1mmortal2 napísal:Rychlost 120. To muzu len nase zeleznice vymysliet
Keď si pomyslím, že im prišiel ako skvelý nápad staviať BA - ZA - KE max 160km/h namiesto 200km/h, ZA - CA št. hr. 120/140km/h namiesto 160km/h, tak ma to ani nešokuje.
Moderátor: Moderátori
1mmortal2 napísal:Rychlost 120. To muzu len nase zeleznice vymysliet
aquila napísal:to je ciel pre nove obdobie. ale nasi nemaju gule. chcu len preprat prachy, to je cele
frostbite napísal:inak dalsia dobra sprava, nove erofondy su na ceste, tak treba dat hlavne na D3-dokoncenie a samozrejme na usek Turany-Hubova, nieco na juznu R2 a taktiez druhu polovicu na zeleznice na 200km/h ,hlavne tam treba normalnych ludi a vypoklonkovat smer a dalsich zahnitych sudruhov z vedenia zeleznic poslat kadelahsie https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... ionov-eur/
pohodak napísal:z toho co nam pride z EU
Podstata a jeden z možných dôvodov je opísaný tu https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 60#p215760:Lorenc napísal:••• Regiojet sa osvedcil na Ba-DS-Komárno. Aspoň to pretalo marazmus ŽSSK, keď počty cestujúcich stúpli na tejto trati 5 násobne. ... .
Ďalšie dôvody: málo, až minimum, pracovných príležitostí alebo/zároveň slabšie platy oproti BA a jej okoliu.p215760 napísal:... Nárastu cestovania na trati BA - KN a späť (ja osobne radšej cestujem vlakom) pomohlo i odstránenie súpera, autobusovej prepravy, aj s dampingovými cenami cestovného zo začiatku. Teraz už nie sú ani niektoré "zľavy" mimo špičiek, ako i počas pracovného voľna a sviatkov.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.