Moderátor: Moderátori
PK napísal:Vies kolko tisic slovakov dochadza pracovat na zapad, Nemecko, Holandsko a pod. z ? Myslis, ze by pre nich nebola motivacia skratit si cestu o 3h?
Vlados napísal:Tie piliere nie sú zatĺkané do zeme, t.j. potrebuješ ich vŕtať a debniť. Zásobovanie po postavenej trati je tiež len na ako nakoľko nebude všetko pre postavenie estakády transportovať 10tky km po estakáde. Takto by sme vedeli stavať aj diaľnice, len by ich cena bola 5x vyššia oproti stávajúcej.
Tak kde neprší tam nič nerastie...
A s tými koľajnicami priamo na betóne si to pekne zabil. Asi si nikdy nevidel "rez" VRT. Balast to robíš ty Rád by som tvoj optimizmus
asdf napísal:PK: Ešte raz. S pylónmi nie je problém, pokiaľ sú najbližšie domy viac než kilometer. Čo sa stane, až sa tie pylóny vydajú bližšie, viď napr. prejednávanie D1 cez Považskú Bystricu alebo prejednávanie takmer každého mimoúrovňového kríženia na trase Považskej železnice. U nás tadeto cesta fakt nevedie. Železnica musí byť buď na zemi, alebo pod zemou, zdvíhanie je priechodzie len veľmi, veľmi lokálne.
Jonathan napísal:Neviem, ci by sme sa mali inspirovat prave v Cine
Rychlostne trate sa stavaju aj v DE a tiez nie su nadseni z toho, ze utopili eura v projekte s otaznou navratnostou.
https://www.dw.com/en/unfair-competitio ... a-41716660
fh napísal:PK neviem prečo by sa mal mazať môj príspevok len preto že sa ti nepáči a interpretuješ ho na úrovni zlostného decka ktorému berú obľúbenú čínsku hračku. Sám si potvrdil že tvoja trasa nie je určená slovákom ale len pre KE a okolie a tyzdnovkarov.
Jonathan napísal:Neviem, ci by sme sa mali inspirovat prave v Cine
Rychlostne trate sa stavaju aj v DE a tiez nie su nadseni z toho, ze utopili eura v projekte s otaznou navratnostou.
https://www.dw.com/en/unfair-competitio ... a-41716660
fh napísal:Sú ale ty chceš tú trať do hlavného mesta len pre nich, od začiatku to tu jasne píšeš. Ostatní sa vám na to majú poskladať že. Jedna severom nech to máte do Tatier a ČR tiež rýchlo a druhá bez zastávky do Bratislavy ťa ňe, veď nie ste žiadni trochári a na ostatných kašľať.
PK napísal:Toto co som pisal je jednoducho pragmaticke zhodnotenie situacie co by bolo pre Slovensko ako stat vyhodne
PK napísal: Toto co som pisal je jednoducho pragmaticke zhodnotenie situacie co by bolo pre Slovensko ako stat vyhodne.
Hlavným prínosom modernizácie je to, že sa tá trať ešte nerozpadla. Treba si uvedomiť, že celá Považská železnica v roku 1996 bola "naleštený prd" ktorý naleštili tým, že naň namontovali trolejové vedenie. Všetko ostatné bolo neskonale nielen morálne zastaralé, ale aj po životnosti. O takých veciach, že z Bratislavy bola prvá stanica s podchodom a ostrovnými nástupišťami v Trnave (a to ešte smrdela novotou), potom v Trenčíne, potom (vďaka podpore priemyslu) v Dubnici a Považskej Bystrici, a potom až Žilina. Dúfam, že som na nič nezabudol. Ostatne tým, že sa za celé tie roky podarilo "zafinancovať" len dve trate, je na zbytku siete vidieť, s čím by sa tá trať potýkala, keby k tomu nedošlo.
PK napísal:Aky je problem mat na viaduktoch protihlukovky tam kde to je treba? Bratislava - Sahy sa da trat spravit velmi blizko priamej tak, ze by menej ako 1km isla k dedinam naozaj vynimocne. U nas tadeto cesta nevedie nie kvoli tomu, ze by sa to nedalo, ale kvoli zbytocnej byrokracii. Ini ukazali, ze sa to da a ze zeleznica naozaj musi ist nad zemou aby to fungovalo.
teraz su podchody v kazdej dedine nech sa grafitaci potesia ....
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.