4lien napísal:No schvalne som si skusil to porovnat s I/61 cez SC a TT a nemam pocit zeby situacia v KNM bola nejak markantne odlisna. A co sa NA tyka, tranzit by velmi nemal dovod prechadzat cez mesto pokial tam nema zastavku, takze takych pripadov by bolo minimum.
V Senci je max. 2142 NA/24h na I/61, v Trnave az 2806 NA/24h na I/61, ale tam uz davno mal byt dokonceny obchvat medzi I/61 a I/51. Takze podla mna je situacia v Radoli markantne odlisna.
aquila napísal:alebo take mesta ako holic, senica, alebo aj dediny ako trstin, kde su intenzity na hrane kapacity jednicky a ide to stredom mesta
Zatial 4-5 tisic NA/24h nemaju. Vstupy do Senice su 3,5 az 8,2 tisic v./24h. To, ze je tam v meste niekde aj 17 tisic v/24h svedci len o intenzivnej vnutromestskej doprave. Cast obchvatu medzi II/500 a I/51 smerom na Holic by mal intenzity okolo 3 tisic v/24h, s prizmurenim oka 3,5 tisic v/24h a tolko by ubudlo z tych 17 tisic v/24h v meste. Podobny pripad ako ZH.
Trstin? 1,8 - 6 tisic v/24h. Vies kolko obci intenzitu nad 10 tisic v/24h?
A urcite treba obchvaty na cestach I.triedy stavat, a to minimalne desat v kazdom case by malo byt vo vystavbe, ale tiez treba stanovit priority a poradie.
aquila napísal:KNM netreba ziaden prietah, staci zrusit krizovatku pri radoli, ale to smme riesili milion krat.
A milionty krat odpoviem, ze je to blbost. Kym nebyvas v Radoli, Lopusnych pazitiach, Dolnom Vadicove, Hornom Vadicove (ciastocne v Budatinskej Lehote) alebo nejdes z KM tym smerom, co je dolezita rekreacna oblast pre KM, tak si myslis, ze sa moze krizovatka zrusit. Povedz tym ludom, ze ked pojdu do Lidlu, namiesto napr. 0.5 km pojdu 4.3 km, teda aj za hromadnu dopravu si riadne priplatia okrem casovej straty. Obyvatelia Radole a dalsich obci nebudu moct odbocit na ZA?
Ukaz kde sa take nieco aplikovalo na Slovensku, ze odrezes 4-5 tisic obyvatelov od mesta(vratane obyvatelov mesta), tak ze budu mat v niektorych pripadoch aj skoro 4 km obchadzku oproti sucasnemu stavu?