aquila napísal:praveze kvoli hlukovej studii bude ma ta estakada tusim miestami sialene vysoke PHSky .. urovnovy variant vychadzal logicky lepsie.
Jaj, tusis? A co takto sa pozriet do nepristupnej dokumentacie.
Navrhnute protihlukove steny v Radoli a Budatinskej Lehote su v roznych variantoch rozne, v jednom variante 2-4 metre(a znizena max.povolena rychlost), v druhom variante 4-5 m s tym, ze zalomenie zacina vo vyske 4 az 4.5m ak je stena vyssia ako 4m(max.130km/h). Teda nic nove, len nieco co je bezne realizovane napr. na D1 DS-Turany:
https://www.google.com/maps/@49.1161004,18.9418034,3a,25.6y,136.73h,92.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHOmo95LZ23mNu6ugG8jtiA!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@49.1161004,18.9418034,3a,27.2y,334.71h,92.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHOmo95LZ23mNu6ugG8jtiA!2e0!7i13312!8i6656
Pritom hladina hluku v Radoli a Budatinskej Lehote na D3 aj pri vyssich intenzitach dopravy bude vyrazne nizsia nez bola namerana v roku 2015 na I/11.
Na D1 DS-Turany tiez nestavali urovnovy variant, vsak?
https://www.google.com/maps/@49.1254835,18.9176871,3a,75y,238.67h,91.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYAkBqFuczfMIMBXOKqj-2w!2e0!7i13312!8i6656
Takze co je na tom sialene, ked to bez problemov realizovali na D1 DS-Turany, ktory je jeden z najlacnejsich dialnicnych usekov?