takto sa zhovarajte so svojimi sukmenovcami v krcme.
jednoducho nemate argumenty ze preco treba pre 6.000 aut postavit plny profil.
Prečo mazať? Stačí jednoducho nereagovať. Dnes máme prerazené Višňové a stále sa nájdu ľudia, ktorí tvrdia, že sa má D1 okolo ZA zrušiť a namiesto toho stavať cez Donovaly Nech si tvrdia
Vies co znamena slovo potencional?
vtip je v tom ze tie argumenty nie su ani na R2.
co sa tyka severneho obchvatu tak druha cast obsahuje tunel a ten sa de fakto neoplati stavat na polovicny profil lebo to dopadne ako branisko alebo horelica...neskor bude potrebne ich bud rozsirit alebo tam bude dost husta premavka na dva pruhy.
polprofilom velmi neverim v takychto terenoch. este nieco take ako je R2 pri BN, RS ok. ale tu neviem. tie intenzity mozu kludne skakat zo dna na den raz tam bude 6000 druhy den 12 000, treri zas 6K. je to dost strielanie od pasa.
devil napísal:a ty vies co znamenaju umrtvene peniaze ? ze ci bude plny alebo polovicny profil nijako neovplyvni prichod investorov ani to kolko obyvatelov bude mat pristup na dialnicu. R2 po LC priamo napoji okresy LC, PT (100 k obyvatelov) a priblizi RC na pol hodiny od RS a blizkeho okolia (30 k obyvatelov). keby som mal vybrat co stavat na vychode tak jednoznacne KE-MI lebo to je este nasobne viac obyvatelov.
devil napísal:a ty vies co znamenaju umrtvene peniaze ? ze ci bude plny alebo polovicny profil nijako neovplyvni prichod investorov ani to kolko obyvatelov bude mat pristup na dialnicu. R2 po LC priamo napoji okresy LC, PT (100 k obyvatelov) a priblizi RC na pol hodiny od RS a blizkeho okolia (30 k obyvatelov). keby som mal vybrat co stavat na vychode tak jednoznacne KE-MI lebo to je este nasobne viac obyvatelov.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.