uzasne.. a nikto nic proti tomu nezmoze, doprdele kde su zakony postihy aby sa toto prestalo diat v tomto spinavom mafianskom state??? nds aj ministerstvo si proste robi z nas prdel ,dokedy toto budeme tolerovat a trpiet este pytam sa???
O Saca - Olsany by som sa fakt neobaval. Pritlacia ich deadliny eurofondov. Skor si pri tomto pristupe obavam o tie casti R2, co maju byt stavane z rozpoctu.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
Tak už asi len to, že NDS začiatkom mája odpovedala na otázky uchádzačov a je z toho 221 stranový súbor plus ďalšie upravené podklady. Je aj v záujme NDS, aby uchádzači mali dostatok času si tie veci a nezrovnalosti naštudovať a pripraviť ponuky.
hmmm... ako je možné, že vznikne 221 stranový súbor ako odpovede na otázky??? To nebol dodaný projekt, alebo výkaz??? Z podkladov jasne nevedeli uchádzači čo majú ísť stavať? Či ako to je? Ak potom je v záujme NDS, aby mali uchádzači dostatok času na naštudovanie nezrovnalostí, prečo vôbec k tomu došlo, že tam toľko nezrovnalostí bolo?
No inak sa to ani nazvat neda.. teda da , ale horsim pomenovanim.. lebo vediet ze mam UZ len 1usek, kt ,,musi,, ist a je prefinancovany z EU a viem o tom min 6r a hori mi pod zadkom je......
Na rozdiel od Krivan-Mytna a Mytna-Tomasovce, tu im na sutaz dohliada aj EU, takze musia byt opatrni. A teda radsej nech teraz predlzia lehotu, nez aby im potom po dostavbe EU odmietla preplatit naklady. Jeden mesiac tu nehra rolu - ani dva alebo tri. Realny deadline je dokoncenie v 2023.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
sa pytam co robili 10r.. ako chystali podklady, ako je mozne ze tuto stavbu poslednu kt im preplati EU nechali aleze na koniec, a s prepacenim idu ju chytat na p**ny chlp.. - podklady sutaze mali mat ,,predschvalene neoficialne na UVE,, + implementacnou agenturou - pozemky vykupene aspon 2r pred zacatim - delia stavbu na 2 casti aby aspon jednu ,,stihli zacat,, stavat o ukonceni na cas pochybujem+ neverim ze im EU dovoli/preplati len cast kt stihnu preinvestovat z 99p je to nemozne bud cela alebo nic. Uz delenie na 2casti idu na vynimku. - je to delenie zakazky ako vysite a UVO drzi ,,hubu,, - pozri na HUN a M30 to iste ale ti uz stavaju..
no chystali dolezitejsie useky, ako Sorosku, Krivan - Mytna, Mytna - Tomasovce . Este raz pripomeniem zakladny fakt, ze keby postavili obchvat Sace na R2, tak by poriesili 10x viac aut nez poriesia tymto malo potrebnym Kosice-Saca - Olsany, kde nebude viac ako 3000aut/den (tj tolko, kolko prekracuje hranicu v Hidasnemeti). Lebo proste, spojenie KE-BA (cize R1+R2) je ovela dolezitejsie nez PL-KE-HU (R4).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
myslim ze tam bude viac aut. ale ja sa na tento usek pozeram inac, usetri polovicu casu cize asi 10 minut v smere zapad-vychod cize zlepsi dostupnost "dalekeho" vychodu.
je to posledný eurofondový úsek, takže to treba naťahovať, aby sa potom "muselo" stavať rýchlo a draho
pred rokmi sa sa taketo useky stavali 2-3 roky. nemyslim si zeby sa to muselo stavat s expresnou prirazkou. ale bolo by dobre postavit do 2021-22.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Nemyslim ze je to zbytocnost pretoze terajsich 3k narastie v 2021 a to z dovodu ze dokoncenie M30 + D1+R2 stiahne kamiony kt to davaju na TV a SlovNoveMesto.. Naopak obchvat Sace nic neriesi lebo to navalove gro konci v USS.. tie peniaze mohli ist do Saca- Moldava
Saca - Moldava zahrna obchvat Sace. A kolko aut by sa presunulo z D1 na R2+R2 v pripade dokoncenia obchvatu Sace + Sorosky + Krivan-Tomasovce, v porovnani s tym su intenzity na R4 zlomok. Ale suhlasim, ze JVO KE bude uzitocny pre spojenie vychod-zapad (aj ked obchvat Sace by pomohol aj tym, co jazdia z dalekeho vychodu).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
No a Ersek uz nam aj vysvetlil dovod posuvania uzavretia sutaze - privela uchadzacov „... Viem, že kvôli zlepšeniu plynulosti dopravy ľudí v tomto regióne zaujíma, kedy sa začne stavať na úseku rýchlostnej cesty R2 Šaca - Košické Oľšany, ktorá bude prepájať diaľnicu D1 s úsekom R4 Košice - Milhosť, čím sa zavŕši juhovýchodný obchvat Košíc. Intenzívne pracujeme aj na tomto cestnom úseku. Vyhlásili sme súťaž na zhotoviteľa stavby na druhý úsek Šaca - Košické Oľšany a pre veľký záujem uchádzačov sme predĺžili lehotu na predkladanie ponúk," povedal Érsek. https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 76811ac862
Cize, da sa ocakavat, ze sa vysutazi dobra cena. A vsetci mozu byt radi
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
Snad mas pravdu, len sa obavam aby za tym poctom neboli Turci, Taliani a niektore nemenovane slovenske "firmy". Nastastie ich tlacia EU fondy, tak snad sa to nebude moc natahovat
aky odzub moze skusat len na ludi s IQ 70 a s neznalostou zakona a logickeho myslenia... Cize ked mu napise niekto z Burkiny Faso a Zanzibaru 19.7. tak opat predlzi o mesiac aby si aj dalsi mohli opat prihlasit...
Dalsie predlzenie terminu na predkladanie ponuk pre vystavbu tohto useku R2. V poradi uz 3tie predlzenie terminu:
14478 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 118/2019
V oznámení 18535-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 252/2018 zo dňa 27.12.2018 boli nesprávne zverejnené údaje
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.06.2019 10:00 Má byť: 22.07.2019 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.06.2019 11:00 Má byť: 22.07.2019 11:00