Oproti uvedenému zoznamu prichádzajú do úvahy k začatiu výstavby v roku 2008 (resp. v roku 2009) aj stavby, ktorých investorskú prípravu je potrebné súbežne zabezpečovať.
Jedná sa o projekty stavieb, ako napr.:
- D1 Prešov, západ – Prešov, juh,
- D1 Turany – Hubová,
- D1 Jablonov - Studenec
- D1 Fričovce – Svinia,
- D3 Kysucké Nové Mesto – Čadca, juh,
- R1 Selenec – Beladice,
- R1 Nitra, južný obchvat, I. etapa,
- R2 Ruskovce – Pravotice (Bánovce nad Bebravou – obchvat),
- R2 Dolné Vestenice – obchvat,
- R2 Zvolen – severný obchvat,
- R5 Svrčinovec – štátna hranica SR/ČR,
- R7 Dunajská Streda – Trstice.
Trebo to chapat tak, ze s tymito usekmi este nevedia presne ako to bude?
Najma D1 Prešov, západ – Prešov, juh je pri skusenostiach z inych usekov ( Svinia-Presov pripadne PB) otazne ci sa to podari stihnut do 2010.
V uvaheje aj tunelovy variant a tam je tazke planovat dobu vystavby 2 roky.
Vseobecna poznamka:
Mala jazykova korektura by mohla zlepsit imidz ( HYUNDAY)