Moderátor: Moderátori
Územie na juh od Lučenca bude mať priame napojenie na R2. Sčítanie z roku 2015 hovorí o intenzitách 1800 áut/24h. Teda podobne ako devilove nenávidené Skalité.
To jasne ukazuje na nepotrebnosť rýchlostného prepojenia v tejto trase. Kde na rozdiel od Skalitého sa nepredpokladá masívny presun dopravy po dobudovaní ťahu na opačnej strane(tj zo Svrčinovca na Skalité po dobudovaní S1), keď dokocna R21 na Maďarskej strane stojí v celkom slušnej dĺžke.
myslim okrem ineho aj dva dvojrurove tunely na obchvate Wegierskej Gorky, ake nebude mat Soroska este desiatky rokov ak vobec https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/28173/Og ... za-Milowka
opat Ta upozornujem, ze Tvoja zosmiesnujuca komunikacia nepatri na toto forum. Ako moderator by si to mohol vediet. Tesim sa na dalsie Tvoje slusne prispevky.
I tam sú len 2 možnosti, preto som tamrastislav5 napísal:Moze byt, ale mala by to byt nova anketa, lebo niektori, co uz hlasovali, by si mozno vybrali doplnenu moznost, ktora vtedy nebola k dispozicii (a teraz uz hlasovat nemozu).
Inak hlasovat sa da aj vo vlakne R3 vs. E77 https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=48&t=19811 , kde 72% hlasujucich uprednostnuje Sturovo pred Sahami.
toto napísal:Hlasujem za možnosť 3: ••• - MT - TR - HA - ZH - HB - LV - (R3xR7) - SH - št. hr. SK/H ••• lebo → ••• M2 - BP - •••) a úspora 1 dlhého dunajského mosta.
(Ani Štúrovo [ST] - LV - ZH - TR - MT nie je zlé riešenie, ak by bola M10 alebo M11, čo nemožno povedať o Via KA, hoci s M2, ale tu by bol obtiažny terén a väčšia dĺžka oproti riešeniu 3. A načo si, s prepáčením, ešte viac doondiť, zohyzdiť krajinu.) (https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=48&t=19811&view=viewpoll#p161120)
devil napísal:poliaci na kt. sa tak rad odvolavate stavaju dialnice a stavaju ich aj pre regionalny rozvoj (tak ako vsade vo vyspelej europe). a to su suvisle tahy a stovky km.
devil napísal:poliaci na kt. sa tak rad odvolavate stavaju dialnice a stavaju ich aj pre regionalny rozvoj (tak ako vsade vo vyspelej europe). a to su suvisle tahy a stovky km.
devil napísal:toto je prezentacia a nie platny zoznam planovanych D/RC.
Na trase juznej R3 je az na 22 km intenzita len 3,2-3,8 tisic v./24h, na dalsich 12 km 4,1-4,2 tisic v./24h, na dalsich 10 km 5049 v./24h, teda z 70 km I/66 ZV-hranica az na skoro 2/3 je smiesna intenzita 3-5 tisic v/24h. Okrem lokalky v Krupine a Sahach je vobec zmysluplna intenzita 8-9 tisic iba na 14 km, teda len na 20% trasy.
devil napísal:cize Vlados opat raz zavadzal "pritom maďari už neplánujú v pokračovaní M2..."
devil napísal:na trase sturovo-h. benadik su intenzity od 2 tisic do 3,5 tisic aut okrem asi 6 km h. benadik-tlmace (odbocka na II/564 ku LV) so 4-7,7 tisic autami.
do 2024 neplánujú ani pokračovanie M2 ani prípravu pokračovania M2. ukáž dokument kde píšu o pokračovaní, či už do alebo po 2024.
Je vsak preukazane, ze vystavba D/RC do blizkosti hranice pri Sturove od Budapesti (ako R11) je prioritou a je plan zacat stavat najneskor v roku 2022 podla Ministerstva narodneho rozvoja.
devil napísal:most v sturove sa ale stavat v 2022 urcite nebude. samotna R11 nie je dovod ani len na prelozky I/76.
devil napísal:na ZV-sahy obchvat sahy = napojenie na I/2.
devil napísal:aj usek od ZV kde uz teraz je 8.800 aut sa v buducnosti bude musiet riesit.
Jonathan napísal: Myslim si, ze cena tychto dvoch tunelov je vacsia ako cena mosta cez Dunaj.
Vsak to tu ani nikto netvrdi. Ale je pravdepodobne, ze sprevadzkovana madarska R11 zvysi intenzity na I/76, o kolko to bude nejdem odhadovat.
Napojenie na I/2 existuje a obchvat Sahy je planovany pre napojenie na M2, ktora v blizkosti hranice neexistuje a dlho existovat nebude. Ak by bol v roku 2015 obchvat Siah v prevadzke tak by mal smiesne intenzity okolo 2 tisic v/24h. Nemali by sme sa radsej venovat obchvatom, kde bude po sprevadzkovani intenzita aspon 5 tisic? Mame takych naozaj vela a myslim si, ze su dolezitejsie.
Tak ako napisal Jonathan 2 pomerne dlhe tunely. Teda casom sa moze pristupit k rekonstrukcii tych vytazenejsich 14 km, ktorych sucastou je aj obchvat Dobrej Nivy. Mame mnozstvo ciest kde su intenzity cez 10 tisic a bol by uspech keby sa aspon zrekonstruovali, pripadne postavili obchvaty a nie vymyslat tam RC.Je zaujimave, ze nepripustas mozmost potreby obchvatu MT, kde mimo mesta su intenzity 14-19 tisic, ale intenzity 3-5 tisic chces riesit paralelnou RC.
Juzna R3 nie je vyznamna ani z vnutrostatneho ani medzinarodneho hladiska, aby tam bolo surne nieco mimo tych 2 obchvatov (KA,Niva) robit, pretoze na skoro 2/3 trasy su intenzity 3-5 tisic.
devil napísal:nasa prihranicna R4 sa tiez musela nejako napojit tak madari postavili kratke napojenie a bolo vybavene.
devil napísal:v sahach tak ako v KA ide cela doprava rovno cez hlavne namestie.
devil napísal:myslim ze rozsirovat cestu cez neresnicku dolinu je tazko priechodne. to uz je scasti intravilan zvolena pri neresnickom potoku a kupalisku. tam nie su intenzity 3-5 tisic.
devil napísal:v MT existuje kus cesty ako 2+2 ktora kapacitne nadlho staci.
devil napísal:zaujimave je skor to ze v ZA, PO...ale aj v dalsich treba vsade velke obchvaty zato vo ZV co je medzinarodna krizovatka minimalne na urovni krajskych miest by ste tahali vsetko cez mesto
devil napísal:o nic menej vyznamna ako R6 alebo R4, skor naopak a ked susedia planuju RC tak preco nie aj my. alebo potom un block zrusit juznu R3 aj severnu R4 aj R6 a odovodnit susedom preco nechceme RC.
Na R4 aj madarska strana deklarovala, ze chce zacat stavat pokracovanie v kratkom obdobi. Kym na M2 v blizkosti hranice ziadne casove plany neexistuju. Pokial viem, tak pri Sahach je problem s chranenymi uzemiami uz pri hranici.
Cize treba postavit zapadny obchvat v dlzke 2 km, kde bude jazdit 2 tisic v/24h, tym nebude tranzit jazdit cez centrum, ale na to netreba ziadnu RC.
Ukaz miesto kde sa to neda rozsirit, aj na C11,5 vratane odbocovacich pruhov. Zrazu intravilan, ale pre vyse 20 tisic v/24h v Radoli, Budatinskej Lehote treba rozsirit na stvorpruh popri domoch.
Dookola ta ista pesnicka? R3 MT obchvat ma prebrat dopravu v smere ZA-TR aj TR-Turany a samozrejme opacne. V smere ZA-TR to ide intravilanom Vrutok a MT 9 km, ale 4 pruh je z toho len 3.7 km. A okrem toho ten obchvat by vyriesil aj Kostany nad Turcom. TR-ZA bude o 2 km dlhsia po obchvate,ale co je lepsie ist o zhruba 10% dlhsou trasou po D/RC, alebo ist 10 km v 2 mestach + obci (spolu vyse 10 km medzi znackami zaciatok/koniec obce). Tvarit sa, ze 2+2 nadlho kapacitne staci a ignorovat, ze na I/65 bolo v r.2015 na 1+1 18874 v/24h sa Ti zda samozrejme uplne v poriadku.
To uz je naozaj chore. ZV ma uz davno odklonenu dopravu ZH-BB, R2 by stat chcel stavat, ale obce na trase/pri trase tomu brania. Tym by sa vyriesili aj smery ZH-DT, BB-DT. V ZA boli v roku 2015 na hlavnych tahoch intenzity 26-38 tisic a to chces porovnavat s intenzitou 8-9 tisic???
Dookola nechapes zasadny rozdiel. R6 je na dlho vychladena a pritom CR deklaruje snahu postupne stavat useky smerujuce k nasej R6 zatial je termin rok 2030, kym nebudu blizko hranice, nemusime tam nic robit, teda R6 ostava len na papieri. Severna R4 sa nestavia, stavia sa I.etapa obchvatu PO, kde nie su ocakavane intenzity 2-3 tisic ako je to v pripade KA a Siah, ale niekolkonasobne vyssie. Polsko deklaruje, ze chce stavat Via Karpatia, ale ci sa k nasej hranici dostanu skor ako o 10 rokov neviem, avsak rok 2030 je realny. Na druhej strane najdi nejaky oficialny termin, kde by madarske ministarstvo/vlada deklarovala vystavbu M2 blizko hranice.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.