Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.
isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.
Moderátor: Moderátori
Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.
devil napísal:Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.
isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.
devil napísal:Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.
isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.
davidk napísal:nevedieť aké sú oficiálne čisla cien za výstavbu dialnic vysuťažených úsekov je hustá káva
davidk napísal:Tu máš Janko a študuj http://cesty.ineko.sk/mapa. Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.
davidk napísal:Tu si ma važne pobavil Janko1 -"polienko" članok z My kusuce sme Ha Ha Ha. Nemaju poriadne nič ešte len študiu
davidk napísal:to je na stranke ktoru by som ti odporučal naštudovať vyššie) urobili to chlapci za ťažke miliony aby takyto ako ty vedeli o čom rozpravaju keď si myslia že zjedli patent na rozum
davidk napísal:čiže bude to stať nakoniec Janko menej ako 424 mil ?
davidk napísal:Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.
davidk napísal:Tu máš Janko a študuj http://cesty.ineko.sk/mapa. Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.
To, ze v pracovne dni od 18h do 5h je dostupnost do 30 minut oceni tych 20% vodicov co vyuzije tento cas, ale zvysnych 80% vodicov zo severnych casti CA, obci severne aj zapadne od CA a tranzitu tu dostupnost nema.
devil napísal:bezne aj cez den do 30 minut. severne od CA sa stavia dialnica, na rozdiel od teba rozlisujem v argumentacii co sa stavia a co nie.
Mawerick81 napísal:pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...
pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...
devil napísal:video je uz bohuzial zmazane ale pamatam si ako sa redaktor markizy postavil na vjazd do ZA a konstatoval to co je nadpise.
devil napísal:nie je to jedno ci to bude hotove za rok dva alebo nevedno kedy ak vobec. dobre vies co vsetko obnasa kym sa zacne stavat.pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...
toto sme tu uz mali ked sa dokoncila PB a vsetko sa presunulo na ZA. alebo aj nepresunulo.
viewtopic.php?f=57&t=13596
video je uz bohuzial zmazane ale pamatam si ako sa redaktor markizy postavil na vjazd do ZA a konstatoval to co je nadpise.
Mawerick81 napísal:na semafore v ZA ktory je pri Marakane kolko aut obdocuje inymi smermi ako rovno? Nemozes porovnavat takmer priebeznu krizovatku s krizovatkou, kde kvantum aut odbocuje do KNM a vadicovskej doliny..
V Čadci sa tvoria kolóny kvôli semafórom - resp. je obmedzená priepustnosť. Čo sa stane, keď všetci plynule prejdú Čadcou a narazia na druhé semafóry v KNM? A nie, toto nie je Žilina - KNM nemá mestský obchvat 2+2 kde by sa doprava rozpustila. Je to stále tá istá 1+1 ako v CA.
devil napísal:toto sme tu uz mali ked sa dokoncila PB a vsetko sa presunulo na ZA. alebo aj nepresunulo.
devil napísal:ked kolony sa tvoria kvoli semaforim su 2 moznosti bud su semafory nastavene zle alebo velka cast aut odbaca v CA a vobec nepokracuje do KM.
devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541 a do KM mozu ist cez CA a napojit sa v krasne. cize mozu obist semafory v CA.
IceFox napísal:Ak platí to, čo píšeš (že veľa áut ide do KNM doliny a ďalej), prečo sú intenzity na Stražov - Brodno tak tragické?
devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541
devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541
davidk napísal:Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.
davidk napísal:to je na stranke ktoru by som ti odporučal naštudovať vyššie) urobili to chlapci za ťažke miliony aby takyto ako ty vedeli o čom rozpravaju keď si myslia že zjedli patent na rozum
davidk napísal:Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.
davidk napísal:od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov
davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty
davidk napísal:Hričovské podhradie - Žilina Strazov 300 mil €
davidk napísal:hlavný ťah na Poľsko via carpatia
davidk napísal:Prešova (100 tic mesta)
.davidk napísal: 80 tisicove mesto
davidk napísal:Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 milionov a priamo zo statneho bolo . Hned a ziaden splatky bankam ani EU fondy.
davidk napísal:Prognozy z scitania dopravy tento usek ked ho zacali stavať jasne predpovedala, že tento úsek využije spočiatku iba štyritisíc vozidiel denne.
davidk napísal:Za Meciara pri trenčine keď sa začalo stavať a na celom považi tiez neboli intenzity viac ako 10 tisic vozidiel.
davidk napísal:úsek LL DS bude celkovo oproti vysuťaženej cene drahši minimalne o 200 mil €.
.davidk napísal:ak ti to tvoja inteligencia dovoli
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 75 hostí.