D1 Ivachnova - Važec

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Tomas PO » 06. Dec 2017 00:20

to uz asi pol roka
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 940
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod rempo » 29. Sep 2018 08:55

NDS vyhlásila súťaž na rekonštrukciu odbočovacích a pripájacích pruhov na ľavostranné a pravostranné odpočívadlá Hybe, v km 289,510 Diaľnice D1 Liptovský Hrádok Hybe, ktoré majú zabezpečiť plynulé a bezpečné dopravné napojenie odpočívadiel Hybe bez obmedzenia jazdnej rýchlosti na priebežných jazdných pruhoch, na ktorých je v súčasnosti obmedzená jazdná rýchlosť na 80 a 100 km/hod, z dôvodu nevyhovujúcich šírkových a dĺžkových parametrov jestvujúcich odbočovacích a pripájacích jazdných pruhov.
https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznameni ... &nzakazky=
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 671
Obrázky: 2129
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Tomas PO » 29. Sep 2018 10:10

neuveritelne...po kolkych rokoch obmedzeni, merani...?
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 940
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Kvík » 18. Apr 2019 22:50

Ozaj, na tie dĺžky pripájacích pruhov neexistuje žiadna (rozumná) norma, alebo na to len všetci zvysoka... to?

Dnes som sa pripájal pri Hybe z Čertovice smerom na PP (https://www.google.sk/maps/@49.0557867,19.8547479,209a,51.8y,2.13t/data=!3m1!1e3). V pravom pruhu práve šiel kamión, presne tak, ako je to aj na Google Maps. Už na tej priečke som sa rozbehol na asi 100 km/h, že ho ešte na začiatku pripájacieho pruhu bezpečne predbehnem a zaradím sa pred neho. Keby mi v poslednej sekunde nenapadlo, že na Slovensku je možné všetko a možno tam ten pripájací pruh predsa len nie je, asi by som bol vo večerných správach.

Keby som naopak spomalil (až zastal), rozbieham sa z nulovej rýchlosti a opäť priamo v pruhu. Kto toto mohol vymyslieť, prečo to tak postavili a prečo to tak stále je?
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
diskutujúci
 
Príspevky: 86
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: KE/BA

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Vlados » 19. Apr 2019 13:31

tam sa pripája do malého pruhu. žiaľ na jeho začiatku tam NA idú ešte rýchlo.
slovník moderátora tohto fóra: "Keď sa pozries do zrkadla a vidíš k.ta tak zrkadlo za to nemôže."
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod eric987 » 25. Júl 2019 07:22

Na prvy pohlad kratka a zbytocna sprava : viewtopic.php?f=35&t=24288 . V skutocnosti sa NDS konecne odhodlala k odstraneniu jedneho z obmedzeni, kvoli kratkym pripajacim / odbocovacim pruhom tu tusim bola v pravom iba 80-tka.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 93
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Pacho » 25. Júl 2019 18:50

Ono to nie je až také jednoduché. Kto pozná okolie, tak vie , že benzínku mohli postaviť výhodnejšie, na rovnom úseku a nie v stúpani. No musela sa tam postaviť, lebo pozemky mal skúpene "náš človek". Počas výstavby, museli spraviť krátke pruhy, lebo by sa stavba predražila. Teraz nastal ten správny čas a zacvaká to štát, a policajti prídu o "ryžovisko" pri meraní rýchlosti
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 66
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod garip » 29. Júl 2019 17:02

kto cestuje tymto usekom tak si urcite vsimol, ze na viacerych miestach su povyduvane odvodnovacie zlaby, ktore sa robili spolu s reko zvodidiel (akoby sa zabudlo na dilataciu). Bohuzial, kvalita ostala niekde zabudnuta.
garip
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 470
Obrázky: 96
Založený: 05. Nov 2012 10:44

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Pacho » 29. Júl 2019 17:25

to je tak, keď to robila firma bulhara, ex MV.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 66
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Pacho » 18. Dec 2019 19:08

Pri hybiach okolo OMW, sa jazdí už bez obmedzení, v oboch smeroch.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 66
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Tomas PO » 03. Jan 2020 19:12

presne tak, takze medzi PO a RK ostavaju tieto obmedzenia:
1) 100km/h - MUK Fricovce obojsmerne
2) 80km/h - Branisko obojsmerne
3) 60km/h - Branisko Levocska strana zbiehanie/rozbiehanie obojsmerne (otras, najma smer do PO)
4) 100km/h lavy pruh, 80km/h lavy pruh MUK PP-Vysoke Tatry obojsmerne
5) 100km/h lavy pruh, 80km/h lavy pruh MUK PP-zapad obojsmerne
6) 100km/h Borik obojsmerne
7) 100km/h lavy pruh, 80km/h lavy pruh odpocivadlo Velink (Podturen) - jedmosmerne smer PO

Nepocitam pre stavbne prace uzavrety most na MUK Liptovsky hradok. Ak si teda odmyslime tunely Branisko a Borik, mame 5 obmedzeni, ktore sa daju vyriesit lahko:
1) Pri menej konzervativnom pristupe sa da zrusit okamzite (pri viac konzvervativnom ponechat 100ku v lavom pruhu a v pravom bez obmedzeni).
2) Branisko
3) V smere PO zvysit na 80, v smere na LE 60ka s obmedzenim pre TIR a BUS, 80ka pre OA
4) Da zrusit okamzite
5) Da sa zrusit okamzite
6) Borik
7) Potrebne predlzit a rozsirit jeden pripajaci a jeden odbocovaci pruh

Pre uplnost vsak treba povedat, ze mozme byt radi za 130ku pri MUK Liptovsky Jan, takisto mohlo kadekoho uz napadnut znizit MPR pri MUK Liptovsky Mikulas (akoze velke intenzity), okolo Liptovskej Mary, ci na zimne obdobie okolo celeho Popradu....
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 940
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Vlados » 03. Jan 2020 19:43

8) 100km/h - tunel Šibenik obojsmerne
slovník moderátora tohto fóra: "Keď sa pozries do zrkadla a vidíš k.ta tak zrkadlo za to nemôže."
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod ELZ » 03. Jan 2020 20:01

100ky pri spominanych MUK maju svoj vyznam, lebo su tam kratke pripajacie/odpajacie pruhy. Pruhy treba predlzit, ako so to robilo na liptovskych odpocivadlach (napr. Dechtare) a potom zrusit obmedzenie.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 963
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod Tomas PO » 03. Jan 2020 20:07

Nie, dovodom je blizkost MUK Tatry a PP-zapad, ktora je mensia ako 5km. Nezmyselny dovod, zbytocna norma.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 940
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D1 Ivachnova - Važec

Odoslaťod i15 » 03. Jan 2020 21:57

4) 100km/h lavy pruh, 80km/h lavy pruh MUK PP-Vysoke Tatry obojsmerne
5) 100km/h lavy pruh, 80km/h lavy pruh MUK PP-zapad obojsmerne


tam je len 100 v pravom pruhu, ale môžeš poslať námet na dopravný inšpektorát :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: Košice

Predchádzajúca

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.