Moderátor: Moderátori
KN.SK napísal:Vážne(?) alebo skôr ......fh napísal:Medzinárodné diaľničné spojenie z juhu na Poľsko pôjde cez BP, Štúrovo, Žiar, Martin, Kysuce hore na Katovicko a ďalšie aglomerácie.
1035
Komárno ešte nemá most pre nákladnú dopravu ponad Dunaj. Má taký istý/úzky most ako je v Štúrove. A rovnako ústia do stredu miest.rastislav5 napísal:Druhym vyznamnym dovodom je, ze Komarno a Sahy uz maju mosty pre nakladnu dopravu ale Sturovo este nie, tam je len uzky most pre osobnu dopravu ustiaci blizko centier miest Sturovo a Ostrihom.
fh napísal:Keby boli zverejnené na spôsob spisu Gorila, zrejme by už koloval po internete link. Ľudia ako Kočnerom či Kollár (vlekár) či ďalší "investori" známi zo Smotánky môžu mať záujem na kvalitnejšom cestnom prepojení na Donovaly. Ale akým spôsobom to asi ani Threema neprezradí. O takých veciach sa mohol baviť Kočner s inými ľuďmi a inde, Zsuzsu o tom asi nepísal ju mal na inú oblasť.
Vzhľadom na vysoké podiely tranzitnej dopravy medzi Banskou Bystricou a Ružomberkom bola študovaná k ceste I. triedy alternatívna trasa nadregionálneho významu,
Lorenc napísal:Mocensky vplyv Kocnera sa precenuje. .
Lorenc napísal:Mocensky vplyv Kocnera sa precenuje.
Lorenc napísal:R1 tka vychádza z hladania dopravného koridoru este za mladych cias Franza Jozefa I. https://sk.wikipedia.org/wiki/Železničná_trať_Ružomberok_–_Korytnica Takze nejaky paduch kocner by sa aj mohol snazit. Jedina stopa ponom na Dolnom Liptove je zruinovana Korytnica.
Mocensky vplyv Kocnera. Urobil desat veci takmer nic nerobil so statom. Vsetko to pocudnil svojou este cudnejsou povahou. Potom si to akoze zehlil cez nejake statne organy. Obycajny motak, ktory chcel mat vzdy pravdu. Novinári bili do jeho obchodov, ktore boli o par miliónikoch tak ho vyprovokovali. A tým mu dávali zbytočný priestor.
Na dialniciach sa deju ovela vacsie zlociny ekonomicke a nato sa novinari nezameriavaju.
jarino napísal:NDS plánuje vyhlásiť súťaž na vypracovanie komplexnej CBA, ktorá porovná benefity R3 a R1 a navrhne opatrenia pre ostávajúci ťah.
Účelom bude výber najvhodnejšieho koridoru z hľadiska priechodnosti záujmovým územím s možnosťou technického, funkčného, dopravného, ekonomického a environmentálne najvýhodnejšieho, celospoločensky prijateľného riešenia v požadovaných parametroch a určenie, ktorý z nich je realizovateľnejší a financovateľnejší.
fh napísal: Neviem či si zmenil názor keď je už známa komunikácia Kočnera a vplyv na najvyšších poschodiach súdnej, vládnej a parlamentnej úrovni. A prepojenia cez Bödöra na ďalšie zložky vrcholovej policajnej štruktúry. Ak vieš o takomto niečom pri diaľniciach, sem s tým.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.