Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 29. Okt 2019 13:35

Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.

isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Miro » 29. Okt 2019 14:07

A keď si dáš Skalité?
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Pacho » 29. Okt 2019 18:53

devil napísal:
Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.

isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.

devil zasa riešiš čo ti vyhovuje, a nie to aká je skutočnosť.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 29. Okt 2019 22:00

devil napísal:
Ale ked si das Svrcinovec- Brodno tak si na 46.

isteze ale ja som riesil dostupnost dialnice do 30 minut. a CA tam este spada. aspon vo vacsine dna urcite. pre menej chapavych opakujem ze dostupnost k suvislej dialnici v brodne.

To, ze v pracovne dni od 18h do 5h je dostupnost do 30 minut oceni tych 20% vodicov co vyuzije tento cas, ale zvysnych 80% vodicov zo severnych casti CA, obci severne aj zapadne od CA a tranzitu tu dostupnost nema.

Takze objektivne kriterium je skor kolko % vozidiel, to za tych 30 minut zvladne. Aj ked to vacsina casu cez vikendy vylepsuje, stale vacsina vozidiel neprejde 30 km za 30 minut, co na celej trase vychodnej R2 nie je problem dosiahnut.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod Jano1 » 29. Okt 2019 22:36

davidk napísal:nevedieť aké sú oficiálne čisla cien za výstavbu dialnic vysuťažených úsekov je hustá káva

Zato ty to vies bezpochyby presne a preto uvadzas nespravne hodnoty.

davidk napísal:Tu máš Janko a študuj http://cesty.ineko.sk/mapa. Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.

Urcite kazdy usek? Alebo len zase dristas?
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=54&image_id=43152 a podobne spusta dalsich usekov
Ale chapem, ze to presahuje Tvoje schopnosti vnimania reality.

davidk napísal:Tu si ma važne pobavil Janko1 -"polienko" članok z My kusuce sme Ha Ha Ha. Nemaju poriadne nič ešte len študiu

V clanku je citacia hovorkyne NDS. Zato ty vies presne celkovu cenu. A odvolavas sa na stranku, kde pocet nezmyslov a chybajucich udajov o cene a odhadovanej intenzite pravdepodobne prekracuje pocet spravnych udajov.

davidk napísal:to je na stranke ktoru by som ti odporučal naštudovať vyššie) urobili to chlapci za ťažke miliony aby takyto ako ty vedeli o čom rozpravaju keď si myslia že zjedli patent na rozum

Dokaz relevantnym dokazom, ze ten paskvil stal "ťažke miliony", alebo zase len taras?

davidk napísal:čiže bude to stať nakoniec Janko menej ako 424 mil ?

To je presne Tvoja uroven, len taras a prekrucas, napisal si:
davidk napísal:Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.

Kto a kedy z NDS alebo MD oficialne poskytol udaj, ze oproti zmluvnej cene odhaduju minimalne navysenie 200-250 mil.E?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 29. Okt 2019 23:05

davidk napísal:Tu máš Janko a študuj http://cesty.ineko.sk/mapa. Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.

A vysvetli chytrak s patentom na rozum ako prislo Ineko na stavebne naklady na usek D1 Hubova - Ivachnova vo vyske 327 mil.E? Oni snad maju nejakeho jasnovidca.

Navrhovana zmluvna cena po schvaleni pokynu c.59 ktory bol zverejneny a ako "zmluva" aj uzavrety 25.10.2019 je 280 204 265.69 Eur.

Fakt ta Ineko stranka, to je nieco neprekonatelne. :lol: :lol: :lol: Nieco presne na Tvojej urovni.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Okt 2019 09:12

To, ze v pracovne dni od 18h do 5h je dostupnost do 30 minut oceni tych 20% vodicov co vyuzije tento cas, ale zvysnych 80% vodicov zo severnych casti CA, obci severne aj zapadne od CA a tranzitu tu dostupnost nema.

bezne aj cez den do 30 minut. severne od CA sa stavia dialnica, na rozdiel od teba rozlisujem v argumentacii co sa stavia a co nie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 30. Okt 2019 09:54

pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 10:57

devil napísal:bezne aj cez den do 30 minut. severne od CA sa stavia dialnica, na rozdiel od teba rozlisujem v argumentacii co sa stavia a co nie.


Roky nedokazes pochopit, ze pre vodica vozidla/cestujucich je uplne jedno ci sa to stavia, ak sa tam zdrzia 30-60 minut. Teda dostupnost takmer na urovni 24h/7dni v tyzdni bude az po spusteni useku do prevadzky.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 11:03

Mawerick81 napísal:pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...


Dobra poznamka, len skor sa zastavia uz severne od Kysuckeho Lieskovca, v extremnom pripade uz pri Krasne nad Kysucou.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Okt 2019 11:20

nie je to jedno ci to bude hotove za rok dva alebo nevedno kedy ak vobec. dobre vies co vsetko obnasa kym sa zacne stavat.

pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...

toto sme tu uz mali ked sa dokoncila PB a vsetko sa presunulo na ZA. alebo aj nepresunulo.
viewtopic.php?f=57&t=13596
video je uz bohuzial zmazane ale pamatam si ako sa redaktor markizy postavil na vjazd do ZA a konstatoval to co je nadpise.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 30. Okt 2019 12:09

devil napísal:video je uz bohuzial zmazane ale pamatam si ako sa redaktor markizy postavil na vjazd do ZA a konstatoval to co je nadpise.

Ked redaktor nie je v obraze, tak spravi aj takuto reportaz. Pricom kazdemu, kto trochu o doprave vie, bolo jasne, ze sa lievik nepresunie.
Dovod je ze v PB na konci dialnice sa dva pruhy spojili do jedneho, zmiesali s lokanou dopravou v PB a to cele sa plazilo mestom.
Pri potiahnuti dialnice po ZA sa dva pruhy plynulo presunuli na dva pruhy do mesta, ktore vacsinu casu v pohode zvladali (okrem niektorych spickovych dni).
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Mawerick81 » 30. Okt 2019 12:12

devil napísal:nie je to jedno ci to bude hotove za rok dva alebo nevedno kedy ak vobec. dobre vies co vsetko obnasa kym sa zacne stavat.

pockal by som s tymi 30min ked sa dostavia obchvat CA,, pretoze ci si to chces alebo nechces priznat,, bodova zavada a sakra velka sa presunie na Radolu,, okolo CA preletia auta ktore teraz brzdia dva semafory a kolony plnou rychlostou a zastavia sa v Radoli na semafore.. To bude cirkus potom tam...

toto sme tu uz mali ked sa dokoncila PB a vsetko sa presunulo na ZA. alebo aj nepresunulo.
viewtopic.php?f=57&t=13596
video je uz bohuzial zmazane ale pamatam si ako sa redaktor markizy postavil na vjazd do ZA a konstatoval to co je nadpise.


zase len pises co sa ti hodi,, na semafore v ZA ktory je pri Marakane kolko aut obdocuje inymi smermi ako rovno? Nemozes porovnavat takmer priebeznu krizovatku s krizovatkou, kde kvantum aut odbocuje do KNM a vadicovskej doliny.. samozrejme,, vsetko je to lokalka,, co ine..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 30. Okt 2019 12:37

V Čadci sa tvoria kolóny kvôli semafórom - resp. je obmedzená priepustnosť. Čo sa stane, keď všetci plynule prejdú Čadcou a narazia na druhé semafóry v KNM? A nie, toto nie je Žilina - KNM nemá mestský obchvat 2+2 kde by sa doprava rozpustila. Je to stále tá istá 1+1 ako v CA.

Mawerick81 napísal:na semafore v ZA ktory je pri Marakane kolko aut obdocuje inymi smermi ako rovno? Nemozes porovnavat takmer priebeznu krizovatku s krizovatkou, kde kvantum aut odbocuje do KNM a vadicovskej doliny..

Ak platí to, čo píšeš (že veľa áut ide do KNM doliny a ďalej), prečo sú intenzity na Stražov - Brodno tak tragické?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Okt 2019 13:46

V Čadci sa tvoria kolóny kvôli semafórom - resp. je obmedzená priepustnosť. Čo sa stane, keď všetci plynule prejdú Čadcou a narazia na druhé semafóry v KNM? A nie, toto nie je Žilina - KNM nemá mestský obchvat 2+2 kde by sa doprava rozpustila. Je to stále tá istá 1+1 ako v CA.

ked kolony sa tvoria kvoli semaforim su 2 moznosti bud su semafory nastavene zle alebo velka cast aut odbaca v CA a vobec nepokracuje do KM.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 30. Okt 2019 14:11

Tesne vedľa, je to možnosť c) Veľa áut prichádza DO Čadce zo smeru Turzovka (buď pokračujú do ZA/KNM (dominantný smer) alebo smer CZ):
https://www.ssc.sk/files/documents/dopr ... a_2015.pdf
Cez pracovný deň sú na ceste II/487 kolóny ráno od 7:00 do cca 7:30 (práca, škola, nemocnica) a poobede po práci (menej výrazné, zhruba okolo 14:00). Kolóny sú vždy do Čadce a dĺžkou sú zhruba od križovatky po miestnu časť u Sihelníka.
Poznámka pod čiarou:
Chodievam každý pracovný deň autobusom na stanicu do CA (zo smeru Turzovka) a už o 6:20 tam vidím stepovať policajta ako prepína ručne križovatku.
Problém je v tom, že neexistuje žiadna paralelná trasa, II/487 je jedna jediná pre všetky autá.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 30. Okt 2019 14:34

auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541 a do KM mozu ist cez CA a napojit sa v krasne. cize mozu obist semafory v CA. dokonca z turzovky do KM mozu ist naokolo s 5-10 km obchadzkou. cize 2 moznosti ako obist semafory v CA.
https://www.google.sk/maps/dir/023+54+T ... 48!1m0!3e0

stale vidim podcenovanie mnozstva zdrojovej/cielovej dopravy okresneho mesta. okresne mesto ktore ma skoly, urady, nemocnicu a rozne sluzby.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 15:01

devil napísal:toto sme tu uz mali ked sa dokoncila PB a vsetko sa presunulo na ZA. alebo aj nepresunulo.


Do znacnej miery presunulo. I/18 v Strazove mala vyssiu kapacitu ako krizovatka v PB, ale kym nebol tunel Povazsky Chlmec, tak takmer kazdy pracovny den boli kolony az na dialnicu. Aj preto uz kus pred koncom dialnice bolo 100 km/h a znacka A23 - kolony, ktore tam casto aj boli.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 15:08

devil napísal:ked kolony sa tvoria kvoli semaforim su 2 moznosti bud su semafory nastavene zle alebo velka cast aut odbaca v CA a vobec nepokracuje do KM.

V CA sa miesa miestna doprava s tranzitom a celkovo je toho tolko, ze krizovatky/semafory nestihaju, nech ich nastavis akokolvek.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 30. Okt 2019 15:11

devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541 a do KM mozu ist cez CA a napojit sa v krasne. cize mozu obist semafory v CA.

Auta z Turzovky tak samozrejme aj jazdia, vsak je to kratsie a rychlejsie :-). Problem je, ze niektori ludia potrebuju ist do Cadca a okola, koli praci a pod. Lenze semafor prioritizuje hlavny smer a na vedlajsi nevychadza cas. Ked tie kamiony z CA zmitnu, bude mozne upravit semafory tak aby kolony neboli.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 15:16

IceFox napísal:Ak platí to, čo píšeš (že veľa áut ide do KNM doliny a ďalej), prečo sú intenzity na Stražov - Brodno tak tragické?


Intenzita na D3 Strazov - Brodno, suvisi s priepustnostou I/11, teda intenzita bude vyssia, ked bude dostatocna kapacita cez Kysuce. Zaroven je nespochybnitelne, ze pri Brodne sa prirodzene deli doprava na smer BA a vsetky ostatne smery(ZA,PD,MT, Terchova), ktore idu mimo tunela Povazsky Chlmec.

Uz to, ze tunel odobral 6,5 tisic v/24h zo Strazova, sposobilo, ze kolony na dialnicu nesiahaju takmer nikdy.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 30. Okt 2019 15:21

devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541


Ved ani vacsinou nechodia, pretoze by to trvalo o desiatky minut dlhsie. Ked bude mat CA a Radola dostatocnu kapacitu, mozu chodit opat tadial a zvysit intenzitu na D3.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 30. Okt 2019 17:49

devil napísal:auta z turzovky do ZA vobec nemusia ist cez CA ale po II/541

Z Turzovky tak chodia (preto som písal smer Turzovka), ale ľudia z obcí Raková, Staškov, Zákopčie... ti nebudú chodiť takú obchádzku.
Tá križovatka spája (podľa sčítania) 16000 tis. aut + 18700 tis. aut + 15000 tis. aut.
A reálne? Takmer nikto nechodí z toho smeru na MUK Krásno cez mesto lebo:
a) Mimo špičky sa im to neoplatí - radšej obetuje ten čas na dvoch semafóroch a potom ide 70/90 po I/11 - cez mesto na MUK Krásno je konštantná 50tka
b) Vo všeobecnosti - veľmi zle sa vychádza z Moyzesovej a vďaka prúdu áut to funguje na báze "samaritán, ktorý zastaví a pustí ma alebo počkám na červenú na križovatke" (absolútne drvivá väčšina ide na svetlá lebo má istotu, že pôjde a nemusí čakať na "samaritána")
Teória je pekná, ale nepoznáš miestne pomery.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: R2 Mýtna - Tomášovce

Odoslaťod davidk » 31. Okt 2019 16:27

Jano 1 napisal:
Zato ty to vies bezpochyby presne a preto uvadzas nespravne hodnoty.

Ale chapem, ze to presahuje Tvoje schopnosti vnimania reality.
A odvolavas sa na stranku, kde pocet nezmyslov a chybajucich udajov o cene a odhadovanej intenzite pravdepodobne prekracuje pocet spravnych udajov.

Kto a kedy z NDS alebo MD oficialne poskytol udaj, ze oproti zmluvnej cene odhaduju minimalne navysenie 200-250 mil.E?[/quote]

Jano1 je mi ťa až ľuto po toľkych rokoch objaviť oficialne udaje o cenach vysuťažených úsekov a predpokladaných cenách na úsekoch ktoré sa budú relizovať je smutne. naozaj smutné. Neviem ako by som sa citil kebyže pri toľkých príspevkoch skoro denne by som zistil že existuju ofic udaje praimo z NDS a ja tu uz nebudem mocť ludi urazat a tvariť sa ako pravda sama..... ja by som sa poďakoval a nehĺadal nezmyselne spochybnovanie ofic udajov. Tu stranku overovala aj NDS na zaklade výzvy pred jej spustením. Si strasny chudak ak uz spochybnujes aj ofic cisla. Tu mas priamo z NDS cislo na LL DD https://www.ndsas.sk/stavby/vystavba/li ... ubna-skala na tej od ineka stranke je cislo 410 mil. ja som pisal 424 co je celkovy udaj aj za výkup pozemkov nie len stavebne naklady (stale mam pocit ze toto odmietas prijať a videieť) a v pritom tam ešte stale niesu naklady na PD alebo RD alebo na VO. Jano1 Najnižšia predpokladana suma na dokončenie diela je 540 mil od teraz ak si pripoičitaš k tomu to čo sme doteraz zaplatili budeme všetci radi ak sa zmestime do 200 mil naviac oproti tomu co bolo s Duhou a Talianmy zazmluvnene. Jasne že to neije Offic ale Nebudem Ti tu posielať članky lebo u teba to nema žiadny zmysel (je to na tri kliky na nete). Najviac ma zaraža ako dokažeš brať veci tak osobne len preto že je to usek v ZA kraji. Ja by som bol tiež rad keby to bolo spustene ale žial nieje a to je fakt. Ze vystavba okolo Žiliny a Čadce je enormne draha to je tiež fakt. Že stoji dvakrat tolko na/1 km ako na Juhu to som este velmi jemny je tiez fakt dovody su objektivne relief krajiny ale aj subjektivne enormne kradnutie a manipulacia tendrov.
Vidim že sa tej stranke predsa len venuješ a to ma teši (nieje jedina ale je slušne sparvena a daju sa najsť zdrojove udaje) sice pozeraš len aby si čosi kdesi našiel a spochybnil (najst 4 useky a je ich viac napr stare dialnice kde nieje cena (ziadna zla cena len nieje) lebo su postavene alebo NDS nedodala udaj je smiešne jano1 skor zufala argumentacia..... musiś byť ťažka povaha.
A EŠTE VYZVA: aby sme nekecali a nedristali. Mam za sebou veľke linove stavby sice v energetike ale predsa sa jedna o kilometre aj pri dialniciach a musim ti povedať že si smiešny. Kľudne sa s tebou stavim stači len o ospravedlnenie že úsek LL DS bude celkovo oproti vysuťaženej cene drahši minimalne o 200 mil €. Ideš do toho? Jano1 stav sa so mnou a možno aj skôr ako o rok o takomto čase bude jasne kto kecá a kto ma pravdu. Kto je len dristoš hundroš prekrucač pravdy a neprijimač faktov. Ak prehram napišenm na tomto fore o koľko som som sa mýlil a tebe sa ospravedlním na tebou vybraných forach na tejto stranke. Nebud posera a stav sa.
davidk
návštevník
 
Príspevky: 30
Založený: 05. Sep 2019 10:38

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jano1 » 31. Okt 2019 19:05

davidk len prekrucas, ked reagujem na to co si napisal za nezmysel tak sa krutis ako had a ked Ti dam konkretnu otazku tak zacnes o niecom inom.
Vidim, ze na zlozitejsie otazky nevies reagovat, tak musim na teba jednoduchymi.
Napisal si:
davidk napísal:Mas tam kazdy jeden úsek rozdelený aj na stavebne a celkove naklady.


Su na stranke Ineko ku kazdemu jednemu useku uvedene stavebne a celkove naklady?
Mam pre Teba aj pomocku https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=54&image_id=43152

davidk napísal:to je na stranke ktoru by som ti odporučal naštudovať vyššie) urobili to chlapci za ťažke miliony aby takyto ako ty vedeli o čom rozpravaju keď si myslia že zjedli patent na rozum


Vies preukazat, ze ta stranka o usekoch D/RC stala miliony ked to tvrdis?

davidk napísal:Lietavska lučka - Vyšňove Dubná skala 424€ + minimalne 200- 250 mil odhaduju doplatiť.


Pises, ze "odhaduju doplatiť", kto oficialne poskytol taky udaj?

davidk napísal:od cadce kde do 40 km bola dialnica uz 20 rokov


Je este niekto na tomto fore, kto si mysli, ze od CA bola 40 km dialnica uz v roku 1999?

davidk napísal:megalomensky planovany tunel 18 km popod karpaty


Je tu este niekto, kto si mysli, ze planovany tunel popod Karpaty bude mat dlzku 18 km?

davidk napísal:Hričovské podhradie - Žilina Strazov 300 mil €


Kedy uz das relevantne dokazy, ze to stalo 300 mil.E?

davidk napísal:hlavný ťah na Poľsko via carpatia

Len od hlavneho tahu ocakavam, ze nebude mat na 60 km intenzity 2,5-7,5 tisic v/24h(s vynimkou 350m), ale podstatne vyssie. A reci o tom, ze trasu obchadzali cez Stropkov neobstoji, pretoze na spolocnych 25 km od krizovatky I/21xI/15 po hraniscu s Polskom boli intenzity 2,5 az 6,3 tisic v./24h

davidk napísal:Prešova (100 tic mesta)

Ibaze by si to zaokruhloval na stovky tisic, ale potom netusim preco ZA, ktora ma o priblizne 3 tisic obyvatelov menej uz je pre teba len
davidk napísal: 80 tisicove mesto
.

davidk napísal:Žilina Strážov - Žilina Brodno 270 milionov a priamo zo statneho bolo . Hned a ziaden splatky bankam ani EU fondy.


Chapem, ze to presahuje Tvoje schopnosti chapania, ale tak aspon pre ostatnych, usek bol preplateny z velkej casti z EU fondov.
"Novootvorený úsek D3 Žilina, Strážov – Žilina, Brodno vznikol s pomocou fondov Európskej únie. Únia na stavbu prispela spolu sumou vo výške 239,8 mil. eur. "
https://www.ndsas.sk/press/spravy/na-usek-d3-zilina-strazov-zilina-brodno-prispela-eu-sumou-239-8-mil-eur

A pokracovanie k D3 Strazov - Brodno
davidk napísal:Prognozy z scitania dopravy tento usek ked ho zacali stavať jasne predpovedala, že tento úsek využije spočiatku iba štyritisíc vozidiel denne.

Odkial mas takuto nespravnu prognozu? Dufam, ze jednoducha otazka, ci zlozita?

A dalsie Tvoje vyplody:
davidk napísal:Za Meciara pri trenčine keď sa začalo stavať a na celom považi tiez neboli intenzity viac ako 10 tisic vozidiel.

Uz pocas vystavby prveho useku D1 Chocholna - Nemsova, boli v roku 1995 na paralelnej I/61 v TN intenzity 27343 v/24h, medzi TN a Trencianskou Teplou na I/61 boli intenzity 15862 v/24h. Asi zistit taketo jednoduche udaje prekracuje Tvoje inteligencne schopnosti a jednoduchsie je dristat.

davidk napísal:úsek LL DS bude celkovo oproti vysuťaženej cene drahši minimalne o 200 mil €.

Babraci z NDS to dokazu zariadit.

Inteligent je schopny po 2-3 prispevkoch aj citovat,
davidk napísal:ak ti to tvoja inteligencia dovoli
.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.