Moderátor: Moderátori
frostbite napísal:No vidíte juraj1 je ďalší čo so mnou súhlasí a čo súhlasí de-facto aj s Ersekom aj Hlubockym a to že je nutné modernizovať už rovno 200km/h aj za cenu mierne vyšších nákladov inak to vážne nemá žiaden význam, na 160 km/h iba v nevyhnutných prípadoch a úsekoch kde samotný reliéf a povrch neumožní jednoducho vyššiu rýchlosť. Inak tu nie je o čom a podobne by takto mal byť postupne prebudovaný a zároveň aj zelektrifikovaný+zdvojkoľajnený taktiež aj juh resp južná trasa.
A súhlasím aj s VRT ak, tak do budúcna určite už 300+
Mňa by len zaujímalo, čo chcete po tej VRT voziť - resp. kade a kde. Pretože čisto BA - KE (len BA a len KE) asi nebude tak strašne worth it.
Lorenc napísal:Ide o to nakreslit trasovanie alebo si ho predstavit. Jedina realna rovina je v madarsku. Ak by vlak bol z ba v budapesti za hodinu a z budapesti v kosiciach za dalsiu tak by to bolo teoreticky v intencii PK vizie. I ked ten vlak by musel ist 350 km/h.
fh napísal:PK už ti to tu napísal Bager3, porovnávaj Čínu a EU a nie Čínu a Slovensko, aj čo sa týka vzdialeností pre VRT aj aglomerácií ktoré VRT má spájať, potom sa je o čom baviť. Ak sa vidíš ako vizionár odtrhnutý od reality ktorý posúva ľudstvo svojimi nápadmi vpred, tak faktom je iba tá časť tvojho výroku že si len odtrhnutý od reality.
PK napísal:No realne by bolo previezt tak 10.000 ludi denne po jednokolajovej. Pri cene listka 20E to mas trzby na urovni 70 milionov rocne. Navratnost nad 50 rokov. Myslim, ze to nie je o nic horsie ako u dialnic.
Lorenc napísal: Kazdym tunelom rastie jedna firma
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.