Moderátor: Moderátori
Pacho napísal:vlados, trocha sa mýliš. Nikdy som nebol zástancom socializmu (komunizmus neexistoval, len komunisti), ale neprekrúcaj fakta, alebo si riadne naštuduj dejiny. Pred nástupom komunistov , slovensko bolo poľnohospodársko agrárný štát. Priemysel a výstavba prišla s komunistami, dá sa povedať, z čiech. Na tomto fakte jednoducho nič nezmeníš. Nejdem rozpisovať, čo naši otcovia vybudovali, ale musím aspoň spomenúť tie neslávne "králikarne", ktorých cena s nástupom trhového hospodárstva, raketovo narástli a ich ceny stále stúpaju. Suma sumárum, taktiež infraštruktúra s prihliadnutím na dobu, bola určite v lepšom stave, ako dnešné preplnené cesty. Nejdem sa rozpisovať o zdravotníctve, a školstve, ktoré určite lepšie fungovalo , ako teraz po 30-tích rkoch. Tiež, je namieste otázka, prečo na severe, a na západe, nepadli všetky fabriky, ale stačili sa pretransformovať na fungujúce firmy ( v tom čase tam tiež neboli dialnice, napr PP, orava...).. Na juhu, vlastne nič nezostalo, či z oblasti strojárstva, alebo potravinárstva, všetko skrachovalo, nie je to náhodou mentalitou ľudí??. Dnes som si uvedomil zaujímavu myšlienku, v grécku, španielsku.... EU vystavila exelentnú infraštruktúru, a vôbec to nepomohlo. (vyhovárať sa na čínu je hlúposť). Aby to nedopadlo podobne aj u nás, postavíme R2 a nič sa nezmení. (bodaj by som nemal pravdu)
Dopravný problém s nevyhovujúcou infrastruktúrou by som videl v oblasti Podunajskej nížiny, Oravy, či práve tebou spomínaného severovýchodu. O klasických prípadoch ako sú Kysuce, okolie Žiliny, Prešova a Bratislavy netreba ani diskutovať. Ale napr I/19 je podobnej kvality ako I/16 rovnako bez dopravného problému.
devil napísal:Dopravný problém s nevyhovujúcou infrastruktúrou by som videl v oblasti Podunajskej nížiny, Oravy, či práve tebou spomínaného severovýchodu. O klasických prípadoch ako sú Kysuce, okolie Žiliny, Prešova a Bratislavy netreba ani diskutovať. Ale napr I/19 je podobnej kvality ako I/16 rovnako bez dopravného problému.
dalo by sa polemizovat s tym co si vymenoval. ak bude R7 po holice problem skonci (resp. presunie sa do BA...ale to uz je ina tema), betonka I/62 je vyriesena, obchvat GA stoji a bude aj SA.
problem oravy je presne ten ako na gemeri, uzka nevyhovujuca cesta a riesenie je to iste. PO sa tiez riesi...akurat PO nezaujima co bude na vychod od PO. mozno tak po lipniky. cize na I/21 sa necrta kvalitna cesta I. tr. na R3 nevedia dotiahnut jeden 5 km obchvat a okrem neho sa pripravuje mozno tak KA. cize ani tam sa necrta kvalitna cesta I. tr. na R2 batka a soroska sa vyrazne pohla ak budu tak za par rokov by trasa mohla byt vybavena.
len uz prosim netahaj sem ZA, ved tam sa to tiez dokonci. CA sa stavia. ostane jeden problemovy bod - KM.
Takže sme pokojnou argumentáciou vyvrátili urban legends o príleve investorov po trase R2 keď sa táto diaľnica postaví. Inde kde sú reálne dopravné problémy by som tomu viac veril, ale i tak je to na diskusiu. o príleve investorov po trase R2 keď sa táto diaľnica postaví. Inde kde sú reálne dopravné problémy by som tomu viac veril, ale i tak je to na diskusiu.
To ze su nejake regiony daleko od centra diania, ziadna dialnica ani rychlostna cesta neporiesi.
tu mas argument: v KM existuje velky investor a pri tych vsetkych kolonach neodisiel prec. zrejme viac zavazi ze od ZA ma suvislu dialnicu.
DrX napísal:urcite mas aj "absolutnu pravdu" a kristalovu gulu, z ktorej predpovedas buducnost, vsak?
DrX napísal:Ak by ta bola teraz pri R2 v KE, pozdlz celej R2 az po ZV by sa to len tak hemzilo novymi investormi,
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 39 hostí.